Najnovšie články z kategórie Fcteam

Aká bola sezóna 2019 z pohľadu Finančné centrum Team-u?

Rok 2019 a jeho cyklistická sezóna je už iba históriou, a naopak, na obzore sa už ukazuje nová kapitola 2020. Práve toto obdobie je vhodné na bilancovanie a obzretie sa späť.
Vyhodnotenie sezóny 2016 z pohľadu FC Teamu

Príchod zimy a prvé centimetre snehovej prikrývky už signalizujú čas, kedy väčšina z nás – teda aspoň v severnej chladnejšej časti Slovenska, mení svojho dvojkolesového miláčika za pár drevených lyží. Nastal čas bilancovať bikovú sezónu.
FC maratón Marikovskou dolinou 2013

Majstrák je len jeden. Tento rok status pripadol na FC maratón v Maríkovej doline. Trať v dĺžke 64 km s prevýšením cca 1700m nie je zrovna z kategórie klasických maratónskych, no všemožne skloňované slová a singloch a náročnosti sľubovali dostatočný zážitok. Navyše sa opäť na víkend začína zmrákať a je teda jasné, že sa nudiť nebudeme...
Fotogaléria z FC Maratónu Marikovskou dolinou

MTBiker vám prináša fotogalériu z FC Maratónu Marikovskou dolinou, ktorý bol tiež Slovenským pohárom XCM a zároveň majstrovstvami Slovenska XCM.
Štartovné na FC Maratóne Marikovskou dolinou poznajú nových majiteľov

Poznáme víťazov ďalšej súťaže. Tento krát ste si mohli vďaka Fcteamu zasúťažiť o dve štartovné na blížiacom sa FC Maratóne Marikovskou dolinou
FC Maratón Marikovskou dolinou 2012

Na tohtoročný FC Maratón Marikovskou dolinou som sa obzvlášť tešil. Sľúbené nové singláče a možné strety s divou zverou zaručovali výbornú zábavu. Po minulom super blatistom roku, kedy sme museli miestami ťahať bicykle aj dolu kopcom ako mŕtvoly, som dúfal, že počasie tento krát vyjde. Podarilo sa a teplomer ukazoval príjemných 36 stupňov.
Maratón Marikovskou dolinou 2012 - fotoreport

V sobotu sa v Udiči - Prosnom (medzi Púchovom a Považskou Bystricou) išiel Maratón Maríkovskou Dolinou 2012, predchádzaný piatkovým MTB šprintom. Tu vám prinášame fotoreport, reportáž z akcie pripravujeme.
Maratón Marikovskou dolinou 2012

Srdečne Vás chceme všetkých pozvať na ďalší ročník maratónu Marikovskou dolinou (predtým FC maratón) do Udiče blízko Považskej Bystrice. Celé podujatie začne už v piatok podvečer 29.6.2012 šprintmi. Pôjde sa na dva skrátené okruhy na XC trati, kde sa mimochodom konajú aj cyklokrosové preteky, tento rok dokonca Svetový pohár B kategórie.
Finančné centrum maratón a šprint PR článok

Finančné centrum maratón a šprint

Prípravy na 3. ročník Finančné centrum maratónu sú v plnom prúde, pracujeme na tom, aby bol tento ročník opäť lepší a kvalitnejší. Všetkých Vás srdečne pozývame a tešíme sa na Vás v sobotu 02.07.2011...
Súťaž o štartovné a dresy FC Team Maratónu

V spolupráci s Finančné Centrum Teamom vyhlasujeme súťaž o štartovné na FC Team Maratón, ktorý sa koná 2.7 v Udiči-Prosnom pri Považskej Bystrici a takisto dres FC Team Maratónu, ktorý bude odovzdaný na FC Team MTB šprinte, ktorý sa bude konať v piatok, deň pred maratónom. V článku nájdete aj propozície na obe akcie. Súťaž je ukončená, máme víťazov.
Finančné centrum triatlon

Vonku nám prišla krásna zima a tak sme zosadli zo sediel našich bikov a vrhli sa na zimne športy - lyže, bežky, zimná turistika. A tak po úspešných dvoch MTB maratónoch sme pripravili zimný triatlon. Akciu plnú zábavy a dobrej atmosféry, kde sa môžete zabaviť a merať si sily v troch disciplínach...