Najnovšie články z kategórie Pravenec

Slovenský pohár v Pravenci pod taktovkou Čechov

Víťazmi hlavných kategórií druhého kola Slovenského pohára v horskej cyklistike v disciplíne cross country sa na technicky náročných tratiach v okolí Pravenca stali českí jazdci Václav Strnad a Lucie Veselá. V dramatickej súťaži mužov sa rozhodovalo až v záverečnom kole.
2. kolo Slovenského pohára MTB XC 2006

Už o necelých 5 dní sa v Pravenci pôjde 2.kolo Slovenského pohára v XC. Tu sú propozície
Bikerská májová sobota v Pravenci

V sobotu, 20.5.2006, sa v Pravenci uskutočnia hneď 2 akcie bikerského charakteru. Pôjde sa 3. kolo 1. XC MTB ligy (MYPA séria) a zároveň aj MTB maratón na 93.9 km, resp. presnú polovičku z tejto kilometráže. Tu nájdete propozície oboch akcií + kalendár MYPA série.
Pravenec MTB Tour 2005 - kompletné info

Na začiatku júla, konkrétne 2.7.2005 sa pôjde Pravenec MTB Tour 2005, čo jest MTB maratón na 93.9 km, prípadne na polovicu tejto dĺžky. Minulý rok bola atmosféra výborná, tento rok to bude dúfam ešte lepšie, aj vďaka vašej účasti...
1.liga MTB XC 2005

3.7.2005 v Pravenci, 6.kolo 1.ligy MTB XC 2005, propozície vnútri...
Pravenec MTB Tour 2004 - reportáž

Môj druhý tohtoročný maratón sa konal 4.7. v Pravenci. Zdalo by sa, že máločo môže pokaziť trať po suchom týždni, ale sobotné lejaky opäť zabezpečili blatový maratón. Už sme si ale zvykli, počasie neovplyvníš. Maratón to bol pekný, zajazdil som si, pofotil, čo to vyhral a teraz aj píšem reportáž s dvadsiatkou fotiek...