Najnovšie články z kategórie Bianchi

Video: Bianchi Impulso E-Allroad - na cestu aj mimo nej

Ak hľadáte pomoc v stúpaniach, ale chcete sa cítiť ako na klasickom bicykli, model od Bianchi ponúka vhodnú geometriu aj dizajn.
Unboxing: Bianchi Magma 9.0 -  spoľahlivá výbava v peknom kabáte

Unboxing: Bianchi Magma 9.0 - spoľahlivá výbava v peknom kabáte

Príjemná kombinácia talianskeho dizajnu, osvedčených komponentov a detailov zo sveta drahších bicyklov.
Video: Bianchi e-SUV - predstava o budúcnosti ebikov

Pri popise tejto novinky používa Bianchi výrazy ako dizajn, integrácia a funkcionalita. Čo tým táto talianska značka myslí?
Video: Bianchi Aria eRoad - kondička na zavolanie

Aria v sebe spája cestný bicykel s príchuťou ebiku a tak vám pomôže v tých najťažších stúpaniach, teda práve vtedy, keď to budete najviac potrebovať.
Test: Bianchi Infinito CV Disc 2019 – keď sa splní jeden sen

Ako prvý na Slovensku som mal možnosť jazdiť túto novinku pre rok 2019 a po 7 000 km prinášam svoje pocity, a tiež pohľad na niektoré pre mňa nové technológie.
Video: Prehliadka továrne Bianchi - ako vyzerá sídlo legendárnej značky

Fausto Coppi, Marco Pantani alebo aj Julien Absalon - aj takéto mená jazdili na bicykloch Bianchi a dnes sa pozrieme, ako to vyzerá v jej srdci neďaleko mesta Bergamo.
Reportáž: Testovacie dni Bianchi a Corratec - skutočne pohodová sobota

Ak ste si chceli vyskúšať, ako sa jazdí na celeste farbe, tak bola možnosť uplynulý víkend počas testovacích dní Bianchi a Corratec.
Moje prvé cestné preteky - extrémne podmienky na Gran Fondo Felice Gimondi

Ako sa hovorí, všetko je raz po prvýkrát. V mojom prípade sa to týka cestných pretekov, no nečakal som, že to bude aj so snehom.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec - odskúšajte si špičkové modely

Modely kultovej značky bicyklov z Talianska, spestrené výberom z dielne Corratec, sú prísľubom ďalšej skvelej soboty (18. 5. 2019) v našom MTBIKER centre.
Video: Súčasné trendy na cestných bicykloch a ich význam

Za posledné roky sa vzhľad a rovnako ponúkané vlastnosti cestných bicyklov výrazne zmenili. Pozrime sa na niektoré hlavné trendy a čo vedia priniesť.
Video: Bianchi Infinito CV Disc 2019 - ešte viac komfortu a rýchlosti

Po približne 6 rokoch prichádza kompletne prepracovaná verzia stroja určeného pre tie najdlhšie výjazdy po tých “najhorších” cestách. Čo prináša navyše oproti svojmu predchodcovi?
Navrhnite si vlastnú farebnú kombináciu s Bianchi Tavolozza PR článok

Navrhnite si vlastnú farebnú kombináciu s Bianchi Tavolozza

Byť odlišným alebo si len jednoducho zvoliť vzhľad bicykla podľa obľúbených farieb – takéto sny sa často týkajú „garážoviek“, či špeciálnych edícií. Bianchi ale zvolilo odlišnú stratégiu - dovolí vám prispôsobiť si bicykel vlastným chúťkam.