Najnovšie články z kategórie Trnava

Haring obhájil titul majstra Slovenska v cyklokrose

Cyklokrosár Martin Haring z CK Banská Bystrica obhájil titul majstra Slovenska v cyklokrose v kategórii Elite. Na šampionáte v Trnave potvrdil úlohu favorita pretekov na 60 minút a napokon triumfoval s náskokom 1:20 min pred Ondrejom Glajzom, ktorý sa stal šampiónom do 23 rokov. Medzi ženami patrí titul skúsenej Janke Keseg Števkovej. Národný šampionát bol zároveň aj záverečným 15. kolom Slovenského pohára, v ktorom najviac bodov v jednotlivých pretekoch nazbieral Glajza.
Cykloturistická jazda Trnava - Rysy 2014

Ani na Tour de France nieto dlhšej etapy. Pravda, tam sa šliape bez prestávky, tu s pauzami na obed a kladenie vencov a nie je dôležité poradie. Aj tak je cyklojazda Trnava – Rysy unikátom. Presne 8.augusta tomu bolo štyridsať rokov, čo sa zrodila táto výnimočná akcia.
Non - stop cyklojazda Trnava - Rysy

Non – stop cyklojazda má už dlhú tradíciu. Prvýkrát som sa zúčastnil tohto podujatia v roku 2004 a celkom sa mi to páčilo. Preto som vyspovedal pána Mariána Rozložníka, nech prezradí o tejto akcii viac.