Najnovšie články z kategórie Beh

Šprintpolom 2017 – opäť žiadne opaľovanie

Už 13. ročník podujatia sa konal v počasí, ktoré dodalo tú správnu atmosféru, hodnú horskej časovky do vrchu...
Pozvánka: Šprintpolom – ako ukončiť sezónu? No predsa časovkou...

Ak si chcete na záver sezóny dať ešte poriadne do tela, určite odporúčam časovku na legendárny „žilinský“ kopec...
Príbeh o švédskej legende, ktorá tento rok oslavuje 40 rokov PR článok

Príbeh o švédskej legende, ktorá tento rok oslavuje 40 rokov

Značka Craft, to je synonymum pre funkčné, ergonomické oblečenie vyvíjané v spolupráci s najlepšími športovcami.
Pozvánka: Vysokohorský duatlon o cenu Žiarskej chaty

Južné svahy Západných Tatier budú tretiu augustovú sobotu hostiť už 22. ročník vysokohorského duatlonu o cenu Žiarskej chaty.
Pozvánka: Bystrický Vertikal Run & Bike – do kopca po vlastných alebo na biku

Ak máte radi beh do kopca alebo radšej zdolávate výškové metre na biku, nenechajte si ujsť podujatie v Banskej Bystrici. Prípadne si nájdite dvojičku a skúste aj súťaž tímov...
Netrénuj sám, staň sa súčasťou úspešného tímu

Triatlon. Krásny, moderný a stále populárnejší. Aj napriek tomu, že je to olympijský šport, mnoho ľudí stále krúti hlavou a nevie presne o aký šport ide. A ide rovno o tri. Plávanie, cyklistiku a beh.
Pozvánka: Stupava Winter trophy MTB & RUN 2017

Cez víkend v dňoch 28-29.1. 2017 sa uskutoční už 9. ročník zimného MTB maratónu, ktorý ponúka aj bežeckú disciplínu. Ako v roku 2016 sa pôjde Stupave, pričom v sobotu sa uskutoční MTB maratón, ktorý bude mať 25 km s prevýšením 500 m a pre tých, ktorí si chcú zamakať viac, je pripravený aj 10 km beh.
Reportáž: Beh Súľovskými skalami alebo, keď je časovka na biku vlastne pohoda

Už neviem, kde presne som čítal vyjadrenie jedného uznávaného trénera, ktorý vravel: „Cyklisti sú v prvom rade športovci. A športovci behajú“. Aby som to zhrnul, behanie ma veľmi baví, a tak som si tento rok už nenechal ujsť 2.ročník behu Súľovskými skalami, ktorý sa organizuje úplne na rovnakom mieste ako populárny AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly. A veru, bol to riadny zážitok...
Reportáž: Šprintpolom – bolestivý a euforický

Skôr, než som sa pustil do písania tohto príspevku, prečítal som si početné reportáže z predchádzajúcich ročníkov zverejnené na MTBIKERI. Či ich písali aktéri z blízkeho okolia alebo zďaleka, „nadupaní“ pretekári alebo „pohodári“, pretek všetci prežívali ako nenávidený, ale napriek tomu milovaný.
ŠKODA Stupava Trophy MTB a RUN v obraze – slnko, more prachu, dobrá atmosféra a záverečný brod play_arrow

Určite majú mnohí z vás v čerstvej pamäti, prípadne v nohách nedávnu ŠKODA Stupava Trophy. Navyše, ak ste si to ešte predĺžili o nedeľný beh, ktorý bol aj súčasťou tradičnej kombinácie. Ale ak nie, pamäť veľmi dobre osvieži podarené video, kde okrem iného veľký úspech zožal aj záverečný brod – ale v tom teple by sa tam najradšej okúpal asi každý.
Reportáž: ŠKODA Stupava Trophy MTB a RUN 2016 – pekelne horúci víkend a aj podarené zážitky

Na Stupavu a jej tradičné maratónske podujatie som sa naozaj tešil. Hlavne z dôvodu, že ponúka aj kombináciu s behom, čo mi prišlo ako celkom príjemné spestrenie uprostred sezóny. Lenže ako to už býva, nie vždy všetko dopadne úplne podľa predstáv...
Videoklip: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016 play_arrow

Videoklip: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016

Pripomeňte si najväčšiu zimnú bike akciu spojenú s behom, ktorá prilákala takmer 500 pretekárov. A keďže na trati bol aj sneh, tak nebola núdza o pády, ktoré si môžete pozrieť v tomto klipe.