Najnovšie články z kategórie Usa

Tretia etapa Okolo Utahu pre Matthewsa

Austrálčan Michael Matthews z tímu Rabobank vyhral 3. etapu cyklistických pretekov Okolo Utahu z Ogdenu do Salt Lake City, keď v záverečnom špurte asi 60-člennej skupiny finišoval pred jazdcami BMC Racing Michaelom Schärom zo Švajčiarska a Američanom Brentom Bookwalterom. Väčšinu etapy odtiahlo na čele päť cyklistov v úniku, ale na poslednom stúpaní ich hlavné pole dostihlo a rozhodoval špurt.
Velitsovci sa po časovke tímov na Okolo Utahu prepadli

Víťazstvo tímu Garmin - Sharp v stredajšej časovke družstiev - 2. etape cyklistických pretekov Okolo Utahu - vynieslo na čelo priebežného poradia jednotlivcov domáceho jazdca Cristiana Vande Veldeho. Trať merala 21,7 km a jednotlivé tímy bojovali s časom netradične na motoristickom okruhu Miller Motorsports Park neďaleko Salt Lake City. Pred štvrtkovou 3. etapou sú na prvých štyroch miestach cyklisti Garminu, druhá priečka patrí Thomasovi Danielsonovi, tretia Davidovi Zabriskiemu.

Velitsovci na úvod Okolo Utahu v šiestej desiatke

Slovenskí cyklistickí súrodenci Martin a Peter Velitsovci v službách tímu Omega Pharma-Quickstep obsadili v prvej etape pretekov Okolo Utahu v USA 55., resp. 56. miesto. Do cieľa v Ogdene, kde malo podujatie aj štart, prišli viac ako štyri a pol minúty po víťaznom Austrálčanovi Rorym Sutherlandovi, ktorý sa ujal vedenia v celkovom poradí.
Na SP do Los Angeles pätica Slovákov

Po pár rokoch nebude mať Slovensko na pretekoch Svetového pohára v dráhovej cyklistike v zámorí iba symbolické zastúpenie. Počas nasledujúceho víkendu (19. - 21. januára) sa na treťom podujatí v Los Angeles predstaví pätica Slovákov - stíhači Jozef Žabka a Martin Liška a šprintéri Jaroslav Jeřábek, Peter Bazálik a Matej Slivovský.