Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Bambusový bicykel - pomáha ľuďom i prírode

Posledné desaťročia sme ako ľudstvo na prírodu zabudli. V popredí boli naše ekonomické záujmy, zisk a obohacovanie sa na úkor našej planéty.
Test: Fast Forward F4 Disc – aké to je presedlať na karbónové kolesá

Dokážu dobré kolesá posunúť vlastnosti už tak dobrého cestného bicykla vyššie a skutočne sa jedná o tak výrazný upgrade? O tom som sa mohol presvedčiť na vlastnej koži.
Sleduj WeLoveCycling na sociálnych sieťach PR článok

Sleduj WeLoveCycling na sociálnych sieťach

Ľudia trávia na sociálnych sieťach množstvo svojho voľného času a dokonca sú tam aj počas pracovnej doby. Ak by sme zobrali všetkých obyvateľov našej planéty, tak v priemere strávi každý z nás 60 minút denne na Facebooku či Instagrame.
Pozvánka: STUPAVA MTB ŠPRINT 2019 – časovka do vrchu na záver leta

V sobotu 31. augusta sa v Stupave uskutoční MTB šprint do vrchu pre všetkých, ktorí majú radi šliapanie do kopca. Prídete si zasúťažiť s chronometrom a sebou samým?
7. kolo Enduro World Series v Kalifornii – víkend plný prekvapení

Keď sa začiatkom leta vo francúzskom Les Orres prepisovala história EWS najtesnejším víťazstvom (+0,94 s), nikomu ani len vo sne nenapadlo, že o necelé dva mesiace bude výsledok ešte tesnejší.
Video: Ako vyzerá náročný rock garden na EWS

Technickú náročnosť súčasného endura pekne vystihuje aj tento konkrétny úsek na EWS Northstar. A hlavne ak tam človek naletí, keď má už dobre nakúpené...
Príď si zlepšiť techniku jazdy s Bike Academy do MTBIKER centra

Pumptrack je výborný a jednoduchý spôsob, ako sa posunúť v technike jazdy a tvorí základ aj pre jazdu v teréne. A lepšie raz vidieť, ako 100-krát počuť.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana v Topoľčiankach - keď sa počasie nad nami zľutovalo

V sobotu to ešte nevyzeralo, že by sa v dostihovom areáli mali konať cyklistické preteky. Veď dokonca aj obľúbený Cyklomaratón Topolčianky museli organizátori pre lokálne búrky a nezjazdnú trať zrušiť.
VŠETCI NA BAJK - s appkou bajkuješ, spoznávaš a vyhrávaš

Väčšina z nás trávi voľný čas na bicykli a užíva si takýmto spôsobom leto. No niektorí potrebujú aj dodatočnú motiváciu. Preto si hľadajú partiu ľudí, s ktorou by sa mohli porovnať a ktorá ich núti sa zlepšovať. No dá sa to aj inak.
Keď je pre mňa zdravie na prvom mieste alebo prečo som si vybral Lapierre Sensium

Hobby jazdci hľadajú na svojich výjazdoch pohodlie a želajú si, aby im kilometre ubiehali jedna radosť. Filozofia modelu Sensium stojí práve na týchto dvoch základných pilieroch – pohodlie rámu a vytrvalostná geometria.
Tip na výlet: Nedeľný okruh cez sedlo Samostrel do Čičmian

Čičmany sú nezameniteľné z viacerých ohľadov. Či už svojím kultúrnym dedičstvom, malebnou architektúrou, alebo výnimočnou atmosférou živého skanzenu zasadeného v srdci horskej prírody. Ani neskúšajte povedať, že ste tam ešte neboli!
Video:  Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m

Video: Najkrajšie stúpania - Martinské hole - 11 km s prevýšením 900 m

Za týmto kopcom som rozhodne nemusel cestovať ďaleko a využil som domáce prostredie Lúčanskej Malej Fatry.