Články v kategórii 'Bezpecnost' (13 - 24 z 103 článkov)

Test: Alpina Etsch MIPS - dostupná a s ohľadom na maximálnu bezpečnosť

05.08.2020 2 709 1 thumb_up10thumb_down

Vybrať si v širokej ponuke MTB prilieb je niekedy pomerne náročné. Často rozhoduje dizajn a financie na úkor funkcie a ochrany. Pritom pri troche snahy sa dá všetko pekne skĺbiť.
Výbava na trail - potom sa už len zabávajte

PR 04.08.2020 3 476

Kvalitná prilba, pohodlný dres, univerzálne tretry či spoľahlivé plášte - to je základ, ktorý využijete pri jazdení v technickom teréne.
Test: Alpina Anzana - kvalitne spracovaná prilba za prívetivú cenu

17.07.2020 2 212 1 thumb_up7thumb_down

O tom, že je prilba v cyklistike dôležitá, niet pochýb a obzvlášť pri objektívne nebezpečnejších disciplínach ako je Enduro/Trail/All Mountain. Na testovanie sa mi dostal model od nemeckého výrobcu Alpina, ktorý spadá práve do tejto kategórie.
Reportáž: 1. kolo SPEN v Mýte pod Ďumbierom - s dažďom i bez neho

15.07.2020 2 680 7 thumb_up23thumb_down

Na tejto akcii som úprimne nevedel, čo čakať. Nedávno vybudovaný bikepark som ešte nestihol navštíviť a tak som nemal žiadne očakávania.
Bezpečnosť a jazda v noci – ponuka svetiel

PR 07.07.2020 3 849

Na výjazdoch potrebujete byť videní a zároveň dostatočne vidieť na cestu pred sebou. Preto prinášame menší prehľad svetiel pre vaše bicykle.
Test: Bell Super Air R MIPS – ochrana do bikeparkov aj na enduro výjazd

02.07.2020 5 195 4 thumb_up8thumb_down

Moja prilba už má čo-to za sebou, a preto som bol rád za nový kúsok do testu. Či vyhovela mojim požiadavkám alebo ich dokonca prekonala, sa dozviete nižšie.
Chrániče Amplifi - buďte v bezpečí

PR 17.06.2020 2 191

Aj keď nikto z nás sa nevydáva na výjazd s úmyslom padať, riziko je stále prítomné. Navyše, ak máte radi technické a odvážne traily, je vhodné sa vybaviť správnymi chráničmi - od kolien až k trupu.
Test: Mavic Deemax Pro – žralok medzi rybami

16.06.2020 5 510 4 thumb_up10thumb_down

To, že Mavic robí parádne kolesá, už každý vie. To, že robia aj oblečenie a topánky, je tiež známe. Ale prilby?
Test: Abus Alarmbox a reťaz Ivera - ťažký kaliber pre pokoj v duši

12.06.2020 6 937 12 thumb_up18thumb_down

Silné kombo pre ochranu vášho bicykla tvorí reťaz v spojení s alarmom. Otestoval som, ako fungujú a dočítate sa, na čo všetko som ich použil.
Video: Tipy na nočné jazdenie

27.05.2020 5 056 27 thumb_up14thumb_down

Tieto odporúčania vám môžu pomôcť si nočnú jazdu na biku v lese užiť naplno a hlavne bezpečne.
Test: Prilba Giro Radix MIPS - príjemný spoločník na každý trail

26.05.2020 6 315 22 thumb_up11thumb_down

V bežnej premávke už prilbu zo zákona síce nosiť netreba, ale ja si ju beriem stále. Čo očakávať od kvalitnej trailovej škrupinky?
Test: Knog Cobber Mid – skutočne kvalitné zadné svetlo

20.05.2020 6 972 19 thumb_up10thumb_down

Austrálska značka od začiatku svojej existencie volí inovatívny a kreatívny prístup. Toto všetko je viditeľné aj pri zadnom svetle Knog Cobber Mid.