Najnovšie články z kategórie Zabava

Enduro Trails Bielsko-Biala – výborné jazdenie u severných susedov

Tento výlet som podnikol ešte na jeseň a myslím, že trochu inšpirácie môže prísť s blížiacou sa sezónou vhod. Ak totiž rozmýšľate, kam sa vydáte keď definitívne zlezie sneh, túto oblasť si určite poznačte do „to-do“ listu...
Video: Kirgizsko a hory bez komercie

Láka vás vybehnúť občas za hranice Slovenska a vyskúšať nové a trochu „exotické“ miesta? Inšpiráciou vám môže byť toto video z Kirgizska.
Video: Zostrojiť si bicykel a vyskúšať, čo to dá

Rýchlosť ľudí vždy fascinovala a nie je tomu inak ani u cyklistiky. Zostrojiť si bicykel, vyladiť všetky detaily a skúsiť ako rýchlo to pôjde.
Video: To najlepšie z cestnej cyklistiky - pamätné víťazstvá a momenty

Rok 2018 bol skutočne plný výnimočných momentov a video zachytáva tie, na ktoré sa rozhodne oplatí spomenúť.
Video: Keď sa darí a všetko ide podľa plánu

Niekedy ide práca doslova od ruky a výsledkom je najmä množstvo nepublikovateľného materiálu.
Keď sa sezóna vydarí nielen z pohľadu bikera

Tento článok som začala písať po celodennej turistike do poznámky v mobile. Vážne. :) Je záver krásnej jesene a trávime ho v Tatrách. Zrejme príval pozitívnej energie z našich veľhôr spôsobil, že som jednoducho dostala chuť podeliť sa s vami o moje top momenty tejto sezóny.
Video: MTBIKER vám praje šťastné a veselé

Ďakujeme za vašu priazeň a prajeme príjemné prežitie vianočných sviatkov.
Jarné sústredenia s nádychom dovolenky PR článok

Jarné sústredenia s nádychom dovolenky

Ak aj vy uvažujete nad jarným sústredením, ale okrem kvalitných kilometrov hľadáte aj príjemné miesto pre oddych, s výborným jedlom či wellness, cyklistické kempy Sporttour sa vám isto zapáčia.
Video: Via Ferrata na biku - pozrite ale neskúšajte

Niektoré miesta sa pre jazdu na bicykli rozhodne nehodia, no na druhej strane to vyzerá skutočne zaujímavo, ak sa podobný projekt zrealizuje. Vychutnajte si scenériu Dolomitov a bláznivého jazdenia.
Video: Poskladaj si sám, alebo stavebnica pre dospelých

Vyskladať si dokonalý dreambike je snom mnohých a inšpiráciou môže byť aj video nižšie.
Video: Keď sa stretnú dve legendy

Steve Peat a Nicolas Vouilloz sú mená, ktoré tvorili históriu zjazdu a rovnako sa radili medzi veľkých rivalov. O to viac poteší, vidieť ich spolu jazdiť...
Balančné odrážadlá – prvý krok na ceste k bicyklu PR článok

Balančné odrážadlá – prvý krok na ceste k bicyklu

Tak ako sa dnešné moderné bicykle vyvinuli z prastarého dreveného odrážadla – dreziny, tak aj samotná jazda na bicykli má podobný vývoj. Väčšina detí svoje prvé kroky na dvoch kolesách absolvuje práve na detských balančných odrážadlách, ktoré sú ideálnym medzistupňom medzi detskými odrážacími autíčkami a bicyklom.