Najnovšie články z kategórie Sprintpolom

Jarný šprint Bystrička

... alebo najvyšší čas rozhýbať sa. Horská časovka na 9.1km a prevýšením 320m je pripravená pre tých, ktorí ešte svoj bike nestihli oprášiť v Svätom Jure či Turčianskych Tepliciach. A určite nie len pre nich...
INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009 z pohľadu "bežného" bikera.

Rok sa s rokom zišiel a začal sa blížiť dátum konania INTERSPORT ŠPRINTPOLOMU 2009. Bol som na tejto akcii po prvýkrát minulý rok. Domáce prostredie, doslova až rodinná atmosféra mi nedali nezúčastniť sa aj toho ročníka. Tá malá dedinka a kopec mi učarovali...
INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009

Cyklopozitív klub Žilina n.o. dňa 10.10.2009 usporiada 5. ročník amatérskej cyklistickej MTB časovky do vrchu INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009.
Fotoreport zo Šprintpolomu 2008

Vyše stovku fotografií z víkendovej časovky do vrchu Šprintpolom 2008 prináša Mirec. Nasadenie pretekárov je z fotiek očividné a kto chce vidieť utrápeného moderátora fóra MTBiker.sk, nech sa páči :)
INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2008

Cyklopozitív klub Žilina n.o.