Najnovšie články z kategórie Maraton

Maratón Marikovskou dolinou 2012

Srdečne Vás chceme všetkých pozvať na ďalší ročník maratónu Marikovskou dolinou (predtým FC maratón) do Udiče blízko Považskej Bystrice. Celé podujatie začne už v piatok podvečer 29.6.2012 šprintmi. Pôjde sa na dva skrátené okruhy na XC trati, kde sa mimochodom konajú aj cyklokrosové preteky, tento rok dokonca Svetový pohár B kategórie.
Oravský cyklomaratón ako ho ešte nepoznám

Dňa 9.6.2012 sa v malebnej Oravskej prírode v meste Dolný Kubín uskutočnil 5. ročník Oravského cyklomaratónu. Počasie už druhý víkend po sebe protestovalo a takto nám dávalo najavo svoju moc nad biednym človekom. Nakoniec síce zapršalo, ale to ma neodradilo, ani mnohých ďalších a mohol som sa postaviť na štart týchto domácich pretekov. Tentoraz premiérovo za mokra, pred dvoma rokmi bolo totiž sucho.
Galaxy Petyša Tour - maratón za dverami PR článok

Galaxy Petyša Tour - maratón za dverami

Již tradiční zastávkou oblíbeného celoročního seriálu závodů horských kol je Galaxy Petyša Tour, která se letos jede 16. června. Do Rožnova pod Radhoštěm, pod majestátnou horu opředenou mnoha bájemi a pověstmi, se v sobotu 16. června sjedou závodníci na horských kolech. Zavítá sem totiž stejně jako v předchozích letech seriál MTB závodů Galaxy série.
Súťaž o 5 štartovných na Mondsee Radmarathon PR článok

Súťaž o 5 štartovných na Mondsee Radmarathon

Každý rok sa začiatkom leta stáva Mondsee Mekkou pre všetkých priateľov cestnej cyklistiky. Malebné centrum mesta s preslávenou Bazilikou kláštora Mondsee sa pri príležitosti tejto významnej udalosti premení na športovú arénu. Na výber sú štyri trasy vhodné pre cyklistov každej výkonnosti. Na dlhej trase sú ako na perlovom náhrdelníku za sebou zoradené jazerá Wolfgangsee, Hallstättersee, Traunsee, Attersee a Mondsee.
Súťaž: 5. ročník Oravského cyklomaratónu

Piaty ročník Oravského cyklomaratonu v sebe nesie malé jubileum, ktoré sa organizátori rozhodli podporiť nielen klasicky dobre usporiadaným pretekom na dobre známej trati, ale najmä aj výrazne nízkym štartovným 5 EUR pri zachovaní kvality služieb. Novinku v štartovnom využilo až 260 pretekárov, čo predstavuje cca dvojnásobok prihlásených oproti minulému roku. Predošlé 4 ročníky boli rozdelené na 2 blatové a 2 suché. Súťaž o 2 štartovné je ukončená
Fatran: Nech vrchy odstúpia, kopce sa otrasú...

... moja milosť neodstúpi od teba, Fatra moja milovaná. Takto znelo moje motivačné heslo ďalšieho ročníka Fatranského MTB maratónu, ktorý sa uskutočnil 2.6.2012, tento rok premiérovo v Rajeckých Tepliciach a na novej trati. Čo sa týka počasia, tak Fatran bol vždy otázny. Možnože nie najprívetivejšie počasie prispelo k tomu, že nakoniec odštartovalo menej ľudí ako minulý rok, ale aj tak je číslo 845 veľmi pekné.
Fatranský dvojboj - reportáž z Fatrana

Tento ročník Fatranského maratónu bol v znamení zmeny trasy. Štart sa presunul zo Stráňav pri Žiline do Rajeckých Teplíc. Do toho sľubovali domáci parádny singel Anakonda, i keď len na dlhej. Ale tak maratónska trať je len jedna, že áno. :) Na tejto trase boli vypísané aj MSR v maratóne...
Fatranský MTB maratón 2012 - fotoreport

Prinášame vám vyše 100 fotiek od mathosha zo sobotných Majstrovstiev Slovenska v maratóne, známy lepšie ako Fatranský Maratón. Pripravujeme reportáž, ktorá bude hotová čoskoro, zatiaľ si vychutnajte atmosféru akcie v našom fotoreporte.
Karlovský Pepi Maraton - fotoreport

Fotoreport z Karlovského Pepi Maratonu, ktorý sa konal včera vo Veľkých Karloviciach, u našich susedov na Morave, kúsok od hraníc. Nájdete tu 92 skvelých fotiek od mathosha.
Fatranský MTB maratón Rajecké Teplice 2012 PR článok

Fatranský MTB maratón Rajecké Teplice 2012

Štvrté kolo Cyklomaratónskej série a zároveň Majstrovstvá Slovenska v Maratóne sa budú konať o týždeň, 2.6.2012. v Rajeckých Tepliciach. Tu sú kompletné propozície.
Bike & Roll 26.5.2012 PR článok

Bike & Roll 26.5.2012

BIKE = Horský cyklo-maratón na 25, 45 a 70 km trati & ROLL = kolieskové lyže a inline korčule na 1.8 km trati. Netradičná kombinácia športov už štvrtý rok láka bikerov a korčuliarov na Skalku pri Kremnici.
Súťaž o 2 miesta na Sereďmaratóne 2012 PR článok

Súťaž o 2 miesta na Sereďmaratóne 2012

Po siedmy krát sa dňa 03.06.2012 stretnú v Seredi pred Domom kultúry cestní cyklisti na podujatí SEREĎMARATÓN Open. Slávnostný štart pretekov je o 10.00 hod. Zúčastniť sa môžu registrovaní i neregistrovaní cyklisti v piatich vekových kategóriách od 17 rokov, samozrejme aj ženy.