Najnovšie články z kategórie Velka Fatra

Najkrajšie stúpania - Malý Šturec – kráľovstvo serpentín

Sú kopce, ktoré zaujmú svojimi parametrami, najmä prevýšením, alebo sklonom. Prípadne sú kopce, ktoré ponúkajú nádherné prostredie a výhľady. No a sú také, kde zaujme hlavne samotná cesta nahor.
Tip na výlet:  Okruhom na Šíp vo Veľkej Fatre cez jaskyne, skalné vrchy a drevenice

Tip na výlet: Okruhom na Šíp vo Veľkej Fatre cez jaskyne, skalné vrchy a drevenice

V lete bývajú Tatry preplnené ľuďmi, ale vy si chcete užiť deň v krásnej prírode a hľadáte nie ľuďmi preplnenú prírodu? Práve to vám vie ponúknuť vrch Šíp z dediny Stankovany v okrese Ružomberok.
Tlstá a Ostrá – netradičná Veľká Fatra

Zabudnite na nekonečné lúky a rozľahlé kopce Veľkej Fatry. Ak chcete túru, ktorá okrem nádherných výhľadov ponúka aj trochu príjemného "adrenalínu", tak ste na správnom mieste.
Najkrajšie stúpania – Špania Dolina alebo spojenie cyklistiky a slovenskej histórie

Dať si pekne do tela a hore sa odmeniť nádherným prostredím. Kombinácia, ktorá má svoje jedinečné čaro a nájdete ho aj v tejto banskej lokalite.
Chata pod Borišovom cez Ploskú – centrálna časť Veľkej Fatry

Poďte s nami na výlet do centrálnej časti Veľkej Fatry, spoznajte 2 panoramatické kopce a nebude chýbať ani jedna horská chata. To všetko v pravej zimnej atmosfére...
Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry – nádherný okruh cez Smrekovicu a Sidorovo

Ranných -8°C, všetko pod kolesami chrumká, z úst ide para a nás čaká okruh, ktorý ponúkne všetko, po čom horský cyklistka môže túžiť. Poďte si dať jeden fajnový mrazivý výjazd z pohodlia domova...
Tip na výlet: Po Slovensku s minikaravanom alebo aký je „vanlife“ s bicyklami

Ponuka dostať obytné auto na predĺžený víkend sa jednoducho neodmieta, nám prišla od Happy Nomad. Ihneď sme s priateľkou vymýšľali, kam vyrazíme.
Malý sprievodca okolím Veľkej Fatry - hrebene, traily a šotolinky

Nechajte sa inšpirovať krásnym a rozmanitým jazdením – či už chcete brázdiť trail, hrebeňové úseky, alebo sa dostať v prvom rade na pekne vysoký kopec. Máme jedno nové video a niekoľko ďalších tipov.
Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry a okolo Sidorova – na bicykli v národnom parku

So začínajúcou jarou nastáva čas, keď väčšina z nás začína behať prstom po mape a plánovať cyklovýlety do nových lokalít.
Video: Donovalský Drapák - 50 km v objatí našich hôr play_arrow

Video: Donovalský Drapák - 50 km v objatí našich hôr

Táto trať ponúka skutočne krásne a náročné jazdenie a rovnako poriadne panorámy Nízkych Tarier a Veľkej Fatry. Veď sa presvedčte na vlastné oči.
Video: Jazdenie v okolí Donovál - jedna z najkrajších cyklotrás play_arrow

Video: Jazdenie v okolí Donovál - jedna z najkrajších cyklotrás

Počas tohto výletu navštívite Veľkú Fatru, Nízke Tatry, uvidíte skutočne krásne panorámy a ešte si aj dobre zajazdíte.
Tip na výlet: Od podzemného do pozemského kráľovstva s wellnessom za odmenu

Ak ste srdcom biker a zároveň aj hrdý Slovák, občas možno hľadáte trasy aj mimo svojho domáceho prostredia. Príležitostí máme u nás samozrejme neúrekom, ale vždy sa dá nájsť niečo nové.