Najnovšie články z kategórie Japonsko

Test: Shimano GRX - gravel paráda z krajiny vychádzajúceho slnka

Nie je vôbec tajomstvo, že mi učaroval gravel segment, a tak isto je známe, že mám radšej Sram ako Shimano. Aj kvôli tomuto som sa obával, či to nebude mať nová gravel zbraň od Japoncov sťažené...
Video: História značky Fuji - z obchodnej firmy svetový výrobca bicyklov

Fuji nie je len známa japonská hora. Sú to aj japonské bicykle nesúce názov práve podľa nej.
Video: Hokkaido Winter Bicycle Touring - trochu zimného jazdenia z Japonska

Zimu síce veľa cyklistov veľmi nemusí, ale rozhodne má svoje osobité čaro. Najmä ak sa pridá "pohodová" atmosféra a netradičné prostredie.
Cez Japonsko na bicykli

Čo sa vám premietne, keď sa spomenie Japonsko, alebo aké asociácie máte spojené s touto krajinou? Nám sa ani nesnívalo, že niekedy zavítame práve sem a k tomu ešte na bicykloch. To, čo sme si zafixovali ešte zo základnej školy, plus to, čo sa na nás nalepilo z iných zdrojov, by sa dalo zhrnúť do pár viet.
Plášte Panaracer – medzi vami a trailom PR článok

Plášte Panaracer – medzi vami a trailom

Japonská spoločnosť Panaracer bola založená už v roku 1953 a od roku 1978 vyrába plášte špeciálne aj pre cyklistiku. Zaujímavosťou je fakt, že svoje produkty stále vyrába doma v Japonsku a nepresúva výrobu ďalej na východ, ako je súčasný trend. Poďme sa bližšie pozrieť na výber z pláštov určených na MTB XC a enduro.
Sagan zakončil sezónu 2. miestom na kritériu v Saitame za Kittelom

Exhibičné kritérium v japonskej Saitame organizovala Tour de France. Vo finiši prehral 24-ročný jazdec tímu Cannondale, ktorý od nového roka bude jazdiť za Tinkoff-Saxo, s Nemcom Marcelom Kittelom. Šprintérska jednotka tímu Giant-Shimano potvrdila, že mu sedia záverečné špurty.
Sagan v nedeľu na štarte v Japonsku

Slovenský cyklista Peter Sagan v piatok slávnostne otvoril podujatie "Slovenský týždeň" v japonskej Ucunomiji (prefektúra Točigi) pri príležitosti dvadsaťročnice samostatnosti SR.
Filip Polc vyhral Holy Race v Japonsku PR článok

Filip Polc vyhral Holy Race v Japonsku

Filip Polc si prišiel po ďalšie víťazstvo na urban trati v Japonsku. Red Bull Holy Ride v Saijo City nachystal krátku 500 metrovú trať s 238 schodmi. Vyraďovacie kolá boli vo forme duelov a Filip nenašiel konkurenciu. Video a tlačová správa (po anglicky) v článku.