Články v kategórii 'Rozhovor' (104 článkov)

Rozhovor: Lech Kawecki – ide to aj s cukrovkou

03.02.2019 3 431 15

Naša domáca „maratónska“ scéna je plná rôznych jazdcov a teda rôznych príbehov. No rodák z poľského Grudziadzu žijúci v Bratislave hovoriaci vlastným dialektom slovenčiny je taký menší unikát...
Rozhovor: Simona Křivánková – šport a materstvo 2. časť

20.01.2019 2 608

Športovať popri dieťati nemusí byť vždy úplne jednoduché. Ale zvládať pri tom 10-hodinové Ironmany a dokonca ich aj vyhrávať, to už si zaslúži obdiv…
Rozhovor: Kristína Néč-Lapinová – šport a materstvo 1. časť

23.12.2018 6 127 19

Mnoho z nás - športových fanatikov sa obáva, že keď do života príde dieťa, vlastné záľuby budú musieť ísť bokom. Kika je však jedným z dôkazov, že ani žena na materskej sa športu vzdať nemusí. Dokonca, môže byť lepšia ako kedykoľvek predtým...
Rozhovor: Ján Halik – nezmar v tom najlepšom zmysle slova

25.11.2018 8 015 54

Ak ide o výkon, tomuto borcovi sa vyrovná u nás len málokto. Ale trénovať takmer každé ráno o 5:00 bez ohľadu na ročné obdobie sa nedá z donútenia. Jednoducho treba chcieť...
Rozhovor: Martin Kostelničák – stálica na slovenských tratiach

14.10.2018 5 424 16

Martin sa nedávno vrátil z majstrovstiev sveta v MTB maratóne. A tak sme ho museli vyspovedať. Ako sa mu darilo, ako sa mu preteky páčili, ale aj ako je spokojný s celou, už takmer uplynulou sezónou.
Rozhovor: Martin Siska alebo ako to u nás chodí s bikeparkami...

30.09.2018 7 188 5

Maťo je predsedom OZ - Združenia pre rozvoj horskej cyklistiky v regióne Spišská Belá, aktívny trasovač, značkár, trailbuider, biker a v neposlednom rade pozitívny a usmiaty chalan, ktorého niečo, či niekto len tak od jeho plánov neodradí.
Rozhovor: Útrapy Bratislavského cyklistu

09.09.2018 7 381 53

S prichádzajúcim školským rokom sa nám po prázdninách na cestách doprava pekne zahustila, a tak pre mnohých z nás, čo nechcú pol dňa presedieť v zápche je logické, že radšej siahneme po bicykli alebo verejných dopravných prostriedkoch.
Rozhovor: Juraj Práger a Ján Gallik, alias slovenský tandem pre Tokio

15.07.2018 4 327 2

Dokážete si predstaviť dávať si naplno na bicykli a pritom nevidieť? Alebo chytať nástupy, či šprintovať do cieľa? Pozrite sa do trochu iného sveta cyklistiky, kde dôvera a tímová práca dostáva úplne iný rozmer.
Rozhovor: Jaromír Spěšný - Baví ma jazdenie na všetkých typoch bicyklov, hlavne musí byť zábava

06.05.2018 3 917 4

Bývalý výborný trialista a svetobežník, súčasný milovník trailov, technického jazdenia a zábavy, stojaci za smerovaním značky Rock Machine.
Rozhovor: Jan Kostaa a jeho putovanie na sever Európy

01.02.2018 4 130 40

Jeden kontinent, 7 krajín, cez 4 000 kilometrov na vlastnú päsť, s cieľom na legendárnom nórskom North Cape. To je v skratke podujatie North Cape 4000.
Rozhovor: Peter Zanický o zimnej príprave - „Tridsať na tachometri, rovnaká trasa, rovnako zamračený pohľad...“

14.01.2018 8 550 37

Aký je pohľad na zimnú prípravu trénera mládežníckych kategórií a človeka, ktorý je pevne spätý so Žilinskou cyklistickou školou?
Rozhovor: Aleš Tajták - bikepacking či bike survival?

13.11.2017 4 702 12

Ako na objavovanie niekoľko sto-kilometrov dlhých trailov, kde so sebou veziete len veci potrebné na prežitie a údržbu bicykla? Na hľadanie silných zážitkov a nových miest sme vyspovedali zakladataľa facebookovej skupiny Bike Adventures...
Rozhovor: Ján Kočis o svojom splnenom sne

26.10.2017 5 142 5

Ak vás zaujíma, čo viedlo Jána Kočiša, aby si „pohopsal“ na zábradlí Lomničáku a čo to vlastne obnáša, čítajte ďalej.
Video: Favorit – tradičný český výrobca bicyklov predstavil novinky a vychytávky pre rok 2018

30.09.2017 8 046 24

Favorit zrejme netreba príliš predstavovať, ale súčasné smerovanie značky je trochu odlišné od toho, ako si možno myslíte.

Rozhovor: Jaroslav Drábik:„Honzovi Kopkovi odkazujem, že tie jeho rolničky proti medveďom pri bivakovaní vôbec nefungujú..."

18.09.2017 12 374 20

Zážitky z 1000 Miles sa veľmi odlišujú od klasických „bikerských“ príhod, dôkazom čoho je aj rozhovor s úspešným účastníkom posledného ročníka. A to si človek myslí, že na bicykli už zažil všetko...
Rozhovor: Ján Kočiš - „Pruženie nahrádzam svojím telom, takže už teraz sa neteším na starobu, heh...“

24.08.2017 4 762 1

Možno si myslíte, že to skackanie na pár metroch štvorcových ide celkom ľahko, no v skutočnosti sú za tým roky tvrdej práce a driny, aby to vlastne tak ľahko vyzeralo...
Rozhovor: Ján Školník - šialený cyklovýjazd po Európe alebo, keď vtesnáš 5 400 kilometrov do 17 dní

07.08.2017 10 820 36

Ján Školník, dvadsaťtriročný chalan z Kysúc, sa na začiatku júna tohto roka rozhodol podstúpiť cyklistické peklo, a to doslova.
Rozhovor: Lechnica nezaháľa a pomaly sa mení na výborný slovenský bike rezort

22.07.2017 6 968 6

Zatiaľ, čo sa niekde bikuje, inde sa pije pivo a v Lechnici zase po minuloročnom štarte pribúdajú mozole od kopania druhého trailu.
Rozhovor: Tomáš Višňovský - na Cape Epic som ďakoval za každý meter asfaltu

07.05.2017 7 967 27

Cape Epic je cieľom mnohých, no dokončiť a navyše s dobrým výsledkom sa ho podarí len málokomu. Tento rok sa medzi elitných jazdcov zaradil Tomáš Višňovský...
Prinášať ľuďom radosť je najdôležitejšie, tvrdí Sagan

21.11.2016 5 860 10

Slovenský cyklista Peter Sagan bol počas uplynulého víkendu v americkom Westlake Village v Kalifornii, kde bol tvárou charitatívnej akcie Peter Sagan VIP Charity Ride. Tam sa zrodil aj rozhovor s dvojnásobným majstrom sveta, ktorý priniesol špecializovaný portál Cyclingnews. Agentúra SITA z neho vybrala podstatnú časť.
Rozhovor: Rastislav Baránek - Bicykel sa stal zmyslom môjho života

06.07.2016 5 753

Jeden z najtalentovanejších mladých jazdcov na Slovensku, ktorý je tiež členom Slovenského národného tímu ako aj Kellys Factory Teamu. Má viac ako 10-ročné skúsenosti s pretekaním po celej Európe aj svete a preto sme mu položili zopár otázok o jazdení.
Rozhovor: Pavol Grujbar – jeden z hlavných organizátorov ŠBOT

01.04.2016 2 347 11

Paľo je známy vďaka stupavskému maratónu, ktorý tento rok oslávi už 14. ročník a za tú dobu sa táto bike akcia vypracovala na jednu z najväčších. Nakoľko o mesiac začína prvé kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR (ŠBOT) vo Svätom Juri, rozhodli sme sa mu položiť zopár otázočiek, ktoré viac priblížia túto populárnu sériu horských maratónov, pretože Paľo je jedným z ich hlavných organizátorov.
Rozhovor: 1000 Miles - príhody a skúsenosti úspešného nováčika, ktorý prišiel až do cieľa v ročníku 2015

23.01.2016 6 605 14

Trasa vedúca cez celé Slovensko a Česko, ktorá je dlhá 1 624 km v sebe skrýva množstvo úskalí a príbehov. Rozhodli sme sa preto vyspovedať nováčika, ktorý úspešne prišiel až do cieľa a v tomto roku sa na štart postaví opäť. Prečítajte si, ako sa pripravoval na pretek a aké to bolo priamo na trati.
Rozhovor: Nicole Frýbortová - krasojazdu nerobí každý a to sa mi na nej páči

17.11.2015 5 262 6

Krasojazda nie je až tak rozšírená disciplína, ale ak to niekto vie, dobre sa na to pozerá. Na to, ako sa Nicole dostala ku krasojazde a na ďalšie veci okolo jazdenia, sme sa jej spýtali v nasledujúcom rozhovore.