Najnovšie články z kategórie Zabava

Nebuď ako... časť 3. UHNI!

Prax ukázala, že len skutoční borci dokážu ebikom konkurovať v stúpaniach. My ostatní, klasickí a rekreační cyklisti musíme priznať porážku, často celkom potupujúcu naozaj takmer od kdekoho, kto vyskočí na bicykel s motorčekom.
Zaujímavosti z cyklistiky – sveťák, Disneyland pre cyklistov a iné

Pomaly sa preklápame do letných mesiacov, i keď samotné počasie niekedy hovorí o opaku. Napriek tomu sme za uplynulý týždeň zaznamenali nejednu zaujímavú správu zo sveta cyklistiky.
Video: Kálnica Bikefest Enduro RS4 - keď sa nedarí

Štvrtá rýchlostná skúška na pretekoch v endure dala jazdcom poriadne zabrať, no na druhej strane potešila divákov. O pády totiž nebola núdza...
Video: Danny Macaskill vs. detský vozík

Ak hľadáte inšpiráciu pre jazdenie s deťmi, rozhodne si neberte príklad z tohto videa.
Zábava na dvoch kolesách PR článok

Zábava na dvoch kolesách

Náš šport by mal byť hlavne o zábave. Budeme ho robiť dovtedy, kým nás bude baviť. Keď to však s naším koníčkom preženieme, tak to môže spôsobiť nezvratné zmeny v našom mozgu.
Tip na výlet: Dve tatranské doliny

V dnešnej časti sa aj prostredníctvom archívnych fotografií pozrieme do dvoch dolín, ktoré na ebikoch zvládne hravo naozaj každý.
Kúpu ebiku už druhý rok neľutujem

Po dlhodobom zvažovaní som kúpil bike so stredovým náhonom 250W, krútiacim momentom 50Nm, výkonnou batériou 500Wh a so snímačom tlaku sily na pedále. Tu sú prvé skúsenosti nového majiteľa.
Video: Tak trochu iný ranný tréning

Tréning väčšinou vyzerá podľa toho, na akú disciplínu sa daný jazdec špecializuje. No čo ak je tou hlavnou disciplínou vedieť v prvom rade baviť ľudí...
Pozvánka: Detská tour Petra Sagana - ďalší ročník už klope na dvere

Už 6. ročníkom odštartuje tento víkend v Rimavskej Sobote populárne športovo - kultúrne podujatie.
Amatér pred kúpou ebiku

Rád by som sa s vami podelil o mojich začiatkoch prechodu z klasiky na elektrobicykel. V prvom rade musím konštatovať, že som dôchodca a mám za sebou operácie obidvoch kolien.
Ako sa nám ebike vkradol do rodiny

Sme traja. Ja, manželka, ktorá rada bicykluje len po rovinkách a syn, toho roku už osemročák. Nikdy sme neboli zástancami bičovania detí k výkonom špičkových svetových jazdcov a podľa toho sme aj postupovali.
Enduro Trails Bielsko-Biala – výborné jazdenie u severných susedov

Tento výlet som podnikol ešte na jeseň a myslím, že trochu inšpirácie môže prísť s blížiacou sa sezónou vhod. Ak totiž rozmýšľate, kam sa vydáte keď definitívne zlezie sneh, túto oblasť si určite poznačte do „to-do“ listu...