Články v kategórii 'Velka Fatra' (8 článkov)

Tip na výlet: Po Slovensku s minikaravanom alebo aký je „vanlife“ s bicyklami

11.09.2020 4 786 4 48

Ponuka dostať obytné auto na predĺžený víkend sa jednoducho neodmieta, nám prišla od Happy Nomad. Ihneď sme s priateľkou vymýšľali, kam vyrazíme.
Malý sprievodca okolím Veľkej Fatry - hrebene, traily a šotolinky

03.05.2020 13 906 25 81

Nechajte sa inšpirovať krásnym a rozmanitým jazdením – či už chcete brázdiť trail, hrebeňové úseky, alebo sa dostať v prvom rade na pekne vysoký kopec. Máme jedno nové video a niekoľko ďalších tipov.
Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry a okolo Sidorova – na bicykli v národnom parku

03.04.2020 7 438 26 79

So začínajúcou jarou nastáva čas, keď väčšina z nás začína behať prstom po mape a plánovať cyklovýlety do nových lokalít.
Video: Donovalský Drapák - 50 km v objatí našich hôr

08.08.2019 4 360 18 52

Táto trať ponúka skutočne krásne a náročné jazdenie a rovnako poriadne panorámy Nízkych Tarier a Veľkej Fatry. Veď sa presvedčte na vlastné oči.
Video: Jazdenie v okolí Donovál - jedna z najkrajších cyklotrás

30.04.2019 6 707 24 117

Počas tohto výletu navštívite Veľkú Fatru, Nízke Tatry, uvidíte skutočne krásne panorámy a ešte si aj dobre zajazdíte.
Tip na výlet: Od podzemného do pozemského kráľovstva s wellnessom za odmenu

30.11.2018 3 821 6 15

Ak ste srdcom biker a zároveň aj hrdý Slovák, občas možno hľadáte trasy aj mimo svojho domáceho prostredia. Príležitostí máme u nás samozrejme neúrekom, ale vždy sa dá nájsť niečo nové.
Jesenné bikovanie v okolí cyklistického raja s názvom Donovaly

28.10.2015 4 839 3 34

Veľká Fatra aj Nízke Tatry ponúkajú množstvo cyklotrás a počas jesene, kedy sú stromy pestrofarebné je snáď v horách najkrajšie. Ak sa k tomu pridá ešte inverzia alebo hmla, potom je to jeseň so všetkým, čo k nej patrí.
Tip na cykloturistiku - Útulňa Limba pod Rakytovom

30.04.2015 4 213 14 10

Ešte minulú jeseň som bol ukecaný na turistiku. Som bajker a nevidím dôvod, prečo by som mal chodiť do hôr pešo, ale mám kamarátov, ktorí v tom vidia zmysel a cca raz ročne im podľahnem. Tipujem, že iba málokto z vás pozná turistickú útulňu Limba pod Rakytovom vo Veľkej Fatre.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 178)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 953)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 763)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 356)
  7. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 025)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 644)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 238)