Najnovšie články z kategórie Allmountain

Test: GHOST RIOT LT 6 LC - Hravý bike s výbornými jazdnými vlastnosťami

Na viac ako dva týždne sa mi naskytla možnosť jazdiť tento výnimočný stroj s kolesami 27,5“, ktorý v sebe spája výnimočný dizajn s rovnako výnimočnými jazdnými vlastnosťami. All-mountain bike s cenovkou tesne nad €4000, so zdvihmi 150/130, hmotnosťou okolo 12,5 kg. Počas testu dostal pekne zabrať a najazdili sme spolu viac ako 300 km. Niekedy bolo riadne prašno, ale RIOT okúsil aj slušné blato, keď sa počasie otočilo.
Test: ERASER 90 od KELLYS - Bike, ktorý si zamilujú vyznávači AM, Trail aj XC

Na pár dňové vyskúšanie sa mi dostal vlajkový model KELLYS, ktorý v sebe spája mnohé moderné trendy. Ľahký 27,5“ bike 160/160mm, pohon 1x11, úžasne nízka hmotnosť, vydarený dizajn a pritom priaznivá cena atakujúca hranicu €3000. Papierové predpoklady sa zdajú na výbornú, ale ako sa s ním naozaj jazdí?
Path Finder: Výborný MTB film z Poľska

Vyhraďte si na tento podarený film celých 48 minút, pretože tvorcom sa to naozaj vydarilo. Na svoje si prídu milovníci MTB, Enduro, All Mountain... proste každý, kto má rád bike, dobrodružstvo alebo cestovanie.
Test: GHOST AMR 6559 - Parádny bike na zábavu

Po telefonickom oznámení mi kuriér doniesol bike rovno pred garáž, kde som ho s nadšením vybaľoval a skladal. Skoro ako keď si malé dieťa nájde darček pod vianočným stromčekom. Bol som milo prekvapený, keď som zistil, že som dostal bike na 27,5“ kolesách.
Zábava na All-Mountain bikoch

Pozrite čo vznikne, keď sa vyberú dvaja svetoví bike šampióni na Korziku si zajazdiť na All-Mountain bikoch. Krásne scenérie, perfektná technika a k tomu kopec parádičiek. Taká je jazda, keď sa zabáva Hans Rey a Kenny Belaey.
Soundtrack: Smokey Joe and the Kid (The Game)
Marikovské traildorado je pravý all-mountain heavy metal

Jednoducho skvelý trail s využitím potenciálu prírody. Rozhodne nie je pre slabé povahy a rozhodne nie je pre každého... Starý lovecký chodník sa ticho vynie krajinou Javorníkov. Má svoju atmosféru, má svoj príbeh. Rovnako ako Mariková, dedina, o ktorej sa po celom Slovensku rozprávajú vtipy. Dedina ležiaca v Slovensko – Českom pohraničí, obklopená hustými lesmi, dedina ktorá je 100 krát väčšia ako Vatikán a 30 krát väčšia ako Monacké kniežatstvo. Mapa a GPX.
Church

Štipka duchovna a veľa krásnych trailov pred blížiacim sa víkendom...
Chopok

Bike Team Vranov so svojím novým Am/En videom, zachytávajúcim jazdenie na krásnych trailoch a chodníkoch v okolí Chopku
 Instinct in the Monashees

Promo video k novému modelu Instinct MSL vyzerá naozaj skvele, spája v sebe freeride legendu Wade Simmonsa a tímového jazdca Rocky Mountainu Kevina Calhouna. Úžasná atmosféra a prostredie – je sa na čo pozerať...
Brendan Fairclough a Nino Schurter v Taliansku

Dve hviezdy svojich disciplín na spoločnom výlete v Taliansku
Jerome Clementz and Ben Cruz

Značka Cannondale nie je známa iba Petrom Saganom, vo svete endura ju dôstojne reprezentujú jazdci ako Jerome Clementz a Ben Cruz
Grey Line

Spomínate si na video „Kriváň na biku“? Ladislav Tomáš je tu s ďalším skvelým videom plným jazdeckého umenia. Zaujímavosťou je, že trasa bola zvolená na základe záberov z Google Earth.