Články v kategórii 'Slovensko' (97 - 108 z 494 článkov)

Reportáž: 3. kolo SPEN na Branisku rozhodlo o majstroch Slovenska

17.07.2019 3 475 17

V nedeľu 14. júla sa odohralo v lokalite Branisko dlhoočakávané 3. kolo Slovenskej enduro série, ktoré okrem krásnych trailov prinieslo podaktorým aj majstrovský titul.
Reportáž: Častovský cyklookruh – podujatie, kde čas rozhodne nebudete nahánať

10.07.2019 3 690 11 38

V mesiaci jún sa konal pri hrade Červený Kameň, nad obcou Častá, tretí ročník cykloturistického podujatia – Častovský okruh 2019, určený pre širokú verejnosť cyklistov a najmä tých, čo holdujú jazde na horskom bicykli.
Tip na výlet: Potulky Horehroním

05.07.2019 3 952 36

Horehronie - úžasný kúsok prírody uprostred nášho malého Slovenska. Miesto, kde nenarazíte na komerčné davy pseudo-turistov so selfie-tyčkami, alebo kabelkami a teniskami na vysokej platforme, ako to býva na vrchole Chopku alebo pri Popradskom plese.
Malokarpatský expres – turistickým autobusom a s bicyklami do Malých Karpát

PR 05.07.2019 4 373 35

Kombinácia autobusu a bicykla nejde až tak dokopy, no v prípade turistického autobusu Malokarpatský expres je tomu inak. Ponúka o dôvod viac spoznať krásy Malých Karpát na dvoch kolesách.
Pre milovníkov MTB cyklistiky

PR 29.06.2019 5 417

Cyklistika je len jedna. Vždy sú to dve kolesá, pohon zabezpečený našimi nohami, úsilie spojené s radosťou z pohybu. V našom športe však môžeme rozlíšiť okrem iných 2 veľké skupiny. Máme cestnú a MTB kategóriu. Dnes sa pozrieme na horskú cyklistiku.
Reportáž: Čutkovský šlak – veľkofatranskou stopou

27.06.2019 3 566 7 24

V sobotu 22. 6. 2019 som mal na výber. Buď „Stupavák”, ktorý som absolvoval už mnohokrát, alebo skúsiť niečo nové. Rozhodlo horúce počasie. Idem sa schladiť do Veľkej Fatry.
Reportáž: Novohradský pedál – podujatie pre veľkých aj malých, okorenené dažďom

08.06.2019 3 241 7 20

V máji sa konalo podujatie Novohradský pedál – moje domáce preteky v Lučenci. Nakoľko sa počasie dostatočne vybláznilo, nenáročné preteky nakoniec dali poriadne zabrať a nebolo to úplne „zadarmo“.
Tip na výlet: Využite maratón v Rajeckých Tepliciach na pekný víkend v okolí

07.06.2019 2 704 3 12

Rajecké Teplice a ich blízke okolie ponúkajú pre priaznivcov cyklistiky veľa možností na cyklistické vyžitie.
Pozvánka: Bikemaraton Drásal České spořitelny - najkultovejší český maratón

01.06.2019 2 190 1 3

Známy bikemaratón v Českej republike vás pozýva na svoj 26. ročník a v sobotu 29. júna 2019 sa v Holešově môžete tešiť na množstvo výziev.
Tip na výlet: Pohorie Vtáčnik - prajné XC aj AM/EN nadšencom

31.05.2019 5 245 13 41

Osobne som si pohorie Vtáčnik obľúbil a snažím sa ho navštevovať aspoň raz do roka. Dôvodov prečo je to tak, je viacero.
Reportáž: AUTOGLYM cez Iľovnícky hrebeň alebo všade samé blato

25.05.2019 3 499 24 34

V nedeľu 5. mája sa konal MTB maratón Iľovníckym hrebeňom v obci Lackovce na východnom Slovensku a zároveň bol aj úvodným kolom Východ MTB ligy. A rozhodne sa neprášilo...
Reportáž: Jarná cena Jesenské 2019 - jarná klasika pre všetkých

24.05.2019 2 742 19

Predminulú nedeľu - 5. mája - sa konalo podujatie ideálne pre všetkých cestných cyklistov, ktorí majú chuť skúsiť nenáročné cestné preteky.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 192)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 972)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 773)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 369)
  7. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 132)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 650)
  9. Test: PTN Revolution – penová revolúcia? (5 385)