Články v kategórii 'Downhill' (157 - 168 z 471 článkov)

Kolobeh vody - perfektné enduro v južnom Walese

28.07.2015 3 851 7 31

Chris Akrigg ukazuje krásy Brecon Beacons v južnom Walese, kde hlavným elementom je voda v rôznych podobách. A jeho skill tiež nie je úplne zlý. K tomu ešte vhodná hudba a máme tu video (minimálne) týždňa. A keby sa vám zapáčila značka Mongoose, na ktorej Chris jazdí, máme ich kopu v našom shope.
Filip Polc vyhral Briancon Urban DH a už o rok možno bude táto akcia aj v kalendári City Downhill World Tour 2016

23.07.2015 3 572 14 5

Trať išla cez zaujímavú lokalitu UNESCO hradu v meste Briancon, ktoré sa nachádza v srdci francúzskych Álp. Pozrite si finálovú jazdu, fotogalériu aj vyjadrenie víťazného Filipa Polca.
Lekcia zjazdovania na ceste od Petra Sagana - alebo keď už ani motorka nestíha

20.07.2015 29 260 15 44

Peter Sagan si v dnešnej etape vybral na únik záverečný zjazd a ostatným jazdcom doslova uletel. Pri priemernej rýchlosti 68 km/h v kľukatom zjazde Peťo využíval každý centimeter vozovky. Však sa pozrite...
Fotogaléria: 4. kolo SpDH + Majstrovstvá SR v downhille - Rock Machine Bikepark Malinô Brdo

20.07.2015 3 560 4

Cez víkend v dňoch 18-19.7 2015 sa v Rock Machine Bikepark - Malinô Brdo uskutočnilo 4. kolo SpDH a vďaka fotografovi Alexovi Uhrínovi môžeme priniesť fotogalériu priamo z trate aj zázemia samotnej akcie.
Ako bolo na Scott Enduro X Race Bachledova dolina?

14.07.2015 3 087 2 7

Druhý pretek série Scott Enduro X Race sa uskutočnil 28.6. 2015 v Bachledovej doline. Pretek mal 5 RZ, 4 výjazdy, 1 vývoz lanovkou s celkovou dĺžkou 28 km. Blata bolo celkom dosť, takže trať preverila výborne schopnosti jazdcov a o pády nebola núdza.
Martyn Ashton sa po nehode, pri ktorej ochrnul vrátil späť na bike

07.07.2015 7 447 7 52

Martyn Ashton bol jedným z tých, ktorí si išli svojou cestou a svojím štýlom. Preslávil sa aj celosvetovým virálnym videom plnom bike parádičiek. Na cestnom bicykli robil trialové kúsky aj saltá. Naposledy to ale odniesol jeho chrbát pri bike exhibícii na MotoGP v Silverstone 2013. Ashton spadol z trojmetrovej výšky na chrbát a poranil si deviaty a desiaty stavec. Od tej doby bol odkázaný na invalidný vozík a nebolo isté, či sa zotaví. Jeho láska k jazdeniu bola však silnejšia než puto invalidného vozíka, a tak si upravil svoje MTBčko a vrhol sa späť do sedla.
Fotogaléria: 3. kolo SpDH Jasná 2015

29.06.2015 3 850 1 4

V nedeľu 28.6. 2015 sa išlo 3. kolo Slovenského pohára v downhille a vďaka fotografovi Alexovi Uhrínovi môžeme priniesť fotogalériu priamo z trate.
Pozvánka: Bike Camp Filipa Polca a pretek AIR DH Bachledka do Bachledovej doliny

PR 26.06.2015 6 289 3 3

Bike Camp v Bachledovej sa v komunite bikerov stal už malou tradíciou, toto leto sa pod vedením Filipa Polca v termíne 7 - 10. júla 2015 uskutoční už jeho piaty ročník. Na 4 dni sa v Ždiari stretnú fanúšikovia downhillu a endura, aby sa zdokonalili v jazdení, naučili novým trikom a zabavili s ľuďmi, ktorých spája nadšenie z rovnakého športu.
Bernardo Cruz a jeho jazda prerušená chuligánmi z pohľadu kamery na prilbe

22.06.2015 6 848

"Toto je moja jazda v Bratislave! Na záverečných metroch vtrhli na trať neonacisti a všetko ničili," napísal Cruz na Facebook. Pozrite sa, aká diskusia sa rozprúdila pod videom.
Záznam priameho prenosu RTVS: A tu máme problém... vrátane napadnutia kameramana

21.06.2015 13 902

Nasledovnú vizitku sme poslali do sveta v priamom prenose, žiaľ aj taký bol Bratislava CITYDOWNHILL 2015. Organizátorom prajem všetko dobré a snáď zorganizujú akciu aj o rok...
Útok extrémistov odčlenených z protestu proti islamizácii Európy na Bratislava CITYDOWNHILL 2015

21.06.2015 6 084

Extrémisti bezdôvodne vtrhli do "areálu" preteku, čoho výsledkom bol zničený majetok, vystrašené deti, diváci, turisti, zbytočné zranenia, rozbité policajné autá a hlavne trapas v podobe zrušenia medzinárodného športového podujatia, ktoré sa vysielalo NAŽIVO do celého sveta.
Video: Panika na mestskom zjazde v Bratislave, ktorý prerušili výtržníci

20.06.2015 15 160

Medzi divákmi City Downhill World Tour Bratislava 2015, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 178)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 953)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 763)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 355)
  7. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 021)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 644)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 237)