Najnovšie články z kategórie Preteky

Horskí cyklisti majú za sebou sériu víťazstiev v Srbsku

Našim horským cyklistom na pretekoch v Srbsku sa uplynulý víkend výborne darilo. Tri víťazstvá, druhé i tretie miesto, priniesli Slovensku ďalších 81 bodov UCI do olympijskej kvalifikácie.
Pozvánka: KOMPAVA  Kráľ Záhoria MTB Maratón

Pozvánka: KOMPAVA Kráľ Záhoria MTB Maratón

Vážení športoví priatelia, nadšenci horských bicyklov... Pozývame vás na 8. ročník preteku na horských bicykloch Cannondale - KOMPAVA Kráľ Záhoria MTB Maratón 2016, ktorý sa už tradičné bude konať na úpätí Bielych Karpát v rekreačnej oblasti Skalica - Zlatnícka dolina.
Pozvánka: Author Šela maratón – majstrovská trať, ktorú určite treba aspoň raz vyskúšať

Túto sezónu sú naplánované „majstráky“ v maratóne skutočne skoro. U nás už 30. apríla a u našich západných susedov hneď o týždeň neskôr, teda 7.5.2016. Každopádne som veľmi rád, že práve ten český sa bude odohrávať na mojej obľúbenej trati s cieľom na hrade Helfštýn – veď u Moravskej Šely to inak ani nejde...
Na Detskej tour v Lučenci padlo hneď niekoľko rekordov

V „neznámom“ Lučenci odštartoval 3. ročník populárnej Detskej tour Petra Sagana. A hneď padali rekordy! Okrem teplotných, hlavne tie účastnícke, veď v Lučenci na úvodnom podujatí série sa odprezentovalo 412 cyklistov vo veku od 2 do 14 rokov.
Reportáž: Odštartovala séria pretekov WBS v Bučoviciach

Bučovický lesopark obsadilo 173 pretekárov chtivých jazdy na bicykli z kopca v závodnom tempe. Takto milo sme boli privítaní na prvom preteku RPM stav wood bike series 2016. Lesopark Kalvárie bol pre tento pretek perfektne pripravený miestnou partiou, pod taktovkou riaditeľa preteku Svati Piňose, ktorá urobila maximum a vyhrala sa s detailami tratí a ich bezpečnosti.
Pozvánka: Štartuje nová sezóna pretekov WBS - poďme na to, rýchlici

Po zimnej - nezimnej pauze, konečne prichádza tá chvíľa, na ktorú všetci čakáme. Zažili sme veľa akcií schovaných pod strechou, museli čítať nepekné informácie o zraneniach, či o úmrtiach našich bikových ikon. Aj tak chceme robiť ďalej to, čo nás baví a má cenu, a to nielen pre nás.
Reportáž: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016 - zimná akcia ako sa patrí aj s ľadom a snehom

Zimný maratón je v podstate vždy taká lotéria, kde nikto nevie, ako vlastne bude. Môže sa stať, že bude sneh po kolená, alebo aj sucho ako v lete. Tento rok ale opäť všetko vyzeralo tak, ako sa na zimu patrí, teda aspoň v rámci možností zimy bratislavskej...
Kellys predstavuje svoj Factory Team PR článok

Kellys predstavuje svoj Factory Team

Firma KELLYS BICYCLES je hrdá na to, že vám môže predstaviť svoj nový Kellys Factory Team, ktorý bol založený na začiatku roku 2015. Tento tím bude pretekať v sezóne 2016 v elitnej a juniorskej kategórii na pretekoch svetového pohára UCI, Majstrovstvách sveta a iných prestížnych cyklistických akciách. Päť mladých talentovaných jazdcov v spolupráci s najlepšími cyklo značkami a výrobcami príslušenstva tvoria spolu potenciál, ktorý dokáže zabojovať o výborné výsledky na tej najvyššej úrovni.
Aká bola sezóna s Detskou tour Petra Sagana 2015?

Počas roku 2015 zavítala Detská tour v rámci deviatich kôl do všetkých častí Slovenska. Zasúťažiť si prišlo 2 417 detí, čo je takmer o 20% viac ako minulý rok. Pripomeňte si spolu s nami v krátkom sumári druhý ročník a pozrite si fotografiu všetkých víťazov.
Reportáž: Majstrovstvá Slovenska v cyklokrose 2015 alebo, ako sa aj na "favoritke" dá

Predpokladám, že väčšina milovníkov širokých plášťov asi nebude úplne chápať, čo môže niekoho baviť na plahočení sa na alternatíve cestného bicykla po tráve, blate, kameňoch, vykladať bike na plece, či skákať cez prekážky. Toto všetko za každého počasia – a to jesenné býva obzvlášť kruté. Ja som si kedysi hovorila to isté. Ale rovnako som tvrdila, že ma na cesťák nikto nedostane. A keďže sa všetko raz musí skončiť, aj tohtoročná cyklokrosová sezóna sa neúprosne blížila ku koncu a nás čakala posledná previerka – MSR v Košiciach.
Cyklokrosárov čakajú Majstrovstvá Slovenska

Domáca cyklokrosová sezóna vyvrcholí Majstrovstvami Slovenska už túto sobotu, 5. decembra 2015 v Košiciach. Národný šampionát zároveň ukončí tohtoročný BIKEPRO Slovenský pohár v cyklokrose. Okrem medailí a pohárov sa bojuje aj o miestenky na nastávajúce Majstrovstvá sveta, ktoré sa budú konať na prelome januára a februára v belgickom Heusden Zolder.
Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - Singláče, zvážnice, prudké stojky a brutálny finiš

Uplynulý víkend sa konal na Kysuciach v obci Snežnica ešte len 2. ročník maratónu. Organizátori pre štartujúcich pripravili dve trate a obe oproti minulému roku o málinko podrástli. Dlhšia merala okrúhlych 40 kilometrov a kratšia o polovicu menej, teda 20 kilometrov a zaviedli nás do južnej časti Kysuckej vrchoviny.