Najnovšie články z kategórie Predstavenia bicyklov a výbavy

Video: Kellys Gate 90 - univerzálny spoločník

Hardtail je bicykel, na ktorom začínal takmer každý biker, a tie dnešné ponúkajú veľmi zaujímavý mix vlastností za slušné peniaze.
Oblečenie na jar - funkčné a komfortné v jednom PR článok

Oblečenie na jar - funkčné a komfortné v jednom

Jar nám už pomaly klope na dvere a spolu s ňou aj oteplenie. Preto sa oplatí šatník doplniť o niekoľko kúskov.
Predstavenie: Giant Revolt X - gravel do každého terénu

Model Revolt bol predstavený ani nie pred dvomi rokmi a už tu máme nový Revolt s prívlastkom X. Nie je však Revolt ako Revolt a tušíte správne, že „X” značí niečo extra.
AM a Trail modely pre epické výjazdy PR článok

AM a Trail modely pre epické výjazdy

Pre adrenalínovú jazdu na traile netreba veľakrát „nabúchaný“ stroj, najmä zo začiatku dobre poslúži aj dostupnejší model. Niekoľko takých si ukážeme.
Mondraker - španielske novinky do novej sezóny PR článok

Mondraker - španielske novinky do novej sezóny

Mondraker má v novej sezóne veľké ambície na vrcholovej úrovni, no nezabúda ani na súťaživých nadšencov, trailových či víkendových jazdcov. Pozrite si spolu s nami novinky z horúceho Alicante.
Enduro a trail výbava - bezpečnosť so štýlom PR článok

Enduro a trail výbava - bezpečnosť so štýlom

Rozmach horskej cyklistiky prezrádzajú okrem nových lokalít na jazdenie aj špecifické produkty a výbava. Čo sa vám môže hodiť, ak sa chcete venovať enduru a jazde na trailoch?
Univerzálna výbava pre rôzne aktivity PR článok

Univerzálna výbava pre rôzne aktivity

Zmeniť občas pohyb alebo aktivitu nie je na škodu. Kupovať ale na všetko zvlášť výbavu by bolo finančne náročné, preto máme radi univerzálnosť. Čo sa môže hodiť nielen cyklistom?
Gravel - do novej sezóny na novom bicykli PR článok

Gravel - do novej sezóny na novom bicykli

Cestami aj necestami, vyvetrať sa, aj si zapretekať, či zažiť dobrodružstvo. Ak zvažujete kúpu nového gravelu, inšpirujte sa našou ponukou.
Náradie na servis vždy poruke PR článok

Náradie na servis vždy poruke

Poznáme to každý – v strede lesa či cesty sa pritrafí defekt, roztrhne sa reťaz, musíme dotiahnuť uvoľnenú skrutku. Preto sa oplatí nosiť so sebou základné náradie.
Plášte na váš bicykel - pre tú správnu stopu PR článok

Plášte na váš bicykel - pre tú správnu stopu

Plášte na bicykli ovplyvňujú pocit z jazdy viac, než by sa dalo na prvý pohľad čakať – či už valivým odporom, „zakusnutím“ sa do podkladu alebo pohodlím. Preto správna voľba dokáže posunúť bicykel na iný level.
Unboxing: Giant Reign 29 2022 - pre to najdivokejšie enduro

Vystúpajte s ľahkosťou na štart „rýchlostnej skúšky“ enduro pretekov a potom to plnou rýchlosťou pustite dolu. Reign sa nezľakne ani toho najdrsnejšieho terénu a prekážok.
Hardtaily okolo 1 000 € - dostupné modely pre každého PR článok

Hardtaily okolo 1 000 € - dostupné modely pre každého

Či už s cyklistikou ešte len začínaš, alebo sa pomaly posúvaš vpred, hardtaily v cenovej ponuke okolo 1 000 € mnohokrát ponúknu veľmi dobrý pomer ceny a výbavy.