Najnovšie články z kategórie Malino Brdo

Malý sprievodca okolím Veľkej Fatry - hrebene, traily a šotolinky

Nechajte sa inšpirovať krásnym a rozmanitým jazdením – či už chcete brázdiť trail, hrebeňové úseky, alebo sa dostať v prvom rade na pekne vysoký kopec. Máme jedno nové video a niekoľko ďalších tipov.
Tip na výlet: Hrebeňom Veľkej Fatry a okolo Sidorova – na bicykli v národnom parku

So začínajúcou jarou nastáva čas, keď väčšina z nás začína behať prstom po mape a plánovať cyklovýlety do nových lokalít.
Video: Medveď na otváračke bikeparku Malinô Brdo

Otváračka, na ktorú prišli úplne všetci...
Finálové 6. kolo - Slovenský pohár v downhille 2016, tréningový deň

Malinô Brdo pri Ružomberku hostilo záverečné 6. kolo Slovenského pohára v zjazde horských cyklistov. Prinášame video z tréningových jázd a predstavenia trati, na ktorú sa vydalo približne 100 bikerov a bikeriek. Najrýchlejším jazdcom sa stal Jozef Ondič (Kellys Factory) s časom 3:41,84 min.
Ďalší dôkaz, že aj u nás sa parádne jazdí – tentoraz na Maline

Každý si určite rád pozrie parádne videá z rôznych zahraničných bikeparkov a trochu si nad nimi zaslintá. Ale pritom výborne sa dá pojazdiť aj u nás. Dôkazom toho je nasledujúce video s bikermi veľmi obľúbenej lokality Malinô Brdo, ktorá leží len kúsok od Ružomberka. Na výber je dokopy 10 upravených trailov v rôznej náročnosti a na svoje si prídu menej skúsení a tiež aj tí, ktorí už to majú poriadne v „rukách“. Samozrejme, na vrchol vás dopraví lanovka, takže sa netreba obávať, ak vás šliapanie do kopca príliš neberie.
Pozvánka: Malinô Brdo Enduro Race 2015

O dva týždne cez víkend v dňoch 3.-4.10 sa uskutoční enduro pretek v Rock Machine Bikeparku - Malinô Brdo (Ružomberok). Celá trasa bude s tromi rýchlostnými skúškami (RS), jedným výšlapom a celkovou dĺžkou 26km (RS celkovo 11,9km). Viac podrobností prinášame v propozíciách.
Fotogaléria: 4. kolo SpDH + Majstrovstvá SR v downhille - Rock Machine Bikepark Malinô Brdo

Cez víkend v dňoch 18-19.7 2015 sa v Rock Machine Bikepark - Malinô Brdo uskutočnilo 4. kolo SpDH a vďaka fotografovi Alexovi Uhrínovi môžeme priniesť fotogalériu priamo z trate aj zázemia samotnej akcie.
Lovci medveďov v Bikeparku Malinô Brdo

Cez deň skvelé jazdenie, večer zábava a čakanie na medveďa pri chatke, v ktorej bývate. Komu sa nechce pozerať celé video, pozrite si aspoň medveďa od 4. minúty a následné pátranie Ružového pantera po medvedích stopách :).
Jediná šanca v bikeparku Malinô Brdo

Paldo sa vrátil zo Sydney a ja žijem v Londýne. Takže keď sme sa konečne stretli v júli, vedeli sme, že to bude naša "Jediná šanca", aby sme mohli spraviť toto video. A kto iný by to mohol byť vo videu, ak nie náš lokál, ktorý sa snaží posúvať svoje jazdenie celý rok. Jakub Béreš. Veľká vďaka mu patrí nie len za trpezlivosť pri natáčaní, ale aj za to dllllhé čakanie počas takmer nekončiacej post produkcie.
Rider: Jakub Béreš
Location: Rock Machine BIKEPARK Malinô Brdo
Music: The Neighbourhood - Afriad
Reportáž: XC race Malinô Brdo a Čutkovský šlak

Počas minulého víkendu sa pri Ružomberku uskutočnil Bike Fest Malinô Brdo a MTB časovka Čutkovský šlak. Aké boli tieto akcie pohľadom Radovana Bíroša, si môžete pozrieť v nasledujúcej reportáži.
Výhercovia štartovného na Bike fest XC race Malinô Brdo

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Pozvánka: Bike fest Malinô Brdo XC maratón

Dňa 29.6 sa uskutoční Bike fest Malinô Brdo XC maratón. MTBiker prináša aj súťaž o 2x štartovné, ktorá trvá do 22.6. 2014.