Najnovšie články z kategórie Zima

Ako precvičiť takmer celé telo za pár minút a bez náradia?

Zimné obdobie je ideálny čas trochu sa venovať aj cvičeniu, ktoré kompenzuje monotónne hodiny v sedle. Zo začiatku, prípadne ako doplnok k silovému tréning veľmi dobre poslúži aj takýto krátky program, kde potrebujete len vlastnú váhu a trochu miesta.
Bikovanie v zime - malé zhrnutie

Tí ktorí sledujú pozorne tieto stránky si všimli, že na tému zimného jazdenia už som niečo „vypotil“. Lenže zima je tu opäť a tak mi napadlo, kým nebude hotová ďalšia časť, spraviť taký menší sumár. Možno príde vhod niekomu novému, kto práve uvažuje nad tým, či sa oplatí jazdiť aj teraz, alebo bicykel na 3 mesiace mumifikovať.
Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok PR článok

Rukavice určené špeciálne do zimných podmienok

O tom, ako dlho zostaneme v zime na bicykli vonku, veľmi často rozhodujú naše periférie, teda prsty. Kvalitné zimné rukavice umožnia zostať v sedle poriadne dlhú dobu, aj keď teplota výrazne klesne, takže ich vhodnému výberu sa oplatí venovať pozornosť.
Test: Bunda Dainese - malá, ľahká a s využitím počas väčšiny roka

Jeseň uderila v plnej sile a v niektorých lokalitách už panuje pravá zima. Prechodné podmienky a hlavne chlad s vlkosťou robia z výbavy na túto časť sezóny trošku alchýmiu. V súčasnosti však už mnohí výrobcovia majú zvládnutú kolekciu aj do týchto podmienok, ponuka je široká, ceny nie práve najmenšie, tak, čo si vybrať?
Rukavice, čiapky a ponožky na prechodné obdobie PR článok

Rukavice, čiapky a ponožky na prechodné obdobie

Nenápadnými, ale veľmi dôležitými doplnkami sú tie, ktoré chránia naše periférie, teda čiapky, rukavice a ponožky. Najmä s príchodom jesene na ne netreba zabúdať a možno vás inšpiruje niekoľko zaujímavých tipov.
Zaujímavé doplnky a tuning PR článok

Zaujímavé doplnky a tuning

Tohtoročná sezóna sa nám pomaly neúprosne končí a so skracovaním dĺžky slnečného svitu a poklesu vonkajšej teploty tak máme viac času na nekonečný bikerský kolobeh - a to servisovanie a vylepšovanie bicyklov počas dlhých zimných mesiacov. Ako inšpiráciu vám ponúkame drobnú ochutnávku vybraných dielov a vychytávok stojacich za povšimnutie.
Test: Castelli Alpha – pravá zimná bunda so zaujímavou konštrukciou

Väčšina výrobcov zimného oblečenia sa pri navrhovaní svojich modelov určených do zimy a chladu spolieha hlavne na použitý materiál. Lenže v súčasnej dobe stále nemáme k dispozícii materiál, ktorý by dokázal „udýchať“ náročnejšiu záťaž, napr. v dlhšom stúpaní.
Test: Cyklotrenažér Elite Novo Mag Force - nenudí, udržiava a aj rozvíja kondíciu

Tento test vznikol ešte začiatkom roka, kedy prešlo niekoľko týždňov od Vianoc a konečne som si našiel čas napísať zopár riadkov k vianočnému darčeku, ktorý ma neskutočne potešil. Aby som bol častejšie doma, s rodinou a zároveň rozvíjal moje hobby – cestnú cyklistiku, na ktorú nemám stále rovnako čas, dostal som od mojej milovanej manželky trenažér Elite Novo Mag Force.
Castelli Thermosuit 2 – netradičný pohľad na zimné oblečenie

Keď som prvýkrát videl tento zaujímavý kúsok na webe, tak ma hneď zaujal. Musím sa priznať, že takéto „vychytávky“ a netradičné riešenia vo mne vzbudzujú poriadnu zvedavosť a chuť vyskúšať na vlastnej koži. Samozrejme, že som nakoniec neodolal a výsledkom je tento článok...
Videoklip: Stupava Winter Trophy MTB & Run 2016

Pripomeňte si najväčšiu zimnú bike akciu spojenú s behom, ktorá prilákala takmer 500 pretekárov. A keďže na trati bol aj sneh, tak nebola núdza o pády, ktoré si môžete pozrieť v tomto klipe.
Test: Zimná výbava od Force za celkom dostupnú cenu

Pred vianočnými sviatkami som si cez MTBIKER Shop objednal sadu zimného oblečenia Force. Konkrétne modely: Z68 zimné nohavice s trakmi bez cyklovložky, X68 zateplený dres dlhý rukáv a softshell tenká bunda F X80. Skúsenosti s touto výbavou bližšie opíšem v nasledujúcich riadkoch.
Trenažér Elite Real Turbo Muin B+ je super tichý spoločník na zimné radovánky PR článok

Trenažér Elite Real Turbo Muin B+ je super tichý spoločník na zimné radovánky

Real Turbo Muin B+ poskytuje najefektívnejší prenos jazdcom vygenerovanej sily vďaka priamemu spojeniu medzi trenažérom a reťazou bicykla. Jednoducho zložíte z bicykla zadné koleso, pripojíte bicykel priamo na trenažér a tréning takmer identický s tréningom vonku môže začať. Obe jednotky odporu - fluid aj magnetická, sú riadené elektronicky. Je poháňaný technológiou Real Software, Real Turbo Muin B+ a perfektne simuluje tréning vonku.