Najnovšie články z kategórie Mesto

Mestské bicykle - so štýlom na kávu aj do práce PR článok

Mestské bicykle - so štýlom na kávu aj do práce

Jazda mestom nemusí byť nudná. O tom ťa presvedčí aj naša ponuka štýlových bicyklov. Urobíš tak niečo nielen pre svoje zdravie, ale aj pre životné prostredie.
Test: ALPINA Brighton MIPS – hi-tech prilba do mesta

Ak by Tony Stark, teda Ironman, naozaj existoval, túto prilbu do mesta by jednoznačne vymyslel on. V skutočnosti je od výrobcu Alpina a ja som ju mal možnosť testovať.
Unboxing: Marin Kentfield 1 - „retrobike“ v modernom šate

Tentoraz si trochu oddýchneme od zdvihov a výkonov a miesto toho sa pozrieme na „klasiku,“ s ktorou môžete vyraziť či už na kávu do mesta, alebo na cyklotrasu.
Mestské bicykle a elektrobicykle – pohodlne a štýlovo PR článok

Mestské bicykle a elektrobicykle – pohodlne a štýlovo

Nech už hľadáte dostupnosť, dizajn alebo len praktickosť, nabrať inšpiráciu môžete aj z nášho výberu klasických alebo elektrických bicyklov na jazdu nielen po meste.
Test: Tern NBD S5i - kvalitný mestský „pracant” na každú príležitosť

Tern NBD je veľmi zaujímavý mestský bicykel, ktorý sa ľahko skladuje, veľmi pohodlne sa na ňom jazdí a vyžaduje len minimálnu údržbu.
Mestské bicykle do kaviarne aj na nákup PR článok

Mestské bicykle do kaviarne aj na nákup

Nie vždy je bicykel len „raketa“ zameraná na tvrdý tréning. Pri presúvaní sa po meste je dôraz kladený skôr na pohodlie a praktickosť.