Články v kategórii 'Downhill' (181 - 192 z 470 článkov)

Slovenský karbónový rám: Od konceptu až po realizáciu

12.02.2015 13 125 42 59

Postaviť si vlastný bicykel podľa svojich predstáv je snom mnohých bikerov. Tento sen sa splnil Róbertovi Studenému, ktorý nám predstavil vznik jeho celokarbónových rámov Intro Exit a vynovený model Intro Tabu.
Bikerka Adélka a jej druhé video

06.02.2015 6 724 11 81

Určite si všetci spomínate na Adélku a jej video na Rychlebských stezkách, ktoré sme zdieľali pred dvoma mesiacmi. Dobré správy, Adélkin pán otec spravil druhý edit tentokrát z Bikeparku Kouty. Vety ako "mám čúrání" a "nesmíme to říkat mamce" budú raz legendárne. Páni bajkeri, pozerajte a učte sa.
Reportáž: Arkády DownMall 2015 - Parádna akcia v nákupnom centre

02.02.2015 3 118 7 7

Arkády DownMall sa opäť vydaril! Atraktívna trať, ktorej dominoval finálny big jump, skvelí fanúšikovia a jazdci svetovej úrovne, ktorí zo seba vydali maximum.
Zjazdárska súťaž v nákupnom centre: Tomáš Slavík vyhral prvé dve podujatia Downmall Tour 2015

27.01.2015 5 152 9 1

Pozrite si ako sa má jazdiť na biku v nákupných centrách. Zaujímavá disciplína, ktorej tento rok dominuje jednoznačne Tomáš Slavík. Obe finálové jazdy si aj natočil na video a spolu s fotkami dávajú bežným nákupným centrám nový rozmer.
Kalendár SPDH 2015 + Zápis z valného zhromaždenia komisie MTB DH / 4X

20.01.2015 6 140 0

V sobotu 17.1.2015 sa uskutočnilo valné zhromaždenie komisie MTB DH / 4X, na ktorom sa zhodnotila sezóna SPDH 2014, ale aj schválili nominačné kritéria pre rok 2015. Pozrite si zápisnicu zo zasadnutia, ako aj kalendár SPDH 2015.
Filip Polc vykročí za obhajobou titulu v Čile a 20. júna bude závodiť aj v Bratislave

18.01.2015 2 050 5

Opäť aj so zastávkou v Bratislave sa v roku 2015 uskutoční druhý ročník seriálu Svetového pohára v mestských zjazdoch horských cyklistov. Svetový pohár odštartuje počas víkendu 15. februára v čilskom Valparaíse, o týždeň neskôr bude pokračovať v brazílskom Santose. Pozrite si video teaser a Filipove vyjadrenia na nový ročník.
Pozvánka: Zasadnutie valného zhromaždenia komisie MTB DH / 4X + Nominačné kritéria pre kategórie DHI a 4X pre rok 2015

09.01.2015 2 190 2

Pozrite sa na návrh programu valného zhromaždenia, ktoré sa uskutoční 17.01.2015 (sobota) o 9:30 v Terchovej. Využite získať zvýhodnené ubytovanie, ktoré je možné objednať do 15.01.2015. Prinášame taktiež kompletné nominačné kritéria pre kategórie DHI a 4X pre rok 2015.
Jediná šanca v bikeparku Malinô Brdo

12.12.2014 6 413 10 56

Paldo sa vrátil zo Sydney a ja žijem v Londýne. Takže keď sme sa konečne stretli v júli, vedeli sme, že to bude naša "Jediná šanca", aby sme mohli spraviť toto video. A kto iný by to mohol byť vo videu, ak nie náš lokál, ktorý sa snaží posúvať svoje jazdenie celý rok. Jakub Béreš. Veľká vďaka mu patrí nie len za trpezlivosť pri natáčaní, ale aj za to dllllhé čakanie počas takmer nekončiacej post produkcie.
Rider: Jakub Béreš
Location: Rock Machine BIKEPARK Malinô Brdo
Music: The Neighbourhood - Afriad
Adélka - najhustejšia rajderka na českých trailoch

23.11.2014 13 730 34 122

Po všetkých tých sponzoringom nadupaných videách na jedno brdo a po všetkých tých urputne sa snažiacich GoPro hrdinských počinov, sa na Youtube objavilo toto najuveriteľnejšie nič nesledujúce bike video. Ukazuje nám, o čom skutočne bajkovanie je. Všetci otcovia (aj budúci) povinne pozerať :).
Filip Polc radí ako na mestský zjazd

10.11.2014 4 418 9 9

Aj v meste sa dá poriadne vyblázniť pri zjazde, keď vás cestou dole čaká 132 schodov. Práve pre to zavítal Filip Polc do hlavného mesta Gruzínska Tbilisi, kde v exibícii ukázal miestnym borcom, ako na to... Plus na konci videa ešte pridal pár rád, ako sa môže každý zlepšiť v bajkovaní.
Podarené slovenské MTB video - GPS Watcher

30.10.2014 10 111 29 54

Strmý, skalnatý, korenistý a na niektorých miestach exponovaný. To je len stručný popis trailu vo videu, no keď od jazdenia očakávate špecifickú atmosféru mountain bikingu, takýto trail sa pre vás stane legendárny.
Filip Polc na výbornom druhom mieste v mestskom zjazde v Mexiku

27.10.2014 2 942 2 16

Filip Polc sa stal celkovým víťazom premiérového ročníka štvordielneho seriálu City Downhill World Tour 2014 v mestskom zjazde horských cyklistov. Tridsaťdvaročný Pezinčan síce obsadil v sobotu v mexickom Taxcu "len" druhé miesto, nič to však nezmenilo na jeho celkovom triumfe.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 920)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 743)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 644)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 187)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 458)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 112)