Najnovšie články z kategórie Fotogaleria

Fotogaléria z prvej etapy Pretekov karpatských kuriérov

Prinášame vám fotogalériu z úvodného prológu Carpathian Couriers Race, ktorý odštartoval 1. mája v obci Dohňany. Úvodnú časovku ovládol Belgičan Boris Vallee. S 2km okruhom sa zo slovákov popasoval najlepšie Mário Daško a skončil tak na 10. mieste.
Fotogaléria z Kráľa Záhoria

Máme pre vás 191 akčných fotiek zo sobotného maratónu Kráľ Záhoria od nášho čitateľa martingoffa.
1st round Moravsko – Slovenský DH Cup

Po nekonečne dlhej zime sme sa konečne prehupli do jarného až letného počasia. Ešte donedávna sneh všade na okolí neumožňoval osedlať bicykle naplno a my sme mali to šťastie že sme vyrazili pred samotnou sezónou do Talianska kde sme si bicykle osvojili. Nielen príchod teplého počasia sa nejak oneskoril ale vplyvom toho sa prvý závod Moravsko-Slovenského DH cupu posunul o týždeň neskôr.
Fotogaléria z prvého kola Moravsko Slovenského DH Cupu v Kálnici

Rýchla trať plná skokov, na ktorej každé zaváhanie a každá stratená sekunda znamená prehru. Prvé kolo Moravsko Slovenského DH Cupu ovládol v elitnej kategórii rakúsky jazdec Boris Tetzlaff pred svojím tímovým kolegom Manuelom Gruberom. Pódiovú trojicu uzatvára Čech Matej Charvát. MTBiker vám prináša fotogalériu z tohto preteku, ktorý bol zároveň vydareným otvorením DH sezóny na Slovensku.
Fotogaléria Kaktus bike Svätojurský MTB maratón

Fotogaléria zo 7.ročníka vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát.
Fotogaléria X-Cross MTB Maratón Partizánske 2013

Fotogaléria z úvodného preteku maratónskej sezóny na Slovensku, ktorý odštartoval na letisku v Malých Bieliciach neďaleko Partizánskeho
Fotogaléria Vienna Air King 2013

Viedenský Rathausplatz ožil cez víkend dirt jumpovou akciou Vienna Air King. Na štartovej listine nechýbali svetové mená ako Martin Söderström, Sam Reynolds a mnoho ďalších...Víťazom nedeľného finále sa stal Brett Rheeder. MTBiker vám prináša fotogalériu z tejto výnimočnej akcie.
Paul Lange Oslany 2013

Paul Lange Oslany si ako jeden z najväčších dovozcov a predajcov komponentov a doplnkov u nás, pripravil pre rok 2013 niekoľko noviniek.
Na návšteve u cyklistického trénera a športového diagnostika Juraja Karasa

Športové vyšetrenia a diagnostika sa čo raz viac dostávajú do povedomia a začínajú ich využívať aj hobby športovci, na maximálne využitie a zefektívnenie tréningu. Mgr. Juraj Karas, PhD. patrí medzi špičku v tomto obore, zároveň je priekopníkom a novátorom v tejto oblasti u nás.
Fotogaléria Aminostar Šprintpolom

Fotoreport z 8. ročníka časovky do vrchu ktorá sa konala uplynulú sobotu. Pretek bol zároveň miestom vyhodnotenia a dekorovania víťazov Valašskopovažskej mtb série.
Svet cyklokrosu očami maratónca – Cyklokros C2, Udiča

Je trochu zamračené sobotné ráno v Udiči. Na provizórnom parkovisku na veľkej lúke je už od piatka odstavených niekoľko karavanov, z jedného z nich s poznávacou značkou Belgicka vykukne pán v rokoch a zapáli si svoju rannú cigaretu. O chvíľu vyjde von aj jeho syn a spoločne pozorujú s veľkým záujmom práve prebiehajúce práce na dokončovaní vyznačenej trate. Takto cestujú takmer každý týždeň už od konca septembra aby syn získal čo najviac tak potrebných UCI bodov. Parkovisko sa zapĺňa čoraz viacej, nechýbajú Poliaci, Maďari, na trati sa už rozjazďuje chlapík v majstrovskom nemeckom drese ale národnostiam kraľujú Slováci a Česi. Ľudia prechádzajúci okolo, ktorí nevedia, čo sa tu bude diať nechápu. Človek, ktorý ešte nikdy nevidel „táborisko“ cyklokrosárov si musí myslieť, že sa vrátil do minulosti, je rok 1990, práve otvorili hranice a nachádza sa niekde v Rakúsku.
SP B-kategórie v cyklokrose+hobby pretek– Udiča

Fotogaléria z druhého kola Slovenského pohára v cyklokrose ktoré sa uskutočnilo posledný septembrový víkend v Udiči. Elitnú kategóriu ovládli český reprezentanti na čele s Martinom Bínom ktorý tak potvrdil výhru zo sobotného prvého kola.