Video: Proteíny a ich význam pre cyklistu

9 komentárov

Imroman 11.10.2018   Vybava Youtube Kompava Regeneracia Horska Cyklistika Video Cestna Cyklistika Vyziva Trening

Na čo nám slúžia proteíny a ako ich využiť efektívne vo svoj prospech?

 



Veľa športovcov a najmä tých vytrvalostných (kam patria aj cyklisti) stále podceňuje význam proteínov. Berie ich ako niečo zbytočné, čo patrí skôr silovým športovcom a kulturistom. No práve ich nedostatok môže byť príčinou slabej regenerácie a z toho plynúceho malého pokroku, únavy, či dokonca slabej imunity.

Video vzniklo na základe spolupráce so značkou Kompava. Jej aktuálnu ponuku nájdete na tomto odkaze.

Páči sa ti toto video?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné videá

Komentáre

blavatraffic 11.10.2018 (16:37)

Tieto moderné prášky sú asi fajn, no ja radšej užívam rokmi osvedčené domáce receptúry....
https://www.youtube.com/watch?v=SqlAP8Sit00

 
frantisek.stolar blavatraffic 11.10.2018 (20:03)

Amarouny to je zaklad uspechu

 
JUSLA 05.05.2019 (07:57)

a to si čítal,alebo máš aj skúsenosti.....
Základnou stav,látkou pre svalovú bunku je bielkovina.S tým asi súhlasíš.Ak cyklista,lebo o tých sa tu bavíme trénuje denne 2 a viac hod nastáva v tele spomínaný katabolizmus-čo je rozpad molekúl a vznik energie,ktorá keď sa nespotrebuje ukladá sa v tele vo forme tuku a to asi moc nie je dobré to uznáš.Aby si mohol plnohodnotne trénovať aj na druhý deň musiš telu dodať nielen to čo potrebuje,ale hlavne v správny čas.Preto trvám na bielkovine do 5min.Ty si daj aj raz za týžden ak to je po novom HOWK

 
martinzz 12.10.2018 (08:48)

Mozno by este stalo za zmienku rozdelenie proteinu na WPC, CFM a hydrolizovany. Pokial niekomu nerobi dobre jeden druh (nafukuje a pod) moze skusit iny.

 
GaliPet martinzz 12.10.2018 (11:23)

rovnako aj odkaz na ďalších dodávateľov, lebo výrobky od Kompavy nie každému sadnú. (zvracanie, hnačka, žalúdočné kŕče)

 
Jullo GaliPet 12.10.2018 (15:33)

za mna self omninutrition micro whey. jeden z najkvalitnejsich (ak nie naj) na slovenskom trhu

 
Imroman martinzz 13.10.2018 (09:20)

Ahoj....ano, to je v podstate dalsia "nadstavba" a pripadny namet na nieco dalsie

 
JUSLA 04.05.2019 (17:55)

Aminokyseliny sa delia na esenciálne a neesenciálne.(živoćíšneho a neživočíšneho povodu,niekomu mož vyhovovať tie,inému iné)Je to vlastne rozložená bielkovina na ,ktorú telo musí vydať energiu.Veľmi správne si povedal,že 1,5g na kg.( v priebehu dňa,nie naraz)Treba vśak povedať,že je veľmi doležité dodať telu bielkoviny do 5min od ukončenia tréningu,lebo telo si ukladá tuky do zásoby( je zmatené a nevie čo ho ďalej bude čakať)a tým,že dodáš telu bielkovinu mu dodáš energiu a tuky si neukladá,ale ich spotrebuje.Pred tréningom zas min.1hod.bielkoviny nejesť.

 
martinzz JUSLA 04.05.2019 (21:38)

S tymi bielkovinami do 5mins, su podla niektorych informacii uz zastarale. V podstate, ide o to dodat bielkoviny aby za zabranilo katabolizmu, ale v tele nic nefunguje, ze sa hned prepina z jedneho spalovania na druhe. Na druhu stranu po tazkom treningu je zaludok po treningu odkrveny a dodat protein, ktory treba rozlozit na aminokyseliny by znamenalo, ze by nestraveny presiel do criev kde by sposobil naduvanie

 
Pridaj komentár