Najnovšie články z kategórie Oblecenie

Kraťasy s jasným cieľom - maximálny komfort PR článok

Kraťasy s jasným cieľom - maximálny komfort

Možno obľubujete dlhé jazdy a v sedle strávite niekoľko hodín. Vtedy sa musíte cítiť pohodlne a komfortne. Základom sú práve vhodne zvolené krátke nohavice.
Prechodné dresy – príprava na leto PR článok

Prechodné dresy – príprava na leto

Pozreli sme sa na niekoľko modelov prechodných dresov. Dôležité je, aby boli vetru a vodoodolné a poskytovali tepelný komfort pri dostatočnej priedušnosti.
Test: Bunda CRAFT Surge Rain - aby vás nič neprekvapilo

Cyklistika je krásny šport, no nie vždy sa nám chce vyraziť von. Taká ranná facka od vetra a dažďa síce okamžite preberie, na morálke ale nepridá. Ako však hovorí staré známe príslovie, neexistuje zlé počasie, iba zle oblečený cyklista.
Novinky od Castelli pre MTB a gravel jazdcov

Páči sa vám štýl tejto talianskej značky ale uvítali by ste niečo viac odolnejšie a vhodné do terénu? Pozrime sa na nové kúsky v ponuke a dojmy z ich používania.
Ako sa dostatočne ochrániť pred dažďom PR článok

Ako sa dostatočne ochrániť pred dažďom

Hovorí sa, že nie je zlé počasie, len nepripravený cyklista. Vo chvíľach, keď sa strieda teplota a prehánky s vysokou intenzitou výkonu, potrebujete byť vždy pripravení.
Výbava pre športovú jazdu - keď ide do tuhého PR článok

Výbava pre športovú jazdu - keď ide do tuhého

Pri vašich jazdách nemôžete nič podceniť. Nespoliehate sa len sami na seba, ale aj na veci vo výbave.
Oblečte sa na jar s FORCE

Pri nákupe oblečenia samozrejme riešime, koľko čo stojí. FORCE je zameraný primárne na hobby jazdcov nielen týmto parametrom, ale napríklad aj vhodným strihom...
Sportful Fiandre a Bodyfit - ani príliš teplo, ani zima

Ak je zima alebo teplo, obliecť sa na bicykel je o niečo jednoduchšie, ako keď sa teplota v priebehu dňa mení, čo je typické pre jarné jazdenie.
Vhodná výbava pre začiatočníkov PR článok

Vhodná výbava pre začiatočníkov

Cyklistika si vyžaduje adekvátne oblečenie a výbavu, ktorá vám pomôže komfortne zvládať výjazdy, ale napríklad aj každodenné dochádzanie do práce. A to aj vtedy, ak s týmto športom začínate...
Ako sa obliecť na jarné výjazdy – neuvariť sa a neprechladnúť

Videom a článkom si povieme, ako si môžete vytvoriť systém obliekania a vyhnúť sa častým chybám v tomto ročnom období.
Módna polícia cestného cyklistu zasahuje!

Prešľapy v obliekaní môžu mať estetický, ale aj funkčný dopad. Mne sa podarilo spomenúť na týchto skoro 20 faux pas. Našiel si sa v niektorom?
Gabba - ako môže jeden nápad zmeniť celý segment oblečenia

Castelli a ich dres Gabba slávi 10 rokov, tak sa poďme pozrieť, ako to celé začalo a prečo sa vlastne jednalo o taký prelom v obliekaní.