Články v kategórii 'Greenbike' (11 článkov)

Kellys Green Bike Tour 2014 – Aprílový maratón, ktorý sa išiel v auguste

18.08.2014 4 250 4

Tri - dva - jedna - štart a my po úvodnej asfaltke vstupujeme do oči a zuby šmirgľujúceho oblaku prachu, ktorý sa rozplýva až po prejazde cieľovej rovinky. Takto nejako som si myslel, že ľavou-zadnou zhrniem do reportu svoj domáci maratón, ktorý po štyroch ročníkoch poznám naspamäť, aj bez toho, aby som ho vôbec musel absolvovať. No nakoniec ale žiadne opisovanie nehrozilo...
Výhercovia súťaže o štartovné na Kellys Green Bike Tour a ďalšie vecné ceny

13.08.2014 1 479 0

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre o štartovné a ďalšie zaujímavé ceny.
Pozvánka: Kellys Green Bike Tour

05.08.2014 2 741 9 1

Prídite si zajazdiť do Malých Karpát, kde už 16. augusta 2014 štartuje na Železnej Studienke MTB maratón Kellys Green Bike Tour. MTBiker.sk ako mediálny partner akcie prináša aj zaujímavú súťaž o free štartovné, fľaše Green Bike a hlavne poukážku v hodnote €50 na nákup v Green Bike.
Súťaž o dve štartovné na Kellys Green bike Tour

02.08.2013 1 618 0

5. ročník Kellys Green bike Tour 2013 sa nezadržateľne blíži a organizátori si v spolupráci s MTBiker.sk pripravili súťaž o dve štartovné. Stačí správne odpovedať na nižšie uvedenú otázku a pri troche šťastia zo správnych odpovedí vyberieme práve teba! Viac info o maratóne nájdete v propozíciach alebo na webe
Kellys Green Bike Tour 2013

PR 01.07.2013 6 721 0

Opäť po roku sa stretávame na známych nám miestach, aby sme sa spolu vybrali potrápiť svoje telo i ducha po malebných zákutiach Malých Karpát v rámci 5. ročníka Kellys Green bike Tour 2013. Príjemné lesné chodníčky, príjemno nepríjemné stúpania a klesania, potoky či lúky na Vás čakajú, trate tohtoročného cyklomaratónu zostávajú nezmenené. Takže máte možnosť si porovnať Váš dosiahnutý čas z minulého roku.
Hltanie prachu na Greenbiku - report II

21.08.2012 3 130 2 0

V stredu podvečer mi volá Milan, či chcem ísť na Greenbike, ak budem mať štartovné zadarmo. Za report. Ulakomil som sa, osudová chyba. :-D Nohy rozbité od Horala, ale lepšie ako sa doma nudiť... Vo štvrtok v rámci práce som sa zastavil v predajni na prezentácii, akurát som mal cestu okolo, keď mi Milan oznámil, že ma odprezentoval s protekčnou 13-kou. :-) Keď mi v Málinci tesne ušla...
Kellys  Greenbike Tour 2012 - report I

Kellys Greenbike Tour 2012 - report I

20.08.2012 3 669 0

Tradičný augustový dátum, tradičné miesto v Bratislave na Partizánskej lúke...
18.8 sa konal ďalší, už v poradí 5. ročník. Kellys Greenbike Tour sa išiel zároveň aj ako posledné kolo projektu na podporu onkologických chorých detí „Župný pohár – Na bicykli deťom“.
Samotnú prezentáciu som absolvoval už v piatok, prebehla bezproblémovo, bez zbytočného čakania v predajni Greenbike. Za symbolických 10 EUR toho bolo v štartovom teda kvantum, energy gel, multikľúč, reflexné pásiky, pitie, jedlo, reklamné letáky ..
Kellys Green Bike Tour 2012

PR 01.08.2012 8 584 0

Opäť po roku sa stretávame na známych nám miestach, aby sme sa spolu vybrali potrápiť svoje telo i ducha po malebných zákutiach Malých Karpát v rámci 5. ročníka Kellys Green bike Tour 2012. Príjemné lesné chodníčky, príjemno nepríjemné stúpania a klesania, potoky či lúky na Vás čakajú, trate tohtoročného cyklomaratónu zostávajú nezmenené. Takže máte možnosť si porovnať Váš dosiahnutý čas z minulého roku.
Greenbike zo zadných radov alebo Preteky nielen pre prvých

23.08.2011 4 404 20 1

Ako sa do kalendára začali nenápadne vkrádať posledné augustové dni, začal sa aj blížiť termín konania už tradičného cyklistického podujatia s názvom Kellys Green Bike Tour. Táto akcia má jednu malú zvláštnosť - keďže je to jediný cyklomaratón so štartom priamo v najväčšom meste, v ktorého bezprostrednom okolí sú veľmi dobré podmienky pre všetky druhy cyklistiky a teda aj veľký počet rekreačných cyklistov, tak z toho vyplýva, že tento cyklomaratón je pre mnohých účastníkov prvým v živote.
Kelly\'s Greenbike Tour už onedlho

Kelly's Greenbike Tour už onedlho

PR 13.08.2011 3 842 0

Už čoskoro vyvrcholí V Bratislave tohtoročná cyklistická sezóna. 20.augusta sa cyklisti z celého Slovenska stretnú na Partizánskej lúke, aby potrápili svoje telo i ducha po malebných zákutiach Malých Karpát v rámci 4. ročníka Kellys Green Bike Tour 2011. Trate tohtoročného cyklomaratónu zostávajú nezmenené, pripravená je krátka 34-kilometrová trať a pre tých odvážnejších 75-kilometrová dlhá trať.
Fotoreport z Kelly\'s Greenbike Tour

Fotoreport z Kelly's Greenbike Tour

28.08.2010 2 612 2 0

Ivana Palečková nafotila vyše 200 vydarených kúskov na sobotnom Greenbike Tour pri Bratislave.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 947)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 766)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 653)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 197)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 495)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 130)