Najnovšie články z kategórie Vianoce

Môj MTB vývoj - od krátkych ponožiek po teleskopickú sedlovku

26-palcové bicykle, namiesto jednoprevodníka poriadne „píly" a drsný výraz na pár koreňoch. Poďte so mnou na menšiu exkurziu, počas ktorej uvidíte, ako sa menila horská cyklistika a ja s ňou.
Vianočné darčeky pre cyklistov a cyklistky: pozrite si naše tipy

Ani sme sa nenazdali a Vianoce nám opäť klopú na dvere. A každý sa určite teší nielen na chvíľky oddychu, stretnutie s blízkymi a vianočné dobroty, no aj na darčeky.
Darčeky pre každého cyklistu bez ohľadu na štýl jazdy PR článok

Darčeky pre každého cyklistu bez ohľadu na štýl jazdy

Cyklistika je naozaj mnohoraká, no je to len dobre – každý si v nej nájde to svoje. Rôzne disciplíny vyžadujú rôznu výbavu, radosť z jazdy je rovnaká.
Darčeky pre cestného a Cross-Country (XC) jazdca - s novou výbavou do novej sezóny PR článok

Vianoce nám klopú na dvere a ak u teba stále nepadlo rozhodnutie, čo kúpiť svojej cyklistickej polovičke, príbuznému či parťákovi pod stromček, vec je jednoduchá – hocičo súvisiace s jeho vášňou.
Zimná koruna - 4 kopce pod Tatrami na snehu

Vedeli ste, že keď si dáte tieto stúpania z Tatranskej Lomnice, výsledný počet výškových metrov bude takmer na chlp rovnaký ako výška Gerlachu? Hlavným cieľom bolo ale priniesť pred sviatkami trochu tej zimy a krásnych hôr priamo k vám domov.
Vianočné darčeky do 50 € PR článok

Vianočné darčeky do 50 €

Nie vždy musia byť darčeky drahé a pritom môžu byť aj užitočné. Vybrali sme zopár tipov do 50 €, ktoré potešia každého cyklistu.
Vianočné darčeky pre trail a enduro jazdca PR článok

Vianočné darčeky pre trail a enduro jazdca

Ak ťa baví najmä jazda z kopca, prinášame niekoľko tipov z kategórie trail a enduro, ktoré môžu byť pekným darčekom pod stromček.
Vianočné darčeky pre športového jazdca PR článok

Vianočné darčeky pre športového jazdca

Nechávate si nákup vianočných darčekov na poslednú chvíľu alebo potrebujete malú inšpiráciu? Vybrali sme pre vás niekoľko tipov vhodných pre športového jazdca.
Vianoce s MTBIKER shopom

Čas vianočný je čoskoro tu a my sme si pre vás opäť pripravili zopár darčekov a možností, ktorými chceme prispieť k vašej spokojnosti a pohode počas sviatkov.
Všetko zlé je na niečo dobré

Podľa hesla, ktoré vidíte v nadpise, by sa dal rok 2020 asi celkom dobre charakterizovať. Navyše, neraz som ho omieľal vo videách a článkoch a keď máme sviatky pokoja, pozrieme sa trochu späť s chladnou hlavou a nadhľadom. Veď čo iné nám zostáva...
Darčeky pre nežné pohlavie - čím prekvapiť PR článok

Darčeky pre nežné pohlavie - čím prekvapiť

Prinášame niekoľko tipov na darčeky, ktorými môžete potešiť a prekvapiť vašu aktívnu polovičku.
Chata pri Zelenom plese - pod dohľadom najväčšej steny v Tatrách

Poďte s nami na netradičný vianočný výjazd, kde o zimnú atmosféru nebude núdza a kde sa cyklistika spája s históriou horolezectva v Tatrách.