Chata pri Zelenom plese - pod dohľadom najväčšej steny v Tatrách

thumb_up178thumb_down 61 komentárov

Imroman 20.12.2020 24 fotografií   Jazdenie Youtube Horska Cyklistika Tip Na Vylet Vysoke Tatry Vianoce Zima

Poďte s nami na netradičný vianočný výjazd, kde o zimnú atmosféru nebude núdza a kde sa cyklistika spája s históriou horolezectva v Tatrách.

Rozmýšľal som, ako vám v tejto dobe poďakovať za celý rok, celý náš tím a zároveň priniesť aj „ducha“ Vianoc. Ale nie formou klasickej „ďakovačky“ ako na Oscaroch, chcelo to niečo iné. Niečo v našom štýle a formou, ktorá nás baví. A potom si hovorím, že poďakujeme jednoducho formou obsahu a ukážeme vám opäť niečo z našej doslova dychberúcej prírody a hôr. Práve veľmi špecifický rok 2020, počas ktorého som nevytiahol po X rokoch päty zo Slovenska, bol jasný dôkaz, aké máme vlastne „šťastie“. Spojenie s Brnčalkou ma napadlo z jednoduchého dôvodu na poslednú chvíľu – ak nie je nikde inde sneh a mráz, tu ho rozhodne nájdeme . Navyše na biku som k tejto chate nikdy nešiel, aj keď mám na ňu množstvo spomienok. A zimu sme pod najväčšou stenou v Tatrách rozhodne našli...

Cyklistický paradox

Trasa k Brnčalke je jednou z mála vo Vysokých Tatrách, kam môžete oficiálne na biku. Ale zabudnite na nejakú pohodovú zvážničku, kde sa budete s prstom v nose „ťapkať“ nahor a pozerať na všetky strany. Samotné parametre veľkú hrôzu nevyvolávajú, veď na cca 7,8 km nastúpate 619 m, čo dáva priemer okolo 7,9 %. Celkový profil ale nie je veľmi rovnomerný, skresľuje ho rovinka a dokonca menší zjazd, no hlavne povrch, ktorý je doslova kráľovstvom kameňov všetkých tvarov a veľkostí. Takže treba neustále dopredu pozerať stopu, sústrediť sa a držať rýchlosť, ak teda nechcete ísť po vlastných. A to ma privádza k spomínanému paradoxu, ktorým je fakt, že táto cyklotrasa je ďaleko lepšia pre bike v zime ako v lete. Sneh „skľudní“ voľné kamene a vám ostanú už len tie veľké, prípadne aj žiadne, keď pripadne ešte viac a cesta sa vďaka turistom a lyžiarom pekne udupe.

Treba mať "čuch" a samozrejme aj šťastie na podmienky a potom máte z cesty snehovú diaľnicu. Veď aj KOM, ktorý tu má kamarát Stano alias sten-tntcrew, vznikol v januári. Inak práve Stano bol môj sprievodca v tipe na výlet cez Hrebeň Inovca.

Nezabudnite, že tu sa delíte o cestu s turistami, prípadne lyžiarmi a treba trochu vzájomného rešpektu, najmä ak je pekne, víkend alebo sviatok...cestou hore sa teda dívať pred seba a cestou nadol mať bike pod kontrolou.

Prvá jazda s hrotmi

Aj keď v zime jazdím už dlho, doteraz som si vždy vystačil s klasickými plášťami. Až minuloročný Cyklonárez III v ľadovom koryte ma presvedčil, že v tejto zimnej sezóne ich budem mať v zálohe. Tieto netradičné preteky pre koronu zrejme nebudú, ale som zvedavý, ako sa bike bude správať a koľko vlastne taký plášť znesie. Zatiaľ ho mám len na prednom kolese a Brnčalka bol aj prvý test, takže na dlhodobé dojmy sa ma zatiaľ nepýtajte. Celkom nezvyk bol najmä ten pocit na skalách, keďže tie boli v podstate navrchu suché, takže som nemal úplne istotu, či to bude držať, ako som zvyknutý. Na udupadnom snehu bola trakcia kolesa vážne skvelá a hlavne bol príjemný ten pocit, že ak tam bude aj nejaký ľad, nepôjdem k zemi. Každopádne podmienky v tento deň boli výborné aj pre klasické plášte, Adam hroty nemá a žiadny problém. Trebalo si len postrážiť asi 2 ľadové úseky, ktoré sme si omrkli cestou hore. Osobne ma zaujíma hlavne, ako pôjde aj na „normálnom“ povrchu, pretože za snehom sa takmer vždy treba trochu presunúť. Málokedy vyjdem z domu a fičím hneď po udupanom sniežiku...

Dva svety

Čo sa mi na výjazdoch, prípadne výletoch v horách vždy páči, je schopnosť, akou sa vie prostredie meniť. Niečo podobné sme sa snažili zachytiť aj našom nedávnom videu „Dokonalá hranica jesene a zimy“. A poriadny kontrast 2 svetov vás čaká aj tu. Najmä, ak máte krásny slnečný deň, pôsobia južné steny Belianskych Tatier upokojujúcim dojmom. Potom zmeníte smer a doslova vás zarazí mrazivý sever s dominantnou stenou Malého Kežmarského štítu v tvare pyramídy. Ak vás trochu zaujíma história (aj tá smutná) spojená s týmto štítom, kontrast je ešte väčší a mrazivejší.

Radosť zo všedného

Čo má spoločný príbeh a môj zážitok s Malým Kežmarákom, o ktorom hovorím vo videu, s Vianocami? Je to práve o maličkostiach a bežných veciach, ktoré máme na dosah a ktoré niekedy nevieme úplne oceniť, prípadne to chvíľu trvá. Ked sme tú severnú stenu liezli, bolo to moje prvé väčšie mixové lezenie, takže Vlado ťahal dĺžky a ja som ho istil. A keďže boli náročné podmienky, teda málo snehu a glazúra na skalách, aj v podstate ľahká cesta a jednotlivé dĺžky trvali strašne dlho. Vlado je dobrý lezec a ani na chvíľu ho nenapadlo dávať menej istení alebo žiadne len preto, že nestíhame. Na štande som stál neraz aj hodinu a pol, čo v praxi znamená, že hodinu a pol hypnotizujem 2 laná, ktoré sa ledva hýbu a čakám, kým sa bude chvíľu hýbať len jedno. To je signál, že môžem začať liezť, plus naťahujem aj uši, či nebudem počuť aj obľúbené „istím“. Keď už viem, že určite nestíhame doliezť za svetla a cez Baranie sedlo sa valí na nás front, chcem byť niekde úplne, úplne inde.

autor fotky: Vlado German

Z chaty, ktorá je skutočne blízko a pritom tak ďaleko (na fotke bodka vľavo) počuť, ako sa ľudia bavia a dal by som neviem čo, keby sedím niekde s kávičkou v kresle a užívam si teplúčko a „obyčajnú“ pohodu domova. A presne o takom pocite pohody sú podľa mňa Vianoce. Ozdoby, koláčiky, kapre, darčeky a všetky ďalšie veci by ju mali len umocňovať...nie naopak .

Točenie ako odmena

Pre nás s Adamom bol tento výlet a natáčanie zároveň aj malým darčekom pod stromček. Už keď sme vystúpili z auta a nabrali pár výškových metrov, vedeli sme, že sme v správnom čase na správnom mieste a môžeme sa tu „vyhrať“ do sýtosti. Žiadny vietor, výborné podmienky, nikde ani noha a hlavne panorámy hôr, na ktorých si „ujíždíme“. Alebo námraza na stromoch, pôtočiky a ďalšie drobné detaily dotvárajúce celok. Nemusíme počítať, kde a kedy sa stretneme, ja sa nemusím nikam naháňať a nečaká ma potom ešte X hodín na biku. Hore sme samozrejme podporili aj gastro, aj keď naše obľúbené parené buchty neboli v ponuke .

No a potom zjazd, ktorý už podľa mojich prejavov radosti ešte zdvihol hladinu endorfínov na extra vysokú hodnotu. Rovno dodám, že sme nikoho neohrozili, biky máme pod kontrolou a hlavne sme šli vtedy, keď tu takmer nikto nebol. Jeden z tých dní, ktoré si človek na dlho zapamätá...

Dnes to bol trochu menej tradičný mix zážitkov, no vďaka nim mám k tejto doline a chate taký „vzťah“. Hory vedia očariť, je úžasné sa v nich hýbať, ale vždy treba k nim pristupovať s rešpektom. A práve rešpekt je podľa mňa hlavný kľúč k tomu, ako môžu ľudia spolu vychádzať, najmä ak sa bavíme o spoločných trasách cyklistov a turistov. Ako to myslím? Na strane cyklistov to znamená spomaliť a neohroziť turistov, aby museli doslova skákať ako kamzíky nabok, na strane turistov zase schopnosť trochu predvídať, nechať voľnú stopu a nekráčať po celej šírke ako ovce. Rovnako mám pocit, že sa vytráca klasické pozdravenie, ktoré na hory podľa mňa vždy patrilo. Nemusím sa predsa tváriť ako "bubák" len preto, že idem na biku a vždy pozdravím a rovnako poďakujem, ak mi niekto cestu uvoľní, alebo dokonca povzbudí. A práve obyčajný rešpekt je podľa mňa kľuč k životu ako takému...

Rovnako verím, že sa nám podarilo priniesť trochu zimnej atmosféry a hlavne dobrej nálady k vám domov. Vianoce nebudú také, na aké sme zvyknutí ale nezabúdajte, že do prírody stále môžeme a rovnako si môžeme vychutnať pohodu a relax. Všetko zlé je na niečo dobré...čo mám na mysli? To si povieme na Štedrý deň .

vavco 20.12.2020 (21:14)

thumb_up34thumb_down

tak ako vzdy , aj toto som si precital ci pozrel s pocitom ze aj ked som bike len pred chvilou strcil do pivnice , najradsej by som ho vybral a vhupol do opisovaneho prostredia ... tento zvlastny rok covidu som tiez nevytiahol paty zo Slovenska ale natahal som najviac kilometrov ako za kazdy pred tymto ... mtbiker sa stal sucastou mojeho cyklo zivota a mozem povedat ze iba v tom dobrom , takze vdaka aj za tieto videa , komenty, postrehy , rady .... a na zaver , suhlasim s tvrdenim ze na horach , v lesoch , na lukach sa nejako vytratil stary dobry turisticky zvyk pozdravu , je to zvlastne , ale ako uz veteran pomaly pred dochodkom ja zdravim vacsinou ako prvy a dost casto sa stretavam s tupym pohladom dospelych , mladeze , ktorych sprevadzaju aj mensie ratolesti ktore nepozdravia ani nahodou ( cest vynimkam) ... co je na tom take tazke ? aj ked prebleskneme okolo seba v priebehu niekolkych sekund , co je na tom tak tazke povedat nazdar,ahoj,cau dobry den ... v prirode by som ocakaval aj jednoduche tykanie , tam sa nejaka ta vykacia etiketa ani velmi nehodi .... to iste plati pre presuny v prirode , ak kracam, nechavam miesto aj pre inych , ak bikujem tak davam pozor aby som nesposobil koliziu, ak mi urobia priestor, stale pekne podakujem ... casto zdviham pomyselne palec hore ked prave v tychto videach mikrofon zachytava podakovanie Imromana tym ktori mu uvolnia priestor ... to nie je len o sporte a prirode , toto vsetko je aj vysledkom naseho zivota mimo tuto aktivitu ... prajem prijemne Vianoce a vsetko dobre do 2021 , ja uz sa tesim na dalsiu cyklo sezonu aj ked tato sa v podstate stale neskoncila

Imroman vavco 20.12.2020 (21:40)

thumb_up7thumb_down

Pekne napisane a verim, ze sa ta slusnost z hor nevytrati

jozefveliky vavco 25.12.2020 (07:10)

vavco
ahoj, presne tak, jednak sa stotožňujem s tým, ako MTBIKER v dobrom formuje určite mnohých v tejto pohnutej dobe a určite sa chcem podeliť o skúsenosť so zdravením/odzdravením na turistike všetkého druhu (pešia, bike atď), Ja som síce mladší ale ako sa hovorí, pozdraviť je slušnosť a odzdraviť je povinnosť. Teraz sú ľudia úplne "v prd...i", keď ich pozdravím. A o to výraznejšie pozdravím aby boli o to viac konfrontovaní s tým, že sú trošku mimo...
hold, snáď sa to niekedy zmení k lepšiemu, keď ľudia trochu "vyvetrajú" hlavy a dôjde mi to...

ja_michalko 20.12.2020 (11:26)

thumb_up7thumb_down

Imroman DAKUJEME, nielen za toto, ale za vsetky tie super inspirativne videa.

Imroman ja_michalko 20.12.2020 (12:12)

thumb_up2thumb_down

Ahoj, ja len chcem dodat, ze to nie je len moja zasluha. Ci uz sa jedna o kameru alebo edit, alebo to, ze niekto spravi za mna inu pracu aby som sa mohol viac "hrajkat". Dakujeme a vazime si to.

Wen Imroman 22.12.2020 (15:37)

thumb_up0thumb_down

Imroman také děkuji za super motivační obsah ať už textový nebo video. Nerad bych aby to vyznělo špatně v neprospěch psaných článků, ale video záběry i stih byl v posledních dílech TOP. Článek pak už vše krásně dokresluje. Jste skvělí

Imroman Wen 22.12.2020 (17:02)

thumb_up1thumb_down

Diky, ano to je zamer aby to cele ten clanok spojil a doplnil o dalsie info alebo fotecky...a strih je Adamova super praca

Tata1955 20.12.2020 (19:02)

thumb_up6thumb_down

Krásne šialenstvo. Závidím všetkým, ktorí niečo také zvládnu. Krásne a pokojné sviatky všetkým bikerom. Pevné zdravie a úspešný štart do novej sezóny.

Imroman Tata1955 22.12.2020 (08:59)

thumb_up0thumb_down

Dikes, aj tebe pekne sviatky

MRK 20.12.2020 (19:06)

thumb_up6thumb_down

Imro, je super vidieť za posledný rok, ako sa z teba stal otec, zmenil sa aj Tvoj prístup k životu a jeho hodnotám, články píšeš už inakšie, ľudskejšie no s nadhľadom, robíš čo ťa baví a má zmysel,neutápaš sa v balaste a podelíš sa o to doma, aj tu na webe, motivuješ, inšpiruješ, alebo len potešíš, či zvalíš sánku. Veľmi ma to "od Teba" v 2020 bavilo a prajem Ti chuť aj radosť v tom aj naďalej pokračovať! A osobne sa teším (ak sa podelíš) na "Rok tata bajkera"!

Imroman MRK 20.12.2020 (21:24)

thumb_up2thumb_down

Dikes, to bude skor kombinacia korona sezony a otcovstva Ano, clanok bude, nechaj sa prekvapit

sten-tntcrew 20.12.2020 (14:24)

thumb_up5thumb_down

Palec hore Imroman,super ako vzdy👍Tak trosku som tusil ze spomenies ten moj Kom😃My sme mali uplne top podmienky,cista dialnica bez kamenov,takze aj zjazdovy Kom som zobral.Isli sme dokonca cez pracovny den,takze skutocne malo ludi.Pred tym zahrievacka na Sliezsky a potom bomby na Brncalku,zadarmo to rozhodne nebolo.A dole...no ikony to zvladli a celkom som to hrotil😃Jednoduche🤣

Imroman sten-tntcrew 20.12.2020 (18:11)

thumb_up0thumb_down

Hehe, ved to je ten krasny paradox...kolko je takych "cyklotras", kde je to lepsie a rychlejsie v zime

drifter_00 20.12.2020 (22:12)

thumb_up5thumb_down

Pekné video na záver. S Mtbikerom som prežil ďalší rok, na vašej stránke som skoro denne, vďaka za všetky rady, typy, videa... pomohlo mi to získať ďalší prehľad a byť lepším bikerom. Vám aj všetkým bikerom prajem teraz hlavne to zdravie a veľa šťastných najazdených km a nastúpaných m v novom roku.

GaliPet 20.12.2020 (19:33)

thumb_up4thumb_down

Viacerí uvádzate, že v zime je výšlap na Zelené ľahší. Pokiaľ je sneh ušliapaný, tak často aj áno. Nezabúdajte však , že Tatry sú nevyspytateľné. Už som na tej trase zažil aj zimné cyklopeklo. (v hornej časti víchor, viditeľnosť len na pár metrov, stopa zaviata, niekoľko desiatok cm čerstvého prašanu.

infinitipp GaliPet 20.12.2020 (21:09)

thumb_up1thumb_down

Kto sa chyta do Tatier musi ratat s faktom ze ma 50:50 ze mu pocasie vyjde. Rano ked sa pozries na webcameru a kym dojdes na miesto podmienky casto krat zmenia plany. Ak tu nebyvas je to loteria.

wulstar 20.12.2020 (18:46)

thumb_up2thumb_down

Veľmi pekné video. Oznaj tie posledné toto a Okolo okresu sú asi to najlepšie čo som tu vydeľ. Je vidieť fakt peknú prácu s kamerou a veľmi dobre postrihané.

Imroman wulstar 20.12.2020 (21:25)

thumb_up0thumb_down

Super, Adam sa potesi a dikes

peter984 20.12.2020 (22:31)

thumb_up2thumb_down

to o tej slusnosti a respekte treba tesat do kamena. dik za pekny clanok.

SlavoSTL 21.12.2020 (10:59)

milos21 21.12.2020 (23:58)

thumb_up2thumb_down

Bol som raz a vychytal som neskutočné podmienky, síce hore dulo, ale pojazdeníčko neskutočné - aj hore, aj dole...

galerida 20.12.2020 (13:40)

thumb_up1thumb_down

Paráda. V lete cez tie šutre to musí byť na bajku des, tiež som si povedal, že v zime to bude isto lepšie. Vo všeobecnosti si dovolím za mňa tvrdiť, že články z výjazdov sú to naj, čo sa na MTBikeri nachádza.

delarosa 20.12.2020 (16:46)

Imroman Matko, vdaka za kazde videjko, tento rok som od marca na homeoffice, vsetky tvoje videa som nakukal pocas prace, bolo to potesenie a spestrenie karantennych dni. Spolocne s Rastom Chvalom a Misom Karpatom sme proste "made my day".. Zaroven vdaka za motivaciu po praci sadnut na bike a ist si vyprat hlavu do lesa..

Imroman delarosa 20.12.2020 (18:16)

thumb_up0thumb_down

Diky, si nas hodil do peknej spolocnosti co si cenime

danyH 20.12.2020 (17:58)

thumb_up1thumb_down

super clanok, krasna trasa uz viac krat som siel v lete peso aj na bajku (tie sutre boli celkom morda), ale neviem sa dockat ist to na snehu a uz 3roky sa mi to nejako nedari sa tam dostat (najst si cas-moja chyba vidim) ale teraz cez zimu aj vdaka tomuto prispevku to urcite dam. pravda aj co pises v zavere ze vidim vela ludi sa nezdravit a neusmiat a pritom staci tak malo a tak vela to spravi. dik za skvely obsah co tu prinasas, castokrat jedny z mala zmysluplnych a prinosnych clankov

Imroman danyH 20.12.2020 (18:17)

thumb_up0thumb_down

Veru akosi sa to vytraca, najma s tou novou "vlnou" ludi a influencerov A dikes...

pega7 21.12.2020 (22:11)

thumb_up1thumb_down

Opäť zážitok z pozerania tvojho / vášho videa. Len škoda, že nemá vždy aspoň 60 minút 😁.
Píšem ďalšiu destináciu do zoznamu, ktorú dúfam raz zbehnem i na biku (na zimu dobrý typ) 👍.
Ešte poznámka k zdraveniu. Áno presne nad týmto rozmýšľam tento rok, keď vďaka covidu je intenzita ľudí na horách doteraz nevídaná. A fakt tam človek stretne kadekoho. Môj recept je, či už idem pešo alebo na biku, tvrdošijne zdraviť ďalej. Tí znalí s radosťou odzdravia a tí neznalí sa možno niečo dovtípia a naučia 😉.
Želám všetkým krásne Vianoce a v novom roku veľa len pozitívnych zážitkov v prírode...🙏

Imroman pega7 22.12.2020 (22:26)

thumb_up0thumb_down

Ano, netreba sa nechat odradit a zdravit nadalej. No a keby to malo 60 min, zachvilu vam tu budem liezt na nervy

winter78 23.12.2020 (20:37)

thumb_up1thumb_down

Po zverejnení videa som zazrel na titulnú fotku....a v hlave hneď myšlienky....Tatry-tie vidím každý deň..... zima-tú vôbec nemusím.....sneh-brrrr...ten už vôbec. Tak nič.....

Po troch dňoch som ale predsa "stlačil" to virtuálne tlačítko PLAY . A spokojnosť . Čo spokojnosť ?!?....úplná parádička !!! A keďže som žiletkár, vôbec som netušil že tu nablízku mám takú fajn trasu na MTB. Dík za skvelý tip a super video .

Imroman winter78 25.12.2020 (21:32)

Diky a utekaj omrknut

MisoGrno2 20.12.2020 (10:36)

thumb_up0thumb_down

dakujem za pf a prajem podobne pohodu a zelezne zdravie.

keby sa dalo, tak tu naklikam aj 10 pacikov toto bola trasa podla mojho gusta.

Imroman MisoGrno2 20.12.2020 (18:11)

thumb_up0thumb_down

Diky a urcite chod v zime ak mozes...

MisoGrno2 Imroman 20.12.2020 (18:34)

thumb_up1thumb_down

laka ma to. mam vsak pohodlne dostupnu miestnu trasu, ktorej zjazd je dtto, miestami horsi https://www.strava.com/activities/4468304089 naposledy som siel na maxxis minion, ale tie uz na sneh nestacili. uz to chce ice spiker, vpredu aj vzadu. teraz si rubem drevo, ale o tyzden to urcite zas pojdem.

lukasp808 20.12.2020 (11:49)

thumb_up0thumb_down

"Práve veľmi špecifický rok 2019, počas ktorého som nevytiahol po X rokoch päty zo Slovenska, " Asi 2020 si myslel. Ďakujeme za články a pekné videá.

Imroman lukasp808 20.12.2020 (12:11)

Diky, opravene

patris99 20.12.2020 (12:30)

thumb_up0thumb_down

super video! ten zjazd ste davali ako keby nebol ziadny zajtrajsok
ja som siel na biku tuto trasu pred rokov v lete a bol to zabijak, ako bolo povedane, vela velkych volnych kamenov, do toho potok cez chodnik a celkom dost turistov, ta stredna cast sa nedala vyslapat...ale trasa je to perfektna, skoda ze v tatrach ich nie je viacej

Imroman patris99 20.12.2020 (18:13)

thumb_up2thumb_down

Ahoj, tak ono je to posekane, my sme po ceste dole este stali, tocili...ale ako pisem, bolo to vsetko pod kontrolou a hlavne vsade prazdno.

patris99 Imroman 21.12.2020 (12:10)

thumb_up0thumb_down

v pohode to nebola kritika, skor obdiv
tiez planujem si zopakovat tuto trasu v zime, ako som pisal v lete to bola skor turistika s bicyklom :P

Mattiaa 20.12.2020 (12:51)

thumb_up0thumb_down

Chalani, opäť super video, krásne zábery a veľmi ma baví aj Imrov vianočný spev. Pekné sviatky celému MTBIKERU a veľa zdravia a inšpirácie do nového roka.

Imroman Mattiaa 20.12.2020 (18:14)

Diky a my sa zase posnazime nieco priniest

TTBiker 20.12.2020 (14:02)

thumb_up0thumb_down

Šiel som to v lete,ale radšej som to vzdal,lebo by som prišiel o všetky zuby🙂🙂

Imroman TTBiker 20.12.2020 (21:25)

otodohorak 20.12.2020 (15:37)

thumb_up0thumb_down

Ahojte, takze toto na gravely v lete nedam? Je to moc na klasicky gravel bike? Dik

MisoGrno2 otodohorak 20.12.2020 (16:52)

thumb_up9thumb_down

das. gravel sa lahko da niest

DI2F4Y otodohorak 20.12.2020 (17:11)

thumb_up0thumb_down

Toto leto som tam cestou hore videl pri chodniku zamknute full e-biky, takze asi tak
Ist sa to da aj ked tento rok sa mi to videlo extra kameniste, ale vraj to bol iba pocit...

DI2F4Y DI2F4Y 20.12.2020 (18:34)

Som zabudol dopisat
Ist sa to da, samozrejme na MTB cku (optimalne full) a ani na tom to nie je uplne easy ride
tak ako pise Imro, na gravel to (v lete) v ziadnom pripade nie je (ak ten gravel nema pluskove pneu, bo kto sa ma vo vsetkych tych novinkach orientovat )

Imroman otodohorak 20.12.2020 (18:15)

thumb_up0thumb_down

To ani neskusaj za mna pretoze budes tlacit tak 90 % trasy, alebo tam kdesi posekas duse, ci polames kolesa

otodohorak Imroman 20.12.2020 (23:23)

Dakujem

DI2F4Y 20.12.2020 (20:35)

thumb_up0thumb_down

Na titulnej fotke videa smeruje zlab na Baranie rohy na opacnu stranu a aj chata je prestahovana

Imroman DI2F4Y 20.12.2020 (20:38)

To je otocene pre nahladovku do videa pretoze by ten text zakryl chatu

liborik 21.12.2020 (21:00)

thumb_up0thumb_down

Zase velmi pekne video 😃 koniec koncov ako vzdy 😃 to uz je standard. Urcite sa tam vyberiem. Super 😉

Imroman liborik 22.12.2020 (08:14)

Budem rad, ak posluzi ako motivacia Diky

matussestina123 22.12.2020 (11:05)

thumb_up0thumb_down

Super video a veľmi trefná pripomienka zo zimného lezenia o tom akú zátaž dokáže telo ustať. Keďže vo veľkej stene sa len tak neotočím, že už sa mi nechce a idem domov

Imroman matussestina123 22.12.2020 (17:03)

Veru, a to by som sa aj otocil keby to slo vtedy

jaro127 22.12.2020 (18:35)

thumb_up0thumb_down

Pre cyklistov sú takéto videá duševným pokrmom, tak vďaka za všetky.👍
Tú trasu som absolvoval v lete s množstvom turistov , krásny zàžitok. Namiesto pokrikovania som si zobral rolničku a koridor vybavený.😀
Súhlasím s kolegom , že pozdraviť sa treba vždy, mám už skúsenosti, že ľudia, ktorí vyhľadávajú očný kontakt sa aj pozdravia, či podebatujú.
Tí ostatní sú introverti , ale oni za to nemôžu.😊

Imroman jaro127 22.12.2020 (22:28)

thumb_up0thumb_down

Pekne napisane Diky a pekne sviatky...

jaro127 Imroman 23.12.2020 (20:33)

Aj Tebe a celej rodinke šťastné, pokojné a požehnané Vianoce.

majovajo 25.12.2020 (14:24)

thumb_up0thumb_down

Len premyslam ci po tomto videu nebudu skialpinisti frflat na cyklistov. Ja by som sa tam normalne vybral ale nechcem sa tam motat pomedzi lyziarov co budu letiet nadol.

mato15 03.01.2021 (15:01)

Ahoj Imroman, super krásne, inšpirujúce a motivačné video, napokon ako všetky tvoje videjká. Len by som sa chcel spýtať, prečo si "presedlal" z lezenia na biky? Pýtam sa lebo, aj ja leziem a bike mám v poradí ako druhý šport. Aj keď bike je super, to lezenie mi "dáva" aspoň teda zatiaľ akosi viac. Vďaka. A len tak ďalej, ste super

Imroman mato15 05.01.2021 (19:41)

thumb_up0thumb_down

Ahoj, no je to celkom jednoduche...lezenie je casovo narocnejsie, musis sa s niekym dohadovat a celkovo je to komplikovanejsie. O lezeni v horach, ako su napr, Tatry ani nehovorim. Na biku som hned, s nikym sa nemusim dohadovat, odmakam si, kopec toho vidim a som vysmiaty

mato15 Imroman 06.01.2021 (09:24)

Vdaka za odpoveď, mal som tušáka že to bude kvôli tomuto 😀 nech sa darí