Najnovšie články z kategórie Zima

Rok 2014 s GoPro na biku aj lyžiach

Po prezretí tohto videa získate o dôvod viac, prečo začať jazdiť s kamerou a vytvárať vlastné videá. Radosť pozerať tento vydarený zostrih, ktorý je prevažne z rakúskych Álp a talianských Dolomitov.
Reportáž: Čergovská stopa 2015 - Ideálna zimná akcia

14.02.2015 8:45 slniečko svieti a teplota vonku pomaličky stúpa na plusové hodnoty. Keďže čas je už značne pokročilí a štart kvôli mne neposunú, rezkejšie zliezam z postele. Rýchla ranná príprava, nahadzujem bike do auta a už aj s celou rodinkou fičíme do Raslavíc. Samozrejme, že som zabudol na raňajky. Manželka ma však už pozná a zachraňuje situáciu pripravenými rožkami :).
Fotogaléria: Čergovská stopa 2015

Ideálne zimné podmienky za krásneho slnečného dňa pripravili pre túto tradičnú zimnú akciu výbornú atmosféru. Pozrite si obsiahlu fotogalériu, ktorú tvorí až 394 fotografií.
Bikovanie v zime: 3. časť - Nie je to len o veciach

Dalo by sa povedať, že prvé dva diely boli skôr materiálneho charakteru (zimný setup a oblečenie). Problém je v tom, že môžete mať ten najlepší zimný bike, najlepšie oblečenie, ale práve u jazdenia v zime treba viac než kde inde používať aj hlavu, aby to neboli nakoniec všetko len zbytočne vyhodené peniaze...
Tip na výlet: Thurzov v zime

Koho baví natáčať videá zo svojich výjazdov, alebo sa s tou myšlienkou aspoň pohráva, prinášame zaujímavé hobby video od jaro180. Ďalšie videá si môžete pozrieť aj na jeho Youtube kanále. Na záver len dodám, že prilba a obzvlášť v zime na hlavu bikera určite patrí :).
Časopis Cyklistická doprava: Zaujímavosti a inšpirácia zo Slovenska aj zahraničia

Januárové číslo Cyklistickej dopravy 2015 prináša informácie o novýchcyklo trasách v Piešťanoch, Trnave, Nitre, pripomienkovaní siete cyklotrás v Košiciach a ďalšie domáce zaujímavosti. Priestor majú aj správy zo zahraničia a to konkrétne zo Sydney a Berlína...
Bikovanie v zime: 2. časť - Oblečenie ako základ

Ak by som mal začať od najdôležitejšej veci, ktorá sa týka jazdy v zime/nečase, tak minulý prvý diel (zimný bike setup) by bola asi chyba. Jazdiť sa dá s trochou nadhľadu aj na „ukrajine“, ale práve vhodne zvolené oblečenie je často ten kľúčový faktor, ktorý rozhodne o tom, či vás to bude baviť alebo nie. Práve znalosť tejto problematiky odlišuje zimných jazdcov od bláznov, ktorí idú dobrovoľne vonku klepať kosu :).
Pozvánka: Čergovská stopa 2015

Tradičná zimná bike akcia, ktorá sa tento rok uskutoční 14.2 v Raslaviciach. Zvýhodnené štartovné môžete získať do konca januára za €8. Cieľom bude opäť Chata Čergov a závodníci majú na výber z dvoch trás (krátkej 18km a dlhej 28km).
Biky fóristov: Moje prvé skúsenosti na fatbiku Salsa Beargrease

Fatbike som si prvýkrat vyskúšal minulý rok v lete. Požičal som si český Duratec Snowdoor a obehol som s ním Cerovú dráhu v Bratislave (ako obyčajne - oboma smermi). Komfort a jazdné vlastnosti ma prekvapili. Vzhľadom k jeho výzoru by som čakal oveľa ťažkopádnejší bicykel a namáhavejšie šliapanie. Musím povedať, že okrem toho, že sa to „dalo“, som bol aj nadšený. Široké plášte samé spracujú mnohé nerovnosti terénu, pri ktorých je na trail alebo AMEN biku potrebné situáciu už „riešiť“.
Nedeľná snehová bikovačka na vašich fotografiách

V nedeľu sa ocitlo takmer celé Slovensko pod snehom a mnohí z nás si nenechali utiecť príležitosť vyraziť do hôr a poriadne si zamakať. Pri pohľade na pridané fotky na fóre som neodolal a musel spraviť aspoň malý výber tých najlepších záberov...
Fotogaléria: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015

V sobotu 17.1. 2015 bola na programe klasická cyklistická časť na trati 29km s povýšením 650m a v nedeľu sa bežalo 9,7km s prevýšením 160m. Pozrite sa na veľkú fotogalériu, ktorá zachytáva atmosféru tejto vydarenej akcie. Komu nestačia fotky, môže si prečítať aj výbornú reportáž z oboch disciplín.
Reportáž: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015 - Super "jarná" akcia

Už si nie som celkom istý, či ten nadpis celkom dobre vystihuje charakter tejto akcie a ešte zopár takýchto "zím" a organizátor ho asi aj zmení :). Počasie si ale človek nevyberá, a tak ani tento rok sme sneh na trati nevideli. To ale myslím vôbec neodradilo všetkých bikových a bežeckých nadšencov, ktorí sa zišli v hojnom počte na 7. ročníku tejto originálnej akcie. Ja osobne som sa veľmi tešil najmä na svoju premiéru v kombinácii s nedeľným behom...