Najnovšie články z kategórie Predstavenia bicyklov a výbavy

Predstavenie: História značky ASSOS - priekopnícky výrobca oblečenia PR článok

Predstavenie: História značky ASSOS - priekopnícky výrobca oblečenia

Švajčiarska značka ASSOS je na trhu už takmer pol storočia a práve jej vďačíme za viaceré vychytávky a technológie, ktoré dnes už považujeme za samozrejmé.
Cestné bicykle pre náročných jazdcov PR článok

Cestné bicykle pre náročných jazdcov

Každý vie, že s jedlom rastie chuť. Koho raz chytí cestná cyklistika za srdce, ten bude mieriť vyššie a vyššie, až sa zastaví na top modeloch značiek.
Letné oblečenie na športovú jazdu PR článok

Letné oblečenie na športovú jazdu

Cyklistika je vo svojich disciplínach rôznorodá, no všetkých cyklistov spája jedno – potrebujú správne oblečenie. To totiž výrazne ovplyvňuje pocit z jazdy, od dresu až po ponožky.
Cyklopočítače a GPS - meraním k lepším výsledkom PR článok

Cyklopočítače a GPS - meraním k lepším výsledkom

Cyklopočítače sú pri jazde na bicykli už takmer samozrejmosťou. V závislosti od modelu totiž poskytujú široké spektrum meraných tréningových údajov.
Bicykle prispôsobené pre ženy PR článok

Bicykle prispôsobené pre ženy

Cyklistika je šport pre všetkých. Teraz potešíme to nežnejšie pohlavie, keďže sa pozrieme na bicykle, ktoré môžu ženám padnúť do oka...či už do mesta alebo na traily.
Výbava do bikeparku - zábavne i bezpečne PR článok

Výbava do bikeparku - zábavne i bezpečne

Bikeparky majú v cyklistickom svete stabilné a obľúbené miesto, ba čo viac, buduje sa ich čím ďalej tým viac. Kvalitná výbava sa zíde ako začiatočníkom, tak i pokročilým jazdcom.
Tretry - od asfaltu po traily PR článok

Tretry - od asfaltu po traily

Ste fanúšik cestnej cyklistiky v letných dňoch, či dáte zabrať materiálu na technických trailoch. Pozrieme sa na výber obuvi pre všetky typy cyklistiky a počasia.
Video: Poctivý kus ebiku - Marin Alpine Trail E2

Poriadne sme zaprášili ebike z dielne kalifornskej značky Marin. Vyskúšali sme, ako jazdí, skáče a zatáča, teraz presne vieme, komu sa hodí.
Celoodpružené e-biky alebo viac energie na zábavu PR článok

Celoodpružené e-biky alebo viac energie na zábavu

Nevýhodou vysokozvidhových bicyklov je práve efektivita šliapania do kopca. Tu vie pomôcť motor a preto sa na enduro/all mountain e-biku viete sústrediť na to, čo vás baví...jazdu dole kopcom.
Predstavenie: Nová sada Shimano 105 Di2 - elektrika do každej rodiny

Kto raz skúsil elektronické radenie vie, že neexistuje cesta späť. Má to však jeden háčik. A tým je obvykle cena. Toto však nová sada 105 pravdepodobne zmení.
Pedále - ideálny kontakt za každých podmienok PR článok

Pedále - ideálny kontakt za každých podmienok

Nezáleží, či ste fanúšik nášľapných alebo platformových pedálov. Spoločne sa pozrieme na výber z oboch kategórií.
Bikepacking - čo sa môže hodiť na viacdňový výlet PR článok

Bikepacking - čo sa môže hodiť na viacdňový výlet

Leto a krásne počasie láka mnoho ľudí aj na niekoľkodňové výlety po krajine. Vybrali sme zopár vecí, ktoré výlet spríjemnia alebo možno aj zachránia.