Darčeky pre cestného a Cross-Country (XC) jazdca - s novou výbavou do novej sezóny

Vianoce nám klopú na dvere a ak u teba stále nepadlo rozhodnutie, čo kúpiť svojej cyklistickej polovičke, príbuznému či parťákovi pod stromček, vec je jednoduchá – hocičo súvisiace s jeho vášňou.

Ako darček od nás máš zľavu 22 € pri nákupe nad 220 € s kódom „VIANOCE22". Zľavu môžeš využiť do 18. 12. 2022. Zľava neplatí na darčekové poukazy.

MTBIKER multifunkčná šatka - 14,90 €

Multifunkčná šatka môže byť v chladnom počasí omnoho väčším pomocníkom, ako by sa mohlo zdať. Dýchacie cesty sú vystavené studenému vzduchu a bez ochrany je zimné jazdenie vhodné akurát na chorobu, no šatka MTBIKER z príjemného materiálu aj vďaka svojmu natiahnutému tvaru zabraňuje nachladnutiu. Okrem toho sa dá využiť aj ako čelenka, čiapka, či potítko a jej kúpou podporíš aktivity MTBIKER-u. Jej cena je 14,90 € a vo viacerých farbách ju nájdeš na našom MTBIKER shope.

Veloskin Chamoix Cream 150 ml - 16,39 €

Trenie medzi sedacími partiami a cyklistickými nohavicami môže z dlhodobého hľadiska predstavovať problém. Preto je vhodné používať ochranný krém, ako ja Veloskin Chamoix, ktorý toto trenie znižuje a napomáha k pohodlnejšej jazde. Obsahuje všetko, čo pokožka potrebuje k svojej výžive, vitamíny a zmes rôznych olejov. Vďaka tomu bude pokožka hydratovaná, ochránená a krém pôsobí aj antibakteriálne. Jeho cena je 16,39 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Kellys Thermo S - 18,90 €

Pohodliu proti chladu dobiedzajúcemu na kolená dokážu napomôcť napríklad aj návleky. Kellys Thermo S sa môžu pochváliť „génmi" tkaniny SuperRoubaix®, ktorá nielen že zabezpečuje ochranu pred chladom, ale udržiava termoreguláciu a odvádza pot. Aby sa návleky nezošmykovali, sú v hornej časti vybavené protišmykovým lemom a o bezpečnosť sa stará reflexné logo. Cena za pár je 18,90 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

Rock Machine RM Buff - 19,90 €

K univerzálnym a multifunkčným šatkám sa radí aj štýlový kúsok z dielne Rock Machine. Je vyrobená z polyesterového mikrovlákna, čo jej zabezpečuje ľahkosť a priedušnosť, spolu s rýchloschnúcimi vlastnosťami. Využiť sa dá ako pri jazde na bicykli, tak aj pri iných športoch, ako je turistika alebo skialp, či ako doplnok počas každodenného života. Jej cena je 19,90 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope.

Weldtite Rapid Ceramic Shield - 20,99 €

Jazdiť za každých podmienok je pekné predsavzatie, no po výjazde nás veľakrát čaká nepríjemné umývanie stroja. K jeho uľahčeniu vie dopomôcť aj prípravok, ktorý poskytuje rámu hydrofóbnu keramickú ochranu a odpudzuje nečistoty. Mechanizmus je jednoduchý, aplikáciou sa vyplnia drobné nedokonalosti v laku a vytvorí sa súvislá, odolná vrstva. Tento ochranný prípravok je vhodný pre všetky druhy rámov. Cena je 20,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Vittoria Rubino Pro IV G2.0 - 39,99 €

Obutie pre náročných, to predstavujú plášte Vittoria Rubino Pro. Sú vyhotovené z grafénovej zmesi G2.0, ktorá zabezpečuje výbornú odolnosť, dlhú životnosť a rovnako aj grip za mokra i za sucha. Grafénová je však len jednou z použitých troch zmesí – plášť nesie označenie 3C, čo len zvyšuje jeho univerzálnosť, môžeš ho použiť ako pri každodennom tréningu, tak aj pri „ostrom“ nasadení v pretekoch. Cena za kus je 39,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Nalini Arietta - 44,99 €

Cyklistická vesta je kúsok oblečenia, ktorý sa oplatí mať v zálohe počas celej sezóny. Ponúka totiž účinnú ochranu proti vetru, či už sa jedná o jazdu v protivetre alebo dlhý jesenný, či jarný zjazd. Nalini Arietta je i napriek svojej neprefúkavosti priedušná, keďže sa v jej chrbtovej časti nachádzajú dva otvory a plní aj ochranu proti UV žiareniu. Aby sa vesta nevyhŕňala nahor, je vzadu vybavená elastickým lemom. Jej cena je 44,99 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope.

Ravemen FR160 - 46,55 €

FR160 je šikovné predné svetlo, ako stvorené pre cestného cyklistu. Vďačí za to svojim kompaktným rozmerom a kompatibilite s držiakmi Wahoo, Garmin, či Bryton. Ponúka svetelný tok 160 lúmenov, čo znamená dosvit 700 metrov, užitočných najmä z hľadiska bezpečnosti. Batéria pri plnom nasadení vydrží vyše 5 hodín, pri najnižšom zas vyše 13 hodín. Problémom vďaka certifikátu IPX6 nie je ani striekajúca voda. Jeho cena je 44,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Lezyne Pocket Drive Pro - 49,99 €

Minipumpa tak akurát do vrecka? Lezyne Pocket Drive Pro spĺňa presne túto požiadavku a so svojimi 98 gramami vrátane držiaka na rám sa radí medzi najľahšie kúsky na trhu. Koleso dokáže nahustiť na maximálnych 160 PSI, čo predstavuje 11 barov. V tele pumpy je ukrytá hadička, ktorú je možné naskrutkovať na galuskový i autoventil. Okrem klasickej čiernej je v ponuke aj dizajnová hologramová farba. Jej cena je 49,99 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope.

CTM Roak - 49,99 €

Slovenský výrobca sa už dávno nešpecializuje len na výrobu bicyklov, ale nálepku „vyrobené na Slovensku“ dostal aj tento dres, ktorý je dostupný hneď v troch farbách. Je vyhotovený tak, aby vyhovoval aerodynamickým požiadavkám rýchlej jazdy, no zároveň za pomoci štruktúrovaných panelov stíhal odvádzať pot. Na zadnej strane sa nachádzajú tri vrecká s reflexnými pásikmi pre zvýšenú bezpečnosť. Cena je 49,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Sigma R1 Duo Comfortex - 67,99 €

Hrudný pás môže posunúť tréning opäť na vyššiu úroveň, bez ohľadu na to, či ho spárujete so svojím Sigma GPS prístrojom cez ANT+ alebo so smartfónom cez Bluetooth. Tep srdca sníma v rádoch milisekúnd pre čo najpresnejšie výsledky. Samotný elastický textilný hrudný pás je ľahučký a príjemný na nosenie, pričom elektródy prenášajúce a zachytávajúce tep sú laminované pre lepší kontakt s pokožkou. Cena je 67,99 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Craft Core Wool Merino - 120 €

Set termoprádla z dielne Craft sa vyznačuje najmä svojou hrejivosťou. Je totiž sčasti vyrobené z ovčej merino vlny, ktorá má na starosti termoreguláciu za sucha aj za mokra a najmä nezapácha. Vlna je skombinovaná s umelými materiálmi, čím dostávame set, ktorý nájde svoje uplatnenie najmä pri jazde v zimných mesiacoch. Široké manžety na koncoch rukávov i spodného dielu držia celé termoprádlo na mieste. Cena setu je 120 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

ALPINA 5W1NG Q+CM - 150 €

Štýlové okuliare značky Alpina v sebe nesú odkaz 80. rokov a spájajú dizajn, funkčnosť a kvalitu v jednom. Ich sklá sú vybavené polarizačnou technológiou quattroflex, ktorá zabezpečuje vysoký kontrast a zároveň optimálnu úroveň jasu na základe vonkajších podmienok. Zorníkovú časť okuliarov je možné nastaviť do jednej z troch polôh, takže sa dokonale prispôsobia akejkoľvek tvári. Ich cena je 150 € a nájdeš ich na našom MTBIKER shope.

Bell Stratus MIPS - 155 €

Jedným z najdôležitejších kúskov výbavy cyklistu je prilba, čím lepšie sa postará o jeho bezpečnosť, tým lepšie. Bell Stratus je preto vybavený technológiou MIPS, ktorá znižuje účinok rotačných síl na mozog počas pádu. Okrem toho jej konštrukcia vychádza z top modelu značky Bell, Z20. Disponuje 18 ventilačnými otvormi, ktoré zabezpečia ochladzovanie, no i dobrú aerodynamiku. Cena prilby je 155 € a nájdeš ju na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Assos Equipe RS S9 Speed Club - 200 €

Cyklistický dres, ktorým sa zavďačíš najmä vyznávačovi rýchlej jazdy – to je Equipe RS S9. Bol navrhnutý tak, aby minimalizoval aerodynamický odpor cyklistu a tým len zvýšil jeho rýchlosť a ľahkosť jazdy a zároveň bol ľahký a príjemný na nosenie. Chrbtovej časti dominuje logo Speed Club-u, pričom vďaka dynamicky sa meniacim farbám bude cyklista viditeľný aj v premávke. Jeho cena je 200 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope.

Garmin Edge 830 - 399,90 €

Edge 830 sa radí medzi cenovo dostupnejšie modely amerického giganta, no ponúka množstvo zaujímavých funkcií. Samotnému telu dominuje farebný, dotykom ovládaný displej, na ktorom je možné nájsť množstvo meraných údajov, či už základných, alebo pokročilých. Zaujímavými funkciami sú napríklad meranie dĺžky skokov v teréne, či plynulosť jazdy. V balení sa nachádzajú aj rôzne držiaky, kábel, či pútko. Cena prístroja je 399,90 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Pre viac darčekov, ktoré potešia cestného či XC jazdca, môžeš navštíviť náš MTBIKER shop.

Máme pre teba pripravené aj ďalšie darčeky:

XC bicykle - stvorené na maratóny PR článok

XC bicykle - stvorené na maratóny

Ak máš na pretekoch tie najvyššie ambície, treba mať natrénované. Ruku k dielu dokáže priložiť aj poriadny bicykel.
Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme PR článok

Tuning bicykla - keď všetko ostatné už máme

Bicykel nie je iba dopravný prostriedok. Je to vášeň, relax, sloboda či únik z reality a zaslúži si „hýčkanie a opateru“. Napríklad v podobe prémiových komponentov.
Darčeky pre každého cyklistu bez ohľadu na štýl jazdy PR článok

Darčeky pre každého cyklistu bez ohľadu na štýl jazdy

Cyklistika je naozaj mnohoraká, no je to len dobre – každý si v nej nájde to svoje. Rôzne disciplíny vyžadujú rôznu výbavu, radosť z jazdy je rovnaká.