Najnovšie články z kategórie Brezno

TOUR Route 66 (2019) - konečne veľké preteky

Zatiaľ čo sa mi minulý rok podarilo z rôznych dôvodov úspešne vyrobiť pár zaplatených DNS - za žiadny som si nepýtal štartovné naspäť a ostal aspoň hrdým „sponzorom“, tak tento rok za to môže celkom iná skratka a snáď netreba písať aká.
Pozvánka: V auguste 4. kolo SPDH a SPEN preverí formu bikerov

Druhá polovica prázdnin prinesie predposledné kolá slovenskej série SPDH a SPEN, ktoré sa odohrajú v dvoch rozličných kútoch Slovenska.
Epilóg Cyklomaratónskej MTB série v Brezne

Dňa 29.09.2012 sa skončila Cyklomaratónska MTB séria. Posledný 14. závod sa konal, ako minulý rok, v naozaj peknom meste Brezno. JAKI KELLYS biketour Brezno dáva bodku za slovenskými cyklomaratónmi v tomto roku. Teda, hor sa na úpätie Nízkych Tatier s noblesou a to tak, ako sa patrí. Tieto maratóny mi dávajú neopakovateľnú a jedinečnú šancu spoznať nové oblasti rodnej vlasti, však len vďaka cyklistike som spoznal pol Slovenska.
Jaki Kelly`s biketour

7. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Nízkych Tatier, poňatý ako EPILÓG CYKLOMARATÓNSKEJ MTB série na Slovensku.
V Brezne presvedčivý triumf Števkovej

Výsledky víkendových pretekov Jaki Kellys Biketour Brezno v cross country maratóne horských cyklistov:
Bike Tour Brezno

Oneskorený report. Po dvojtýždňovej prestávke znovu pokračovala Maratónska séria. Celé dianie sa presunulo do Brezna, kde organizátori pripravili veľkú novinku: trať maratónu ako sme ju všetci poznali z predchádzajúcich rokov sa preniesla z oblasti Nízkych Tatier do oblasti Slovenského Rudohoria. Už na úvod poviem, že to bol dobrý ťah.
Brezniansky cyklomaratón alebo nekonečné kopce

Kopce, stúpanie, kopce klesanie, stúpanie, klesanie, tlačenie biku do kopca, klesanie. Aj takto sa dá stráviť deň. Možno si mnoho z Vás povie, že sú aj lepšie aktivity a vôbec nemamietam, ale pocit po prejedení cieľa za to naozaj stojí (i keď nestojíte na stupni víťazov).
BREZNIANSKY HORSKÝ GIANT CYKLOMARATÓN 2006

Druhý ročník Giant cyklomaratónu v krásnom prostredí okolia Brezna sa pôjde 17.6.2006. Pripravené sú trate 25, 50 a 100 km dlhé, so slušným prevýšením 1500 m na 50 km okruh.