Články v kategórii 'Maraton' (769 - 780 z 845 článkov)

PÁN NÁRAMKOV, alebo krejzi 2007

14.08.2007 849 12 0

Vždy som chcel dať Krejzi. Na druhej strane nikdy som nebol v žiadnom cykloklube, neviem čo je pravidelný tréning, intervalový tréning. Nedokážem ísť hore kopcom rýchlejšie keď treba. Nemám problém ani s technickým vybavením. Neriešim aké prezujem gumy. Akurát tak prednú za zadnú môžem vymeniť. Alebo, keď sa zoderú. Nasprejujem reťaz, prevody, vidlu a ide sa. Lenže krejzi nie je len tak. Tu nestačí ľahká taktika. To chce stratégiu...
Horal - fotogaléria

14.08.2007 720 0

V Latankovom reporte si môžete prečítať aj o tohtoročnom Horalovi. Na doplnenie, Katko prináša 184 fotografií z trate Horala. Aj z nich sa dá usúdiť, že Horal prechádzka ružovou záhradou nebol...
Od Pandy po Krejzy

14.08.2007 1 055 12 0

Vlani som sa snažil reportami naštartovať ostaných k písaniu. Dosiahol som opak. Čitateľ je náročný a mám pocit, že ak to nie je bombastické, pošliapu ťa. Tak radšej nikto nepíše. A tak je tu nejako pusto. Červo má teraz iné starosti a žije tu len fórum a bazár. Takže taký obyčajný report.
Trať Majstrovstiev SR v maratóne

16.07.2007 584 18 0

Vlado Oprenčák: Dňa 8. 7. som mal možnosť robiť sprievodcu na trati Brutale skúseným borcom Miroslavovi Hulejovi, Milanovi Jánošíkovi, Igorovi Otiepkovi, Tomášovi Hauserovi a Miroslavovi Kováčikovi – víťazovi posledného ročníka a účastníka všetkých doterajších ročníkov za účelom najazdenia trate. Využil som ich súhlas a ochotu k vyjadreniu sa na naše otázky týkajúce sa blížiaceho podujatia, ktoré je zároveň aj vrcholom sezóny 2007 (Majstrovstvá SR v MTB maratóne).
GEODIS ZVOLENSKÝ HORSKÝ CYKLOMARATÓNIK

04.07.2007 1 311 0

4. ročník

MAJSTROVSTVÁ SR V MTB MARATÓNE 2007

21. JÚL 2007

Slovenský pohár MTB maratónov

Súľovský Bikemaratón 2007 – report

02.07.2007 1 061 6 0

Ešte v marci som si povedal, že tento rok absolvujem aspoň jeden maratón a z termínových kritérii voľba padla na Súľovský Maratón. A hoci som išiel na požičanom biku, mal najazdených dokopy 50 km, zažil kruté búrky a dažde, ktoré sa prehnali Slovenskom dni pred maratónom, svoje rozhodnutie som neľutoval.
Súľovský Bikemaratón za dverami

16.06.2007 870 1 0

Už len pár dní ostáva do štartu 9. ročníka AUTHOR bikemaratónu Súľovské skaly, ktorý organizuje SCK CYKLO TOUR Súľov v spolupráci s obecným úradom Súľov – Hradná. Dňom D je pre organizátorov 23.jún 2007. V atraktívnom prostredí Súľovských skál sa už robia prípravy na zvládnutie 600 - 900 štartujúcich z pravdepodobne 5 krajín a množstva divákov zo širokého okolia. Rozptyl 300 bikerov je spôsobený počasím. Na tento deň sa psychicky pripravuje aj cca 150 usporiadateľov...
MTB Maratón Medzihorím 2007

09.05.2007 823 14 -1

Srdečne Vás pozývame na v poradí štvrtý ročník horského cyklomaratónu s názvom BIKE Maratón Medzihorím, tentokrát s príznačným označením 2007. Už štvrtýkrát Vás pozývame do mesta Partizánske, ktoré sa natrvalo stalo centrom BIKE Maratónu Medzihorím. Pozývame Vás do prekrásnej oblasti medzihoria pohorí Vtáčnik a Tríbeč, pozývame Vás užiť si jeden jarný víkend a prejsť si trate hlavne Vášho cyklomaratónu.
Ukončené: Súťaž o 3 štartovné

07.05.2007 529 0

Len prednedávnom sme ukončili súťaž o štartovné na Beskidy MTB Trophy a už tu máme ďalšiu súťaž, tentokrát o 3 štartovné na Považský MTB Maratón, ktorý sa pôjde 19.5. Súťaž je ukončená, máme výhercov
AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly

30.04.2007 616 0

AUTHOR bikemaratón Súľovské skaly sa blíži. Pozor! 9. ročník podujatia má nový termín - 23. jún 2007 ! Vďaka presunu na neskoršie obdobie stúpla pravdepodobnosť dobrého počasia a zároveň sa vyhneme termínovej kolízii s horolezeckým zrazom a tým pádom preplneniu obce Súľov.
SLOVAKTUAL MTB MARATÓN - SCOTT

23.04.2007 1 827 4 0

Propozície na SLOVAKTUAL MTB MARATÓN - SCOTT, ktorý sa pôjde 20.5 v nedeľu z Pravenca, časť Kolónia. Odštartuje sa na trate o dĺžke 40 a 80 km, ktoré tradične preveria kondičku a techniku všetkých zúčasnených.
Doplnené: Súťaž o štartovné na Beskidy MTB Trophy

13.04.2007 731 2 0

Návštevníci MTBiker.sk majú teraz jedinečnú možnosť získať zdarma štartovný balík v hodnote vyše 4.000 Sk na ojedinelé MTB etapové preteky len niekoľko kilometrov od našich severných hraníc. Máme výhercu!

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 191)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 971)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 773)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 368)
  7. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 129)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 649)
  9. Test: PTN Revolution – penová revolúcia? (5 373)