Najnovšie články z kategórie Kona

Od miniendura cez XC raketu až po trailbike - metamorfózy jedného biku

Ak nerátam nespočetné množstvo krátkych „bokoviek", je to už ôsmy rok, čo to ťaháme spolu. Reč nie je o mojej manželke, ale pochopiteľne o mojom biku.
Video: KONA PROCESS 111 - pokus o univerzálny bike na trail aj maratón

Ako som hľadal a postupne aj “ladil” komponenty, s cieľom nájsť to pravé pre môj štýl jazdenia...
Biky fóristov: Bimjeam vs. Kona Process 111 –  jeden bike na všetko

Biky fóristov: Bimjeam vs. Kona Process 111 – jeden bike na všetko

Túžba po novom bicykli je u cyklistu, ako iste poznáte, nekonečný kolobeh a táto diagnóza sa nevyhla ani mne. Po sezóne a pol slintania a laborovania nad novými celoodpruženými rámami zvíťazilo srdce nad rozumom a stal som sa hrdým majiteľom staršej generácie celoodpruženého „light enduro“ trailbiku - Kona Process 111. Tu sa však moja cesta za ideálnym „one for all“ bikom ani zďaleka neskončila a dlhoplánovaným výsledkom je bicykel, ktorý má len málo spoločného s orginálom a na tvári nejdeného bikera vystrúha nechápavý pohľad. Prečo je tomu tak a čo ma viedlo k takejto radikálnej zmene osadenia, sa vám pokúsim ozrejmiť v nasledujúcich odstavcoch.
Kona Carbon Operator 2014

Karbónová novinka na rok 2014 dostáva v promo videu presne to čo si zaslúži, úžasné prostredie je už iba malý bonus
Nové bicykle Kona za cenu jazdených PR článok

Nové bicykle Kona za cenu jazdených

Kto má záujem nakupovať supervýhodne, pozor! Spoločnosť KaktusBike ponúka viac ako 200 rôznych možností (model / veľkosť / farba) Downhill, Freeride, Enduro, Dirt/4X/Street, All Mountain, XC full, MTB, aj 29", aj Trekking, žiletky a detských bicyklov s tučnými zľavami!