Najnovšie články z kategórie Zima

Test: Blatník SKS Germany Flap Guard na odletujúce blato, kamienky, vodu aj sneh

Nakoľko som nadšencom jazdenia v blate, dostal som možnosť ho otestovať a tým vám priblížiť, v čom je Flap Guard užitočný. O tom, ako sa s ním jazdilo v teréne a na koľko bol účinný, podrobnejšie opíšem na nasledujúcich riadkoch.
Ebajk požičovňa: hriešny tanec na fat-ebikoch PR článok

Ebajk požičovňa: hriešny tanec na fat-ebikoch

Fat-ebike, snow-ebike alebo len ebajk s „tlstými pneumatikami“. Stále je to zimný elektrobicykel s extrémne širokými plášťami na jazdu po snehu, blate, piesku, štrku a šmykľavých povrchoch. S príchodom zimnej sezóny dostáva fat-ebike príležitosť ukázať svoj pravý potenciál. V najväčšom centre ebajkov – Svete elektrobicyklov, spustili zimnú požičovňu tohto zábavného športového náradia.
Inovovaná technológia do nepriaznivého počasia od Castelli a Gore

Presne 1.12. 2015 vydali Castelli a W.L. Gore and Associates prehlásenie o uvedení úplne nového a prelomového produktu na trh. Výsledkom je jedinečné spojenie ochrany, priedušnosti, hmotnosti a minimálnych rozmerov, ktoré zatiaľ na trhu nemajú konkurenciu.
Test: Cestný plášť Vredestein Fortezza Senso Xtreme - 28 mm do ťažkých podmienok

Jeseň je už pomaly za nami a zima sa blíži. Tí, ktorí sa nechcú vzdať svojho obľúbeného koníčka v tomto období, by mali trochu zbystriť pozornosť. Testovaný cestný plášť je v podstate špeciál práve pre nastávajúce obdobie a v 28 mm rozmere ponúka naozaj veľmi zaujímavé vlastnosti. Veď práve vhodne zvolené plášte majú na celkovú jazdu najväčší vplyv...
Jeseň – ideálne obdobie, kedy si užiť cyklistiku

Pre profíkov je jeseň väčšinou čas, kedy odložia bicykel do kúta a užívajú si zaslúžené voľno. Pre klasického hobíka je to ideálne obdobie na jazdenie, ak nie azda najlepšie. Počasie sa ustáli a teploty klesnú na rozumnú hranicu – ja osobne som napr. ten typ, ktorému sa ďaleko lepšie jazdí, keď je chladnejšie.
Zimné rukavice Roeckl: Aby ste mali prsty pekne v teple PR článok

Zimné rukavice Roeckl: Aby ste mali prsty pekne v teple

Zima, ale aj jeseň si vyžadujú lepšiu výstroj cyklistu, pretože ide nie len o pohodlie, ale aj o zdravie jazdca. Nemecká firma Roeckl Sports má dlhoročné skúsenosti s vývojom a výrobou zimných rukavíc pre cyklistov a ďalšie športy, takže s jej rukavicami si môžete byť istí, že prsty zostanú pekne v teple počas celého výjazdu.
Dlhoročné skúsenosti: Starostlivosť o funkčné materiály - čistenie a pranie

Či už máte bundu za 150 alebo za 70 eur, vždy budú mať jedno spoločné. Treba sa o ňu aj adekvátne starať, aby dokázala čo najlepšie a najdlhšie plniť svoju funkciu. V dnešnom článku by som rád predostrel zopár tipov ohľadom čistenia a prania funkčných materiálov...
GORE BIKE WEAR – to najlepšie  z kolekcie jeseň/zima PR článok

GORE BIKE WEAR – to najlepšie z kolekcie jeseň/zima

GORE BIKE WEAR je výrobca oblečenia ponúkajúci kompletný sortiment pre jazdu na bicykli v akomkoľvek počasí a pre akéhokoľvek jazdca. Sme výrobca membrán GORE-TEX® a WINDSTOPPER® a preto vám prinášame tie najlepšie možné produkty, či už ste rekreačným, ambicióznym alebo výkonnostným jazdcom v horách alebo na ceste.
Test: Ja a tlsťoch Rock Machine - Avalanche 30

V jednom zo svojich predchádzajúcich článkov som písal niečo v zmysle: „Netreba hneď kupovať fatbike, aby si človek užil jazdenie v zime“. Túto zimu som si teda parádne užil aj na svojom klasickom špeciáli, ale v jej závere sa mi naskytla možnosť otestovať už spomínaný hit poslednej doby. Navyše vzhľadom na priebeh Veľkej noci mi to príde ako celkom aktuálna téma :).
Dlhoročné skúsenosti: Funkčné prádlo - neviditeľný základ

Celá myšlienka na článok mi napadla, keď som si robil poriadok v skrini (čo teda nebýva veľmi často) a zistil, že mám viacej funkčného prádla ako menší kontinentálny team :). Za tie roky sa to postupne nabalilo vďaka faktu, že ma vždy viac fascinovali funkčné materiály, ako veci na bežné nosenie do spoločnosti :).
Poriadna zimná bikovačka na prašane

Zimné bikovanie na snehu milujem. Príjemne mrazivých -8°C, bezvetrie, celodenné sneženie, my a ticho hôr, čo viac si priať na výšlape zimnou krajinou, prikrytou bielou perinou... Také bolo naše WINTERACTIVE vol. I. Lokalita: Moravsko-slezské Beskydy
The White Trail

Už sa začína otepľovať a príležitosti na podobný namakaný výjazd sa krátia. Komu sa nechce video pozerať celé, odporúčam určite aspoň pasáž od 1:50, ktorá za to naozaj stojí :).