Najnovšie články z kategórie Maraton

Horal Tour - reportáž

Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.
Vo Svite víťazne Fojtík a Juhásová

Výsledky sobotňajších pretekov Slovenského pohára v cross country maratóne horských cyklistov vo Svite, ktoré boli druhou etapou Horal Tour:

Kráľovský MTB maratón 2012. Pamätné tričko. PR článok

Kráľovský MTB maratón 2012. Pamätné tričko.

Zdravíme Vás, milé bajkerky, milí bajkeri, kamaráti, či ostatné spriaznené duše s Kráľovským MTB maratónom.
Merida - Zelená stopa SNP

Občianske združenie Biela stopa SNP v spolupráci s mestom Banská Bystrica pre vás pripravili jedenáste kolo cyklomaratónskej série. Sily si môžete zmerať na maratónskej , polmaratónskej a minimaratónskej trati.
Kráľovský MTB maratón

Prinášame vám propozície piateho ročníka Kráľovského MTB maratónu, ktorý sa uskutoční 1.septembra a ktorého trasa prechádza rôznorodým prírodným prostredím Hornádskej kotliny a priľahlého pohoria Branisko, v okolí Širokého presahuje až do Šarišskej vrchoviny a nad Poľanovcami zasahuje do Levočských vrchov.
Kellys Green Bike Tour 2012 PR článok

Kellys Green Bike Tour 2012

Opäť po roku sa stretávame na známych nám miestach, aby sme sa spolu vybrali potrápiť svoje telo i ducha po malebných zákutiach Malých Karpát v rámci 5. ročníka Kellys Green bike Tour 2012. Príjemné lesné chodníčky, príjemno nepríjemné stúpania a klesania, potoky či lúky na Vás čakajú, trate tohtoročného cyklomaratónu zostávajú nezmenené. Takže máte možnosť si porovnať Váš dosiahnutý čas z minulého roku.
Hornohradský MTB maratón Málinec

V Málinci som ešte nebol, no miestny kraj sa mi veľmi páči. Tak som využil príležitosť odviezť sa s Milanom na tento maratón. Termín síce kolidoval so Stupavou, ale to nevadilo. Ako Milan poznamenal, helikoptéra s balónom kvalitné podujatie bajkerom nespravia... Presun z BA sme spoločne aj s Tomášom absolvovali už v piatok a ubytovali sa v LC.
 Intersport Trophy MTB & TV Markíza Run 2012

Posledný júlový víkend tohto roka bol venovaný už 10. ročníku Stupavského maratónu, ktorý bol pre tento rok zaradený aj do série IMS a v kombinácií s behom dostal názov Intersport Trophy MTB & TV Markíza Run. Chvalabohu, že sa do názvu maratónu nedostali aj ďalší sponzori, pretože ich bolo tento rok naozaj požehnane.
Deň do Intersport MTB Trophy & TV Markíza run 2012

Pod záštitou bratislavského župana Pavla Freša sa tu uskutoční jubilejný - už 10. ročník Stupavského MTB maratónu. Tento ročník sa organizuje pod názvom: INTERSPORT Stupava Trophy 2012/Stupavský MTB maratón v kombinácii s TV Markíza BEHom. Podujatie podporil aj primátor hlavného mesta Milan Ftáčnik. Akciu pripravilo občianske združenie Maratón Stupava. Doteraz sa zaregistrovalo 1010 účastníkov, z toho takmer 200 cudzincov.
Súťaž o 3 štartovné na Martinský cestný maratón PR článok

Súťaž o 3 štartovné na Martinský cestný maratón

V nedeľu 26. augusta pre vás cyklistický klub RCT Martin pripravil už 4. ročník Martinského cyklomaratónu. Preteky odštartujú o 10:00h. na Divadelnom námestí v Martine a ponúknu všetkým súťaženia a zábavy chtivým cyklistom dve zaujímavé trasy. Účastníci maratónu budú mať tento rok po prvýkrát k dispozícii na výber okrem dlhej cca. 100km trate aj krátku, cca. 60km trasu.
INTERSPORT Stupava Trophy 2012 sa blíži

Ahojte všetci, ktorí fandite horskej cyklistike na Slovensku! Rok sa s rokom stretol a je tu čas predstaviť vám bližšie naše tohtoročné maratónske podujatie v novom šate, zastrešené naším generálnym partnerom INTERSPORT Slovensko.
Touto cestou by som vás chcel srdečne pozvať na náš už jubilejný desiaty ročník Stupavského MTB maratónu.
Súťaž o dres a štartovné na Dubnickom maratóne PR článok

Súťaž o dres a štartovné na Dubnickom maratóne

V spolupráci s organizátormi Specialized Dubnického Maratónu sme pre čitateľov MTBiker.sk pripravili súťaž o štartovné a maratónsky dres tohtoročného Dubničáku. Stačí odpovedať na jednoduchú otázku v článku. V článku nájdete aj kompletné propozície akcie. Poznáme víťaza!