Články v kategórii 'Downhill' (169 - 180 z 471 článkov)

Mestský zjazd v Bratislave prerušili výtržníci, spodná časť trate bola zničená, a nieje možné pokračovať

20.06.2015 12 585

Zdroj Denník N: 19:19 Medzi divákmi cyklopretekov, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“ V tej chvíli dobehli policajti.
Len si tak pohodičkovo zjazdujete a zrazu kotrmelec aj s bikom

12.06.2015 6 794 8 12

Aj pohodovné jazdenie s kamarátmi, kedy sa len tak predbiehate, sa môže pri jednom nevydarenom doskoku hneď zmeniť. Našťastie jazdcovi Nickovi Van Berkel sa nič nestalo a má aspoň výborne zdokumentovaný pád.
Fotogaléria: 2. kolo SpDH Malá Lučivná - Blato, blato a ešte raz blato

26.05.2015 5 335 7 29

Zopár desiatok jazdcov si užilo veru riadne blato, ktoré zmenilo trať na celkom iný typ pretekov. Vďaka fotografovi Alexovi Uhrínovi môžeme priniesť zaujímavú fotogalériu :).
Dokument: Tomáš Slavík a Filip Polc ukazujú, aké je to jazdiť prvú ligu

04.05.2015 7 742 4 52

Tomáš Slavík ako úradujúci majster sveta vo fourcrosse a Filip Polc, ktorý vyhral takmer všetky preteky v minuloročnom seriáli City Downhill World Tour, vyrazili do Južnej Ameriky a z ich tripu je spracovaný zaujímavý takmer 15 minútový dokument. Spoločne odhaľujú zákulisie prípravy a priebeh pretekov City Downhill World Tour.
Fotogaléria: 1. kolo MSDH Cup - Kálnica

21.04.2015 2 840 2 9

Na DH akciu veľký počet približne 150-tich pretekárov, výborné počasie, divácky zaujímavá a dobre pripravená trať. Také bolo 1. kolo Moravsko Slovenského DH cupu, ktoré sa konalo v nedeľu 19.4. 2015, tradične v bikeparku Kálnica.
Trúfnete si na poriadny výlet?

28.03.2015 5 508 7 15

Poriadny zjazd z riadneho vrcholu po cestičkách, ktoré dajú zabrať aj peši. Výzvy sú však na to, aby sa zdolávali a tak tomu bolo aj v prípade hôr, ktoré sa až nápadne podobajú na Vysoké Tatry.
Pozvánka a reportáž: Kamil Tatarkovič vyhral 1.kolo série závodov WBS

25.03.2015 2 938 2

Koniec nudy, začala sa po období zimy downhillová sezóna! Tí, ktorí nepoznáte seriál pretekov WBS (Wood Bike Series) by ste mali vedieť, že ide o menšie downhillové podujatia, ktoré sa konajú spravidla v oblasti Zlína alebo Brna. Trate týchto pretekov nie sú tak náročné ako trate slovenského a českého pohára, takže na svoje si prídu začiatočníci, ktorí si chcú vyskúšať po prvý raz pretekanie, ale aj profi pretekári, ktorí si môžu pomeriť sily s mladými talentami. Princípom pretekania vo WBS je tzv. RZ (rychlostní zkouška/rýchlostná skúška). Väčšinou sa idú 4 RZ na dvoch tratiach, čiže každú trať idete dvakrát, časy sa pri týchto pretekoch sčítavajú, takže si to vyžaduje stále plnú koncentráciu a nechybovať.
Lovci medveďov v Bikeparku Malinô Brdo

14.03.2015 7 675 5 32

Cez deň skvelé jazdenie, večer zábava a čakanie na medveďa pri chatke, v ktorej bývate. Komu sa nechce pozerať celé video, pozrite si aspoň medveďa od 4. minúty a následné pátranie Ružového pantera po medvedích stopách :).
Filip Polc a Tomáš Slavík v Čile na CityDownhill World Tour utiekli svojim súperom rozdielom triedy

02.03.2015 4 982 4 21

Aj v druhom kole päťdielneho seriálu sa rozhodovalo medzi Filipom Polcom a Čechom Tomášom Slavíkom a opäť vyšiel zo súboja víťazne Polc. Na 3. mieste skončil Nemec Johannes Fischbach so stratou viac ako 2 sekundy.
Pozrite sa, kde vyhral Filip Polc už 5 krát - City Downhill World Tour v Brazílii

27.02.2015 6 293 1 17

„Táto trať je veľmi rýchla, na bicykli sa však cítim vynikajúco. Istotu mi dodávajú aj skúsenosti, ktoré každými pretekmi získavam“, povedal v cieli Filip Polc. Video ukazuje aj zákulisie a vyjadrenia hlavných favoritov na víťazstvo.
Rozhovor: Slovák, ktorý si postavil vlastný karbónový rám a pozitívne ohlasy naň počuť z celého sveta

25.02.2015 10 877 10 49

Začiatkom februára sme publikovali článok Slovenský karbónový rám: Od konceptu až po realizáciu, ktorý zaznamenal veľmi priaznivé reakcie. Preto sme opäť kontaktovali autora rámu a položili mu viacero otázok, aby sme zistili o tomto zaujímavom projekte ešte viac...
Filip Polc v Brazílii opäť víťazne

23.02.2015 3 220 1 21

V nedeľu (22.2. 2015) sa konalo prvé kolo mestských zjazdov City Downhill World Tour 2015 v Brazílii v meste Santos. Samozrejme na takomto podujatí nesmel chýbať ani Filip Polc, ktorý v minulej sezóne vybojoval v tejto disciplíne titul majstra sveta.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 945)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 762)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 651)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 197)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 486)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 128)