Najnovšie články z kategórie Cergov

Reportáž: Čergovská stopa 2015 - Ideálna zimná akcia

14.02.2015 8:45 slniečko svieti a teplota vonku pomaličky stúpa na plusové hodnoty. Keďže čas je už značne pokročilí a štart kvôli mne neposunú, rezkejšie zliezam z postele. Rýchla ranná príprava, nahadzujem bike do auta a už aj s celou rodinkou fičíme do Raslavíc. Samozrejme, že som zabudol na raňajky. Manželka ma však už pozná a zachraňuje situáciu pripravenými rožkami :).
Fotogaléria: Čergovská stopa 2015

Ideálne zimné podmienky za krásneho slnečného dňa pripravili pre túto tradičnú zimnú akciu výbornú atmosféru. Pozrite si obsiahlu fotogalériu, ktorú tvorí až 394 fotografií.
Pozvánka: Čergovská stopa 2015

Tradičná zimná bike akcia, ktorá sa tento rok uskutoční 14.2 v Raslaviciach. Zvýhodnené štartovné môžete získať do konca januára za €8. Cieľom bude opäť Chata Čergov a závodníci majú na výber z dvoch trás (krátkej 18km a dlhej 28km).
Tip na výlet: Čergov

Je ešte veľa miest, kde by som chcel ísť pojazdiť a som rád, že si postupne rok čo rok plním tieto moje malé sny. V podstate ani nemusím prekročiť hranice, pre mňa je Slovensko proste veľmi veľké. Tento rok boli v širšom pláne Čergov a Bukovské vrchy. Po silnom zvážení mojej kondičky ostal z toho len Čergov. Síce ani ten som nedal v plnom rozsahu ako som doma plánoval, ale to nemení nič na tom, že mám za sebou ďalší nádherný a zaujímavý výlet.
Čergovská stopa 2014, tradičná „zimná“ akcia

V sobotu 22.2.2014 v Raslaviciach začínal už v poradí 9. ročník tejto relatívne malej a skromnej akcie. Pri mojej spomienke na minulý rok a na tie snehové záveje, do ktorých som to v zjazde párkrát zapichol, sa teraz len usmievam. Tento rok prešla jeseň plynulo do jari. Už len dúfať, že jar zas neprejde plynulo do jesene...
Pozvánka: Čergovská stopa 2014 PR článok

Pozvánka: Čergovská stopa 2014

Tradičná zimná a historicky prvá akcia na bicykloch na území SR sa uskutoční 22.2.2014 v Raslaviciach. Cieľom bude Chata Čergov a závodníci majú na výber z dvoch trás.
Nádherná zimná bikovačka na Čergovskej stope

Zas nám na našom malom Slovensku napadol jemný poprašok snehu, očividne je jar už za rohom. Koniec irónie. Ďalšiu veľkú šancu sa poriadne zaboriť do snehu mali cyklisti 09.02.2013 na zimnom šprinte – Čergovskej stope v Raslaviciach. Pekná príležitosť vrhnúť sa na bicykli do bielej krajiny. A čo mám vlastne robiť, keď lyžovať ani bežkovať neviem a sánkovanie ma už nebaví?
Fotogaléria Čergovská Stopa 2012

Fotogaléria z MTB časovky do vrchu Čergovská Stopa z 11.2.2012.
Čergovská Stopa 2012

Všetci veľmi dobre poznáme ten pocit, keď z vyvalenými očami pozeráme po Vianociach na určite nepravdivé čísla na osobnej váhe. Ani tento rok u mňa nieje výnimkou. Nuž čo, veď niekto tie Vianočné dobroty musel popratať :) Samozrejme po takomto vážení prichádzajú výčitky svedomia a nastupuje klasická činnosť. Človek prestáva „žrať“ a začína sa viacej hýbať. Niekomu ako motivácia stačia údaje z osobnej váhy, ale mne sa každoročne osvedčil model zodpovednej prípravy na každoročný februárový pretek pod názvom Čergovská stopa.