www.parktool.com

Články v kategórii 'Test' (265 - 276 z 551 článkov)

Test: BBB BBW-317– pohodlný dres s dlhým rukávom

02.07.2018 4 043 7 9

V mojom cyklistickom šatníku by ste v minulosti len ťažko hľadali voľný dres s dlhým rukávom. Časy sa však menia a ja som si s možnosťou vyskúšať dres BBB s dlhým rukávom opäť rozšíril svoje obzory.
Test: CO2 systém JetValve – spoľahlivý a „user friendly“

01.07.2018 20 509 9 19

Pri použití bombičiek si väčšinou nemôžete dovoliť v teréne metódu pokus/omyl a oplatí sa pozrieť po niečom spoľahlivom, bezpečnom a efektívnom.
Test: Orbea R10 – kompaktná a odvetraná prilba na cesty aj do hôr

30.06.2018 4 291 25 6

Existuje univerzálna prilba, ktorá v sebe zahŕňa bezpečnosť, funkčnosť a ešte k tomu aj dobre vyzerá?
Test: Marin Rift Zone 2 - spoločník na každú príležitosť

29.06.2018 16 977 19 3

Stále ma niekto zastavuje a pýta, nech mu poradím bicykel. Pri otázke čo jazdí, znie odpoveď - z každého rožku trošku. Vtedy sa radí ťažko, ale po tomto teste už bude moja odpoveď jasnejšia.
Test: Gripy BBB Cobra BHG-96 – osvedčená klasika v prepracovanom vyhotovení

29.06.2018 5 857 2 4

Okolo materiálov, z ktorých by mali byť vyrobené ideálne gripy, sa vedú posledné roky búrlivé debaty. Dnes sa pozrieme na klasiku. Má stále čo ponúknuť?
Test: Cannondale Scalpel-Si SE1 - trailový bike s pretekárskou DNA

28.06.2018 7 156 14 14

Cannondale Scalpel bol od svojho vzniku vždy nekompromisný XC špeciál, určený na drvenie konkurencie pri XC pretekoch a maratónoch. Dlhé roky to bol aj môj vysnívaný bike, takže keď prišla ponuka na testovanie, neváhal som ani sekundu.
Test: Abus MonTrailer - bezpečnosť, inovácie a precíznosť spolu

24.06.2018 3 775 6

Pozrime sa na AM/EN novinku od menej známej značky Abus, ktorá vás ochráni aj na tom najtvrdšom traili.
Test: Ťažký kaliber v enduro segmente, alebo Marin Attack Trail 7

20.06.2018 9 533 6 7

Tento bike mi dal zabrať a dlho som rozmýšľal, kam ho vlastne zaradiť, nakoľko Attack Trail je taká kategória sama o sebe. O tom aká presnejšie, už viac v samotnom teste...
Test: Pomocník na celodenné enduro - minimalistický batoh s chráničom chrbtice

18.06.2018 5 635 3

Nájsť ten správny batoh, ktorý by spĺňal toľko potrebných kritérií „enduristu“, je naozaj ťažké. Hlavne, ak kombinujete celodenné výjazdy v horách a jazdu v bikeparku.
Test: Kellys Theos AM 70 - pohodlne do terénu

17.06.2018 6 714

Theos predstavuje čím ďalej, tým viac obľúbenú kombináciu väčších zdvihov a celoodpruženej konštrukcie s pluskovým rozmerom kolies. Práve toto ho hneď na prvý pohľad umiestňuje tam, kam patrí, a to je jednoznačne drsnejší horský terén.
Test: Altitude Crossover - univerzál v štýle Man in Black

16.06.2018 2 649 3

Hneď ako som prvýkrát videl tieto okuliare, tak som si spomenul na Willa Smitha z filmu Man in Black. Decentná kombinácia čierneho rámu a čiernych skiel dáva vedieť, že si u mňa rozhodne nájdu svoje uplatnenie.
Test: Schwalbe Pro One Evo TL – ľahké bezdušové plášte na cestu

13.06.2018 3 809 13 10

Minimalizovať rotujúcu hmotu, znížiť riziko defektu preseknutím duše a možnosť jazdiť aj na nižších tlakoch je presne to, kvôli čomu sa na bezdušáky oplatí prejsť.

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 697)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 635)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 489)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 177)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 120)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 312)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 057)