Najnovšie články z kategórie Ultramaraton

Z lásky k vytrvalostnému športu - Peter Jelínek ako finišer deca ultratriatlonu

„Volám sa Peter Jelínek, mám 54 rokov, v civile som manažérsky poradca a moje hoby je ultratriatlon a psy.“
Rozhovor: Denník klasického slovenského cyklistu - 70 000 km za rok

Keď sa na konci roka v kruhu „priateľov športu“ niekto chváli tým, že najazdil vyše 10 alebo 15 tisíc kilometrov, dozaista ho neminie pochvala. Čo však, ak by vám niekto povedal, že za rok najazdil vyše 70 tisíc kilometrov?
Slovensko-americký cyklista z Wall Street – do Prahy za 10 hodín

Rád jazdím ultra dlhé vzdialenosti, ktoré ma testujú mentálne aj fyzicky. Takto som s cyklistikou začínal, tréning som si prispôsobil práci a toto bol posledný výlet Bratislava – Praha.
Pozvánka: Majstrovská Európy v ultramaratóne MTB – to tu ešte nebolo!

Jún tento rok privítame vo veľkom štýle, a to hneď na majstrovskej úrovni. 1. - 3. júna sa totiž koná 24-hodinový MTB maratón - FESTINA 24 HOUR WEMBO MTB EUROPEAN CHAMPIONSHIP.
Marek Harčarik sa umiestnil na 1. mieste vo svojej kategórii na rakúskom extrémnom ultracyklomaratóne

Amatérsky cyklista Marek Harčarik, sa počas minulého víkendu umiestnil na 1. mieste vo svojej kategórii s časom 40 hodín a 46 minút a na 2. mieste v celkovom poradí na rakúskom extrémnom cykloultramaratóne, čo je zatiaľ najlepší výsledok, aký sa doposiaľ podarilo slovenským pretekárom na takomto extrémnom medzinárodnom podujatí získať.
Pozvánka: FESTINA 24 hodín MTB

Za necelé dva týždne bude pokračovať 3.diel DEMA ČESKOSLOVENSKÉHO SERIáLU 24 HODÍN MTB v Belej Nižných Kamencoch. Tento rok bude FESTINA 24 hodín MTB zároveň Majstrovstvami Slovenska jednotlivcov. Bude vyhlásený najlepší Slovák a Slovenka bez rozdielu kategorie. 6.-7. júna bude vo vynovenom autokempingu prebiehať nie len súboj o najlepšieho Slovenského ultramaratónca, ale budú súťažiť aj dvojice a štvorice.
Rozhovor: Marek Harčarik rozpráva aj o zdolaní ultramaratónu okolo Slovinska dlhého 1205 km za 48 hodín s prevýšením 14.500 m

Pred nedávnom sme uverejnili dokument o Marekovom zdolaní extrémneho ultramaratónu okolo Slovinska. Video vyvolalo veľký ohlas a preto prinášame nasledujúci rozhovor s Marekom o závode, tréningu a ďaľších zaujímavostiach.
Príprava na 1000 míľ 2013

Na tieto náročné preteky sa treba náležite pripraviť. Keďže predchádzajúce dva ročníky štartovali v daždi niekto vymyslel trenažér vo vani. Dole sa naleje blato a zhora tečie studená sprcha. Iní trénovali tisíce kilometrov s naloženým bikom v plnej výbave.
Race Across South Africa Freedom Challenge 2012

Medzi 18.06 a 23.07 2012 sme sa zúčastnili preteku v južnej Afrike. Zasa jeden čo sa hrdí prívlastkom najťažší. Posúďte sami.
Maxcyklomaraton dokument

Video dokument o výnimočnom cestnom ultramaratóne ktorého trasa s dĺžkou 579.5 km viedla zo Záhorská Vsi do Novej Sedlice.