Najnovšie články z kategórie Technika

Bike Brno očami Jubeho 1/2

Jube nám do redakcie (už viacero rokov) posiela fotografie z Bike Brna. Tak ako každý rok, aj tento rok stoja za to. V prvej časti nájdete lahôdky od značiek Author, Orbea, Pinarello, Specialized, Scott, Haibike, Ghost, Prodolli a rôzne čínske a svetové novinky.
BIKE BRNO 2009 v detailoch 3/3

Záverečná časť fotogalérie z Bike Brna 2009. Na svoje si prídu priaznivci značiek KTM, Yeti, Orbea, Rocky Mountain, Author, Specialized, Mavic, Haibike, Ghost, Lightweight, Scott a ďalších
BIKE BRNO 2009 v detailoch 2/3

Druhá časť fotogalérie z Bike Brna 2009. Uvidíte Cannondale, Felt, De Rosa, Pell's, Ridley, Willier, Superior, Sintesi, KTM a ďalšie
BIKE BRNO 2009 v detailoch 1/3

Cyklistický veľtrh konaný už tradične v rámci Sportlife Brno sa tento rok po prvý krát prezentoval pod vlastnou značkou Bike Brno. Určite si to vzhľadom na objem vystavovateľov v pomere ku ostatným športovým odvetviam zastúpeným v rámci tejto akcie zaslúžil. Prvých 80 fotiek
Prezentácia Slovkolexu 2010

V utorok sme sa boli pozrieť v Klobušiciach pri Ilave na prezentáciu noviniek pre rok 2010 od značiek, ktoré dováža Slovkolex na Slovensko. Prinášame fotky a stručné technické pokecy o nových bikoch CUBE už v reálnych farbách, nových rámoch Ellsworth, vidliciach a tlmičoch FOX, kolesách Remerx, pedáloch Look a kope ďalších vecí…
Biky CUBE 2010 + cenník

Do redakcie sa nám dostali fotky bikov CUBE pre rok 2010 a k nim pripojený aj slovenský cenník. Nech sa páči...
CUBE Press Camp 2010

V júni prišiel Martin Šatka zo Slovkolexu s pozvánkou na Cube Press Camp – prezentáciu noviniek bikov CUBE pre ďalšiu sezónu. Keďže sa Press Camp odohrával v Zillertáskom údolí v Tirolských Alpách, neváhal som ani minútu… Nájdete tu predstavenie noviniek CUBE a FOX pre rok 2010
Test Ghostu SE 9000

Značka Ghost sa na stránkach Mtbiker.sk predstavila v samostatnom článku pred pár týždňami. Mne sa dostal do rúk model SE 9000, na ktorom som si pojazdil takmer 300 km, čo je už, myslím, dostatočné množstvo na posúdenie vlastností bicykla. Mal som možnosť pojazdiť si v rôznych druhoch počasia, na rôznych povrchoch, takže nebol problém vytvoriť si naň názor. A treba povedať, že v priebehu testu sa poriadne menil.
GHOST 2009: nemecká precíznosť

Nemecká značka Ghost je na svetovom trhu už pätnásť rokov. S Českou republikou ju spája spolupráca v podobe montáže bicyklov v Chebe od roku 1994. Tu bolo zaisťované tiež české a slovenské zastúpenie. Ale vzhľadom k jeho malej aktivite sa Ghost do širšieho povedomia dostáva až v poslednej dobe súčasne s novým generálnym dovozcom do ČR a na Slovensko.
Garmin EDGE 705 HR - diel prvý

Viacerí z vás si určite spomenú na etapu života kedy sa menili z malého chlapca na nebojácneho mládenca. S touto etapou boli neodmysliteľne spojené dobrodružné výpravy , či už inšpirované knihami J. Foglara alebo organizované skautskými oddielmi. Jednou zo súčastí výzbroje mladého dobrodruha bola tzv. KPZ – krabička poslednej záchrany, ktorá mala definovaný obsah určený na prežitie krušných chvíľ
Test bielizne Craft Pro Cool

Známy výrobca športového oblečenia, švédska firma Craft, ohlásil začiatkom jari uvedenie inovovanej verzie svojej letnej rady bielizne Pro Cool. Redakcia MTBiker.sk sa dohodla so slovenským distribútorom Craftu, firmou Vavrys SK, na možnosti nechať túto novú bielizeň otestovať potenciálnym užívateľom – vylosovaným z rád návštevníkov MTBiker.sk. Reklamné materiály Craftu hovorili o bielizni v superlatívoch, boli sme preto zvedaví, aká bude realita.
CicloSport - HAC 5 digital – časť 7.

Tak a prepracoval som sa priatelia ku poslednému, dúfajme že i tak zaujímavému pokračovaniu písania o HAC5. Na túto časť som si ponechal ako je to aplikáciami dodávanými ku HAC5, ako zobrazujú nahraté dáta, plus krátke uvedenie do analýzy a štatistiky nameraných údajov.