Najnovšie články z kategórie Pravenec

Pravenecké serpentíny 2012 - Fotoreport

V nedeľu 1. apríla 2012 otvárali MTB sezónu na Slovensku XCO preteky Pravenecké serpentíny. Počasie si robilo na severe Slovenska doslova žarty, keď na mnohých miestach nasnežilo, avšak v Pravenci bolo takmer celý deň slnečno a samotný okruh, až na malé výnimky, neuveriteľne suchý. Keďže som mal práve cestu okolo, urobil som pre vás pár záberov.
Pravenecké serpentíny MTB XCO

1. kolo Hornonitrianskej MTB Tour 2012 je prvou akciou tejto sezóny (po Prvom Zimnom maratóne) v našom kalendári. Tieto XC preteky sa pôjdu 1.4. v Pravenci a tu sú propozície.
V Pravenci víťazne M. Barényi a Dósová

Víťazmi hlavných kategórií v nedeľňajších pretekoch 2. kola Slovenského pohára a 3. kola Stredoeurópskeho pohára v cross country horských cyklistov sa v Pravenci stali Milan Barényi a Maďarka Eszter Dósová.
MSR XCM Pravenec

V sobotu 14. mája sa uskutočnili v Pravenci otvorené majstrovstvá SR v MTB maratóne. Organizačné skúsenosti chalanov z cyklistického klubu v Pravenci, po týždni opäť ideálne bajkerské počasie a kompletná slovenská maratónska špička v podobe Milana Barényiho, Michla Lamiho, Rada Bíroša a účasť českého borca Karla Hartla boli zárukou kvalitného podujatia. Organizátori si pre štartujúcich pripravili trať dlhú 87 kilometrov so zaujímavou XC pasážou, ktorá preverila technické schopnosti všetkých bajkerov.
MSR v XCM Pravenec

Fotogalériu z Majstrovstiev Slovenska v Maratóne v Pravenci z 25.9.2010 vám prináša Root.
Hornonitrianska ALPINA MTB Tour Pravenec

Len niečo cez dva týždne stačili na to, aby počasie prekonalo storočný rekord v májovom úhrne zrážok. Mokrá trať bola v Juri, vo Vlkanovej a prehánky boli takmer celý týždeň pred dnešným pretekom. A to najhoršie hlásia na dnes a zajtra. Zrejme to bol hlavný dôvod, že sa prihlásilo iba 153 pretekárov.
Hornonitrianska Alpina MTB Tour

Hornonitrianska ALPINA MTB Tour Pravenec 15.5.2010 – MTB maratón: 1. kolo Slovenský pohár a 3. kolo CMS .
Majstrovstvá Slovenska v MTB Maratóne 26.9.2009

MSR MX 09 sa tentorok konajú na Skalke 1200 nm, pri Kremnici 26.9.2009 na ktoré srdečne pozývame všetkých priaznivcov horskej cyklistiky.
Dvojitý víkend v Pravenci

Na nedávnych Majstrovstvách Slovenska v XC v Seredi Roman Barényi srdečne pozýval všetkých na Hornonitriansku MTB Tour – MTB. Keďže to mám niečo vyše hodinky cesty z domu, uprednostnil som tento pretek pre maratónom v Stupave a videl som v tom dobrú prípravu na nedeľňajší slovenský pohár v XC. K výberu mal človek dve trate o dĺžke 22km a 44km - zvolil som tú dlhšiu, keď už som tu...
Hornonitrianska MTB Tour Pravenec

Víkend 25 - 26.7 bude v okolí Pravenca patriť bikerom. V sobotu sa pôjde MTB maratón na 22 a 44 km trate a v nedeľu sa na XC okruhy vydajú pretekári v rámci 4.kola Slovenského Pohára XC.
FELT ENERVIT SLOVAKTUAL MTB Maratón

Pravenec 1. 6. 2008

SLOVENSKÝ POHÁR MTB CYKLOMARATÓN 2. KOLO

FELT ENERVIT SLOVAKTUAL MTB Maratón sa teší na vašu účasť!
SLOVAKTUAL MTB MARATÓN - SCOTT

Propozície na SLOVAKTUAL MTB MARATÓN - SCOTT, ktorý sa pôjde 20.5 v nedeľu z Pravenca, časť Kolónia. Odštartuje sa na trate o dĺžke 40 a 80 km, ktoré tradične preveria kondičku a techniku všetkých zúčasnených.