Najnovšie články z kategórie Downhill

Rozhovor: Slovák, ktorý si postavil vlastný karbónový rám a pozitívne ohlasy naň počuť z celého sveta

Začiatkom februára sme publikovali článok Slovenský karbónový rám: Od konceptu až po realizáciu, ktorý zaznamenal veľmi priaznivé reakcie. Preto sme opäť kontaktovali autora rámu a položili mu viacero otázok, aby sme zistili o tomto zaujímavom projekte ešte viac...
Filip Polc v Brazílii opäť víťazne

V nedeľu (22.2. 2015) sa konalo prvé kolo mestských zjazdov City Downhill World Tour 2015 v Brazílii v meste Santos. Samozrejme na takomto podujatí nesmel chýbať ani Filip Polc, ktorý v minulej sezóne vybojoval v tejto disciplíne titul majstra sveta.
Ako skákať vysoko a ďaleko v zjazde

Jonathan Allyn v klipe Welcome to the Darkside ukazuje, že pokiaľ to naozaj viete, je skákanie v zjazde úplne v pohode. Na začiatku síce spadne, ale potom už predvádza jednu parádičku za druhou.
Slovenský karbónový rám: Od konceptu až po realizáciu

Postaviť si vlastný bicykel podľa svojich predstáv je snom mnohých bikerov. Tento sen sa splnil Róbertovi Studenému, ktorý nám predstavil vznik jeho celokarbónových rámov Intro Exit a vynovený model Intro Tabu.
Bikerka Adélka a jej druhé video

Určite si všetci spomínate na Adélku a jej video na Rychlebských stezkách, ktoré sme zdieľali pred dvoma mesiacmi. Dobré správy, Adélkin pán otec spravil druhý edit tentokrát z Bikeparku Kouty. Vety ako "mám čúrání" a "nesmíme to říkat mamce" budú raz legendárne. Páni bajkeri, pozerajte a učte sa.
Reportáž: Arkády DownMall 2015 - Parádna akcia v nákupnom centre

Arkády DownMall sa opäť vydaril! Atraktívna trať, ktorej dominoval finálny big jump, skvelí fanúšikovia a jazdci svetovej úrovne, ktorí zo seba vydali maximum.
Zjazdárska súťaž v nákupnom centre: Tomáš Slavík vyhral prvé dve podujatia Downmall Tour 2015

Pozrite si ako sa má jazdiť na biku v nákupných centrách. Zaujímavá disciplína, ktorej tento rok dominuje jednoznačne Tomáš Slavík. Obe finálové jazdy si aj natočil na video a spolu s fotkami dávajú bežným nákupným centrám nový rozmer.
Kalendár SPDH 2015 + Zápis z valného zhromaždenia komisie MTB DH / 4X

V sobotu 17.1.2015 sa uskutočnilo valné zhromaždenie komisie MTB DH / 4X, na ktorom sa zhodnotila sezóna SPDH 2014, ale aj schválili nominačné kritéria pre rok 2015. Pozrite si zápisnicu zo zasadnutia, ako aj kalendár SPDH 2015.
Filip Polc vykročí za obhajobou titulu v Čile a 20. júna bude závodiť aj v Bratislave

Opäť aj so zastávkou v Bratislave sa v roku 2015 uskutoční druhý ročník seriálu Svetového pohára v mestských zjazdoch horských cyklistov. Svetový pohár odštartuje počas víkendu 15. februára v čilskom Valparaíse, o týždeň neskôr bude pokračovať v brazílskom Santose. Pozrite si video teaser a Filipove vyjadrenia na nový ročník.
Pozvánka: Zasadnutie valného zhromaždenia komisie MTB DH / 4X + Nominačné kritéria pre kategórie DHI a 4X pre rok 2015

Pozrite sa na návrh programu valného zhromaždenia, ktoré sa uskutoční 17.01.2015 (sobota) o 9:30 v Terchovej. Využite získať zvýhodnené ubytovanie, ktoré je možné objednať do 15.01.2015. Prinášame taktiež kompletné nominačné kritéria pre kategórie DHI a 4X pre rok 2015.
Jediná šanca v bikeparku Malinô Brdo

Paldo sa vrátil zo Sydney a ja žijem v Londýne. Takže keď sme sa konečne stretli v júli, vedeli sme, že to bude naša "Jediná šanca", aby sme mohli spraviť toto video. A kto iný by to mohol byť vo videu, ak nie náš lokál, ktorý sa snaží posúvať svoje jazdenie celý rok. Jakub Béreš. Veľká vďaka mu patrí nie len za trpezlivosť pri natáčaní, ale aj za to dllllhé čakanie počas takmer nekončiacej post produkcie.
Rider: Jakub Béreš
Location: Rock Machine BIKEPARK Malinô Brdo
Music: The Neighbourhood - Afriad
Adélka - najhustejšia rajderka na českých trailoch

Po všetkých tých sponzoringom nadupaných videách na jedno brdo a po všetkých tých urputne sa snažiacich GoPro hrdinských počinov, sa na Youtube objavilo toto najuveriteľnejšie nič nesledujúce bike video. Ukazuje nám, o čom skutočne bajkovanie je. Všetci otcovia (aj budúci) povinne pozerať :).