Články v kategórii 'Technika' (205 - 216 z 294 článkov)

CUBE Press Camp 2010

17.08.2009 2 166 3 0

V júni prišiel Martin Šatka zo Slovkolexu s pozvánkou na Cube Press Camp – prezentáciu noviniek bikov CUBE pre ďalšiu sezónu. Keďže sa Press Camp odohrával v Zillertáskom údolí v Tirolských Alpách, neváhal som ani minútu… Nájdete tu predstavenie noviniek CUBE a FOX pre rok 2010
Test Ghostu SE 9000

05.05.2009 1 518 0

Značka Ghost sa na stránkach Mtbiker.sk predstavila v samostatnom článku pred pár týždňami. Mne sa dostal do rúk model SE 9000, na ktorom som si pojazdil takmer 300 km, čo je už, myslím, dostatočné množstvo na posúdenie vlastností bicykla. Mal som možnosť pojazdiť si v rôznych druhoch počasia, na rôznych povrchoch, takže nebol problém vytvoriť si naň názor. A treba povedať, že v priebehu testu sa poriadne menil.
GHOST 2009: nemecká precíznosť

04.03.2009 11 696 0

Nemecká značka Ghost je na svetovom trhu už pätnásť rokov. S Českou republikou ju spája spolupráca v podobe montáže bicyklov v Chebe od roku 1994. Tu bolo zaisťované tiež české a slovenské zastúpenie. Ale vzhľadom k jeho malej aktivite sa Ghost do širšieho povedomia dostáva až v poslednej dobe súčasne s novým generálnym dovozcom do ČR a na Slovensko.
Garmin EDGE 705 HR - diel prvý

10.07.2008 1 360 7 0

Viacerí z vás si určite spomenú na etapu života kedy sa menili z malého chlapca na nebojácneho mládenca. S touto etapou boli neodmysliteľne spojené dobrodružné výpravy , či už inšpirované knihami J. Foglara alebo organizované skautskými oddielmi. Jednou zo súčastí výzbroje mladého dobrodruha bola tzv. KPZ – krabička poslednej záchrany, ktorá mala definovaný obsah určený na prežitie krušných chvíľ
Test bielizne Craft Pro Cool

27.06.2008 2 894 2 0

Známy výrobca športového oblečenia, švédska firma Craft, ohlásil začiatkom jari uvedenie inovovanej verzie svojej letnej rady bielizne Pro Cool. Redakcia MTBiker.sk sa dohodla so slovenským distribútorom Craftu, firmou Vavrys SK, na možnosti nechať túto novú bielizeň otestovať potenciálnym užívateľom – vylosovaným z rád návštevníkov MTBiker.sk. Reklamné materiály Craftu hovorili o bielizni v superlatívoch, boli sme preto zvedaví, aká bude realita.
CicloSport - HAC 5 digital – časť 7.

02.06.2008 1 523 1 0

Tak a prepracoval som sa priatelia ku poslednému, dúfajme že i tak zaujímavému pokračovaniu písania o HAC5. Na túto časť som si ponechal ako je to aplikáciami dodávanými ku HAC5, ako zobrazujú nahraté dáta, plus krátke uvedenie do analýzy a štatistiky nameraných údajov.
Nový CRAFT Pro Cool pre ešte príjemnejší pocit pri športovaní

28.05.2008 4 201 0

CRAFT vylepšil svoju obľúbenú funkčnú bielizeň na leto. Nový Pro Cool je vyrobený z ešte účinnejšieho, elastickejšieho a ľahšieho materiálu, vlákna sú obohatené naviac o ochranu proti pachom. Nová kolekcia je v ponuke taktiež v nových farbách – lososovej, svetlo modrej a svetlo zelenej. Pribudli i nové modely ako napr. boxerky s cyklistickou vložkou.
CicloSport - HAC 5 digital – časť 6.

23.05.2008 1 800 1 0

Okrem spústy meraných údajov a ich zapamätávania nám HAC5 ponúka možnosť prenosu dát do počítača a priznajme si, že to je jedna z vlastností, ktoré ho robia takým zaujímavým. Sú aj iní výrobcovia ponúkajúci podobné schopnosti, ale zatiaľ stále je to skôr rarita ako samozrejmosť.
Nové Garminy: Edge 605 a Edge 705

19.05.2008 1 326 0

Spoločnosť Garmin predstavuje Edge 605 a Edge 705 – inovované prístroje z obľúbenej ponuky integrovaných osobných tréningových systémov pre cyklistov a ich aktivity.
CicloSport - HAC 5 digital – časť 5.

16.05.2008 970 0

Takže sa teraz vrátim ku popisu reálneho použitia HAC5. Naposledy sme sa venovali zobrazeniu veličiny „Power” a vôbec tomu ako je to s veličinami počítanými versus meranými.
CicloSport - HAC 5 digital – časť 4.

06.05.2008 1 363 0

Takže sa vraciam ku popisu a organizácii menu, čo som nakúsol v tretej časti, teraz už len dokončenie načatého a potom už konečne k zážitkom z jazdy, lebo to je to čo nakoniec najviac rozhodne o finálnej známke.
Funkčné prádlo pri športe v teplom počasí

06.05.2008 1 499 1 0

O výhodách funkčného prádla sa na vlastnej koži presvedčil snáď každý, kto sa aspoň trochu venuje nejakému športu či aktívnemu pohybu. Doba, keď športovci a turisti nosili na sebe studené, spotené, bavlnené tričká, už je dnes minulosťou. Komfort suchého a teplého „termoprádla“ oceňujú športovci predovšetkým v zime, svoj význam ale nájde funkčné prádlo aj v letnom období.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 891)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 730)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 624)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 179)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 407)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 104)
  10. Novinka: Canyon predstavil ešte ľahší model Exceed (4 966)