Najnovšie články z kategórie Oblecenie

Funkčné prádlo pre chladné obdobie - hlavne ostať v teple PR článok

Funkčné prádlo pre chladné obdobie - hlavne ostať v teple

Pri jazde v chladnejších podmienkach je úplne kľúčová spodná vrstva, ktorá nás chráni pred chladom, udržuje v teple a navyše sa stará o odvádzanie potu. Dnes sa pozrieme na niektoré konkrétne kúsky.
Rukavice a návleky pre zimné jazdenie PR článok

Rukavice a návleky pre zimné jazdenie

Ak ste z tých nadšencov, ktorých neodradia ani sychravé a chladné dni od toho, aby vytiahli bicykel a išli na niekoľko hodín von, tak potom tu pre vás máme zopár tipov na rukavice a návleky, vďaka ktorým sa budete cítiť o trochu viac komfortne aj v nečase.
Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie PR článok

Výbava na chladnejšie dni a prechodné obdobie

Pomaly sa presúvame do mesiacov, počas ktorých sa vrstvy nášho oblečenia budú znásobovať.
Predstavenie a testovanie novej kolekcie Castelli Perfetto RoS v Tirolsku

Ak jazdíte radi v horách a tiež vtedy, keď nie sú úplne ideálne podmienky, dobre zvolené oblečenie je skutočne základ. A práve na to je zameraná špeciálna kolekcia s viacerými novinkami.
TEST: DAINESE High Gravity 1 – šokujúco iný, prekvapivo dobrý

Talianskeho čerta som si veľmi obľúbil, lebo ich produkty nielen dobre vyzerajú, ale sú aj funkčné a premyslené. Keď však prišiel na test tento dres, určený primárne na gravity disciplíny, tak som naň chvíľu pozeral, či sa nepomýlili a neposlali mi niečo na cestný bike.
Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite PR článok

Oblečenie do veterného počasia - užite si jeseň a neprechladnite

Ako sa hovorí: neexistuje zlé počasie, len nepripravený cyklista. Táto stará múdrosť platí aj pri veterných dňoch, kedy vás môže prefúknuť a následne sa dostaví choroba. Predíďte tomu správnymi kúskami v šatníku.
Detské dresy Eleven - niečo pre vašich malých cyklistov PR článok

Detské dresy Eleven - niečo pre vašich malých cyklistov

Deti sa vždy chcú podobať na svojich rodičov. Veď koľkokrát sme počuli, že ak vyrastú, tak sa chcú podobať na mamku či ocka.
Test: Dámske nohavice Craft Hale Glow - v čom sú iné?

Správny výber nohavíc vie vo výraznej miere ovplyvniť celkový pocit z jazdenia, to platí pre obe pohlavia. Ja vám opíšem svoju skúsenosť s čisto ženským modelom od švédskej značky Craft.
Oblečenie BBB - vkusné kúsky aj pre nežné pohlavie

Holandská značka BBB sa odnepamäti snaží ísť cestou čo najlepšieho pomeru ceny a kvality. Táto politika neplatí len pri komponentoch, ale aj oblečení a doplnkoch.
Oblečenie do horúcich dní PR článok

Oblečenie do horúcich dní

Podávať výkon počas niekoľkých hodín je riadna fuška – najmä, keď sa k tomu pridá poriadne teplé počasie. Vtedy potrebujete mať na sebe niečo, čo dokáže spoľahlivo odviesť pot a udržať správnu teplotu tela.
Sportful - overené výkonmi aj na Tour de France PR článok

Sportful - overené výkonmi aj na Tour de France

Vysoká kvalita, funkčnosť, podarené dizajnové prvky a k tomu podpora nášho najlepšieho cyklistu - to je niekoľko plusových bodov pre túto značku.
Aj ty môžeš jazdiť v sade slovenskej reprezentácie PR článok

Aj ty môžeš jazdiť v sade slovenskej reprezentácie

Na minuloročných majstrovstvách sveta v cyklistike, ktoré sa konali v rakúskom Innsbrucku, pretekali naši reprezentanti v úplne nových modeloch dresov, nohavíc a kombinéz, ktoré pochádzali z dielne Santini Cycling Wear.