www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Kona' (4 články)

Video: KONA PROCESS 111 - pokus o univerzálny bike na trail aj maratón

06.12.2017 4 567 10 23

Ako som hľadal a postupne aj “ladil” komponenty, s cieľom nájsť to pravé pre môj štýl jazdenia...
Biky fóristov: Bimjeam vs. Kona Process 111 –  jeden bike na všetko

Biky fóristov: Bimjeam vs. Kona Process 111 – jeden bike na všetko

10.01.2017 7 526 33 50

Túžba po novom bicykli je u cyklistu, ako iste poznáte, nekonečný kolobeh a táto diagnóza sa nevyhla ani mne. Po sezóne a pol slintania a laborovania nad novými celoodpruženými rámami zvíťazilo srdce nad rozumom a stal som sa hrdým majiteľom staršej generácie celoodpruženého „light enduro“ trailbiku - Kona Process 111. Tu sa však moja cesta za ideálnym „one for all“ bikom ani zďaleka neskončila a dlhoplánovaným výsledkom je bicykel, ktorý má len málo spoločného s orginálom a na tvári nejdeného bikera vystrúha nechápavý pohľad. Prečo je tomu tak a čo ma viedlo k takejto radikálnej zmene osadenia, sa vám pokúsim ozrejmiť v nasledujúcich odstavcoch.
Kona Carbon Operator 2014

17.04.2013 1 972 1 0

Karbónová novinka na rok 2014 dostáva v promo videu presne to čo si zaslúži, úžasné prostredie je už iba malý bonus
Nové bicykle Kona za cenu jazdených

PR 23.12.2011 6 195 0

Kto má záujem nakupovať supervýhodne, pozor! Spoločnosť KaktusBike ponúka viac ako 200 rôznych možností (model / veľkosť / farba) Downhill, Freeride, Enduro, Dirt/4X/Street, All Mountain, XC full, MTB, aj 29", aj Trekking, žiletky a detských bicyklov s tučnými zľavami!

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 279)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 801)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 541)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 383)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 218)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 325)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 157)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 073)