Najnovšie články z kategórie Maraton

Púchovský MTB MARATÓN 2012- report

Po absolvovaní púchovského maratónu v roku 2011 bol dátum konania 2.- ročníka CMS Púchovského MTB maratónu zapísaný v mojom kalendári od začiatku roka červenými písmenami. Vývin počasia od začiatku týždňa sľuboval na víkend ideálne bikerské podmienky, tak som sa nevedel dočkať soboty – 22.9.2012.
Púchovský MTB MARATÓN 2012

Fotoreport z druhého ročníka Púchovského MTB maratónu ktorý je zaradený do ValašskoPovažskej mtb série. Víťazom na 46km trati sa stal Pavel Žák s časom 01:57:34.
Súťaž o štartovné na druhom ročniku Púchovského MTB maratónu - máme víťaza PR článok

Súťaž o štartovné na druhom ročniku Púchovského MTB maratónu - máme víťaza

Už budúci víkend sa uskutoční druhý ročník Púchovského MTB maratónu. Organizátori pre vás pripravili súťaž o štartovné na tejto akcii.
Súťaž o štartovné na druhom ročniku Púchovského MTB maratónu

Termín druhého ročníku Púchovského maratónu sa nezadržateľne blíži a organizátori si pre vás pripravili súťaž o štartovné zdarma.
Púchovský MTB MARATÓN 2012

Bikeri z Púchova vás pozývajú na druhý ročník Púchovského MTB maratónu ktorý je súčasťou GELACTIV VALAŠSKOPOVAŽSKEJ MTB SÉRIE.
Kráľovský MTB maratón - report

Po absolvovaní Horal tour som sa rozhodol, že sa zúčastním aj Kráľovského maratónu. Organizátori sľubovali nádhernú trať, kvalitnú organizáciu a pekné pamätné tričká. A keďže moja kondícia celé leto mierne stúpala padla voľba na dlhú trať. Na dlhej som ešte nebol tak som si to chcel skúsiť a bol som motivovaný aj fukerkami od kalasu pre 45 najrýchlejších pretekárov.
Merida Zelená Stopa 2012 - fotoreport

79 fotografií z dnešnej Meridy Zelenej Stopy SNP, ktorá sa tradične išla z Banskej Bystrice na sviatok SNP.
Hltanie prachu na Greenbiku - report II

V stredu podvečer mi volá Milan, či chcem ísť na Greenbike, ak budem mať štartovné zadarmo. Za report. Ulakomil som sa, osudová chyba. :-D Nohy rozbité od Horala, ale lepšie ako sa doma nudiť... Vo štvrtok v rámci práce som sa zastavil v predajni na prezentácii, akurát som mal cestu okolo, keď mi Milan oznámil, že ma odprezentoval s protekčnou 13-kou. :-) Keď mi v Málinci tesne ušla...
Kellys  Greenbike Tour 2012 - report I

Kellys Greenbike Tour 2012 - report I

Tradičný augustový dátum, tradičné miesto v Bratislave na Partizánskej lúke...
18.8 sa konal ďalší, už v poradí 5. ročník. Kellys Greenbike Tour sa išiel zároveň aj ako posledné kolo projektu na podporu onkologických chorých detí „Župný pohár – Na bicykli deťom“.
Samotnú prezentáciu som absolvoval už v piatok, prebehla bezproblémovo, bez zbytočného čakania v predajni Greenbike. Za symbolických 10 EUR toho bolo v štartovom teda kvantum, energy gel, multikľúč, reflexné pásiky, pitie, jedlo, reklamné letáky ..
Rusavská padesátka

Fotoreportáž z deviateho ročníka MTB maratónu ktorý je zaradený do ValašskoPovažskej série.
Horal Tour - reportáž

Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.
Vo Svite víťazne Fojtík a Juhásová

Výsledky sobotňajších pretekov Slovenského pohára v cross country maratóne horských cyklistov vo Svite, ktoré boli druhou etapou Horal Tour: