Najnovšie články z kategórie Maraton

Greenbike zo zadných radov alebo Preteky nielen pre prvých

Ako sa do kalendára začali nenápadne vkrádať posledné augustové dni, začal sa aj blížiť termín konania už tradičného cyklistického podujatia s názvom Kellys Green Bike Tour. Táto akcia má jednu malú zvláštnosť - keďže je to jediný cyklomaratón so štartom priamo v najväčšom meste, v ktorého bezprostrednom okolí sú veľmi dobré podmienky pre všetky druhy cyklistiky a teda aj veľký počet rekreačných cyklistov, tak z toho vyplýva, že tento cyklomaratón je pre mnohých účastníkov prvým v živote.
Senzi okruh na Horale 2011

V sobotu 13. augusta sa uskutočnil už 12.ročník DEMA HORAL ALTO MTB maratónu a 3.ročník 3-dňového HORAL TOUR etapového maratónu. Rovnako ako v minulých ročníkoch, aj tento rok bolo zázemie pretekov vo Svite pod Vysokými Tatrami. Pekné a teplé počasie pred HORALOM sľubovalo suchú trať bez brodenia sa v hlbokom blate a na štart prilákalo takmer 600 pretekárov vrátane dvoch borcov na jednokolkách, ktorí absolvovali 18,5 km trať s prevýšením 760 metrov. Pre nás „klasikov“ organizátor pripravil 4 trate od najdlhšej KREJZI pre skutočných maratóncov po najkratšiu DEJZI pre rodiny s deťmi a začínajúcich cyklistov.
Horal Tour 2011

Posledný víkend sa konal už 12. ročník jedného z najznámejších slovenských maratónov – Horal MTB marathon. Ja som si tu tento rok odbil premiéru a aby som si ten „zaručený zážitok“, ktorý sľubovali organizátori poistil, rozhodol som sa absolvovať celý trojdňový etapák Horal tour.
Kelly's Greenbike Tour už onedlho PR článok

Kelly's Greenbike Tour už onedlho

Už čoskoro vyvrcholí V Bratislave tohtoročná cyklistická sezóna. 20.augusta sa cyklisti z celého Slovenska stretnú na Partizánskej lúke, aby potrápili svoje telo i ducha po malebných zákutiach Malých Karpát v rámci 4. ročníka Kellys Green Bike Tour 2011. Trate tohtoročného cyklomaratónu zostávajú nezmenené, pripravená je krátka 34-kilometrová trať a pre tých odvážnejších 75-kilometrová dlhá trať.
DEMA HORAL ALTO MTB maratón 12.ročník

DEMA HORAL ALTO MTB maratón 12.ročník – propozície a HORAL TOUR 3-dňový etapový maratón 3. ročník - propozície. Jeden z tradičných vrcholov maratónskej série a jediný vysokohorský maratón (najvyšší bod je Kráľova Hoľa) sa spúšťa už tento víkend v sobotu. Ak si trúfate na 3 dňový tour, musíte sa prihlásiť dnes a štartujete v piatok.
Bahenné kúpele pri Stupave

Po roku opäť v Stupave ožíva cyklistický duch, skupinka nadšencov horskej cyklistiky z občianskeho združenia Maratón sa nám snažila pripraviť víkend plný športového zápolenia v lesoch Malých Karpát.
Fotoreport: INTERSPORT Stupava Trophy 2011

V sobotu sa konal jeden z vrcholov slovenskej mountainbikovej sezóny - Stupavský MTB Maratón. Na 42km a 76km si to rozdalo v daždivom počasí vyše 650 bikerov. Krátku trať zvládol najrýchlejšie Rado Bíroš a dlhú Karel Hartl. Prinášame vyše 300 fotiek.
Fotoreport: Detský maratónik v Stupave

V čase, keď sa postarší bikeri premávali v Malých Karpatoch, nastupujúca generácia cyklistov si to rozdala priamo v Stupave na 420 metrovom okruhu. O tvrdé súboje jednoznačne núdza nebola a podľa fotiek si to všetci účastníci náležite užívali.
Pálavský krpál odstartuje v samém srdci Mikulova PR článok

Pálavský krpál odstartuje v samém srdci Mikulova

Závod pro profesionální i rekreační cyklisty, ale také pro všechny, kteří si chtějí na dvou kolech projet nejkrásnější kouty jižní Moravy – to je Pálavský krpál. V pořadí 4. ročník oblíbeného cyklistického závodu odstartuje už tuto sobotu 30. 7. premiérově přímo v historickém centru na náměstí v Mikulově (pár kilometrov od slovenských hraníc).
Specialized Dubnický maratón 2011

Už 17. ročník nášho najstaršieho MTB maratónu, tento rok prvýkrát s podporom Specialized, bude odštartovaný tradične koncom leta - 27.8 v Novej Dubnici. Pripravené sú trasy od 9.5 km pre rodinky až po 100 km s 3250m prevýšením pre poriadnych bikerov a bikerky :). Tu nájdete všetko o akcii.
5. ročník pružinského KEC MTB cyklomaratónu PR článok

5. ročník pružinského KEC MTB cyklomaratónu

Dámy a páni, priatelia a známi – pozývame Vás na 5. ročník pružinského KEC
MTB cyklomaratónu, ktorý sa uskutoční 23. júla 2011 s štartom o 10.00 na
ihrisku TJ Strážov Pružina.
Finančné centrum maratón Udiča

Na maratóne v Udiči som ešte nebol, no z rozprávania iných som sa naň tešil – sľubovali veľa singlov a celkovo taký správny bikerský zážitok. No biker mieni, počasie mení. Tak to dopadlo aj tento raz. Organizátori sa snažili propagovať „suchú“ trať, no neviem, či im to niekto uveril... Ja som to poňal tak, že aspoň konečne otestujem Scylly v blate a budem nútení spraviť rozborku-zborku, ktorá bola naposledy po Fatranskom. :)