Najnovšie články z kategórie Slovensko

GERLACHING – my sme to dali na Dulickom kopci

„Kamaráti ma ukecali na zábavičku“. Takto opísal Gerlaching Falko a ja sa s týmto opisom plne stotožňujem. To je princíp Gerlachingu – zábava, sloboda jazdy, more potu a endorfíny.
Tip na výlet: BA - TT nočná MTB jazda

Ako dopadol nápad predĺžiť si inak kratšie nočné výjazdy na horákoch na obľúbenej trase Bratislava - Trnava?
Veľká cesta na pivo so zelenými Libertami - iba s jedným prevodom

Po ceste na Ukrajinu sme si povedali, že si musíme dať pauzu, Boris začínal po škole v novej práci, Martin končil vysokú školu a ostatní mali rôzne iné radosti. Koncom roka 2019 sme sa stretli, že vymyslíme na leto 2020 nejakú ďalšiu parádnu šialenosť.
Pozvánka: Kráľovský MTB Maratón sa stane dejiskom Majstrovstiev Slovenska

Počas tretej augustovej soboty sa v okolí Spišského hradu bude opäť bojovať o cenné kovy – tentoraz aj s príchuťou „trikolóry“, keďže dlhá trať maratónu bude pre rok 2020 aj oficiálnymi Majstrovstvami Slovenska v MTB maratóne.
Tip na výlet: S cyklovozíkom v okolí Trenčína - užili sme si to celá rodina

Bezpečne a bezproblémovo vyjsť na cesty s cyklovozíkom nie je na Slovensku jednoduché.
Tip na výlet: Zo západu Čiech do Bratislavy na tandeme

Minulý rok sme sa rozhodli naplánovať si dlhší cyklovýlet, ktorý by preveril naše schopnosti plánovania, balenia sa a pomohol nám odhaliť, čo zvládnu naše telá a hlavy.
Pozvánka: Príďte si vychutnať svetové výkony na 18. ročníku Erdinger Slovakman 2020

Počas prvej augustovej soboty sa v Piešťanoch v jeden deň odohrajú tak Majstrovstvá Slovenskej, ako aj Českej republiky v dlhom triatlone spolu s Czechmantour 2020 - navyše s medzinárodnou účasťou elitných pretekárov a neopakovateľnou atmosférou.
Pozvánka: ŠKODA HORAL MTB Maratón - legenda už po 21. raz

Nezabudnuteľná atmosféra, podmanivé horské terény a v neposlednom rade aj poriadna dávka kilometrov - to je ŠKODA HORAL MTB Maratón, ktorý sa bude konať už 8. augusta 2020 vo Svite.
Tip na výlet: K brehom Moravy - ropa, chlpaté slony a nielen to

Nedávno sme si dali ďalší cyklovýlet k povodiu Moravy a tentokrát si to decká užili na bunkroch, ropných kladivách, bobrích hrádzach a piesku v lodenici na Morave.
Všetci na bajk - poďte spoznávať Slovensko na bicykli PR článok

Všetci na bajk - poďte spoznávať Slovensko na bicykli

Tohtoročná cyklosezóna je v plnom prúde a cyklisti sa môžu tešiť na ďalší ročník súťaže Všetci na bajk.
Tip na výlet: Okolo Snežnice a k tomu pivo zadarmo

Zaujímavým miestom na bicyklovanie v blízkosti Žiliny je aj prostredie Kysuckej vrchoviny. Je to práve tá lokalita, kde sa udomácnil čoraz obľúbenejší Snežnický maratón.
Baťovianska galuska 2020 - aká bude a nielen o nej

Predstavujem si, že sedíme niekde na slnečnom námestí v Partizánskom, alebo niekde na trase Galusky 2020, ja si dávam druhú či tretiu kávu (predstavujem si, že je ozaj dobrá) a Julko pivko, malé, druhé (predstavuje si, že je ozaj dobré a orosené).